Pagina 6 van 38 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 928 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Volgens http://dvdinfo.be/bespreking.php?id=7136 heeft de NL versie van Jack Reacher ook DTS-HD MA 7.1.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  2. #127

    Standaard

    Oblivion die 14 augustus uitkomt heeft ook 7.1!

    "Technische specificaties Blu-ray Disc:
    Speelduur: 124 min
    Beeld: 2.40:1 – 1080p
    Geluid: DTS-HD Master Audio 7.1 - ENG / DTS High Res 7.1 FR, IT / DD 2.0 - Comm.
    Ondertiteling: Engels voor doven en slechthorenden, Frans, Nederlands"

  3. #128

    Standaard

    Deze keer een film met Dolby TrueHD 7.1 ..... tot mijn grote verbazing hier nog steeds niet vermeld en tot mijn verdriet
    staat hij ook in veel profielen van DVDProfiler ook niet correct vermeld, soms zelfs met DTS HD MA

    Deze keer een film met:

    G
    - G.I. Joe 3D: Retaliation -zowel de 3D als de 2D schijf - (Dolby TrueHD 7.1 Engels)

    Bron is materiaal uit eigen collectie in mijn bezit getest op eigen HT setup.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Deze keer een film met Dolby TrueHD 7.1 ..... tot mijn grote verbazing hier nog steeds niet vermeld en tot mijn verdriet
    staat hij ook in veel profielen van DVDProfiler ook niet correct vermeld, soms zelfs met DTS HD MA
    .
    Haha gelukkig hebben we jou

    Ik heb de film zelf niet. Zal het meteen even aanpassen.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Haha gelukkig hebben we jou

    Ik heb de film zelf niet. Zal het meteen even aanpassen.
    Dank voor het compliment

    Net nog even wat gecontroleerd, zag dat Kung Fu Panda (nr 1 maar dat wordt niet zo vermeld, dus gewoon Kung Fu Panda)
    in je lijstje met 7.1 films staat, maar helaas, Kung Fu Panda komt niet verder dan Dolby True HD 5.1 - die kan je deleten,
    schijf heeft iig geen DTS HD MA geluid.

    Bron is schijf uit eigen collectie, tevens DVDProfiler nagekeken, nergens een Kung Fu Panda schijf met 7.1 geluid tegengekomen.

    Kung Fu Panda 2 staat wel correct vermeld.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dank voor het compliment

    Net nog even wat gecontroleerd, zag dat Kung Fu Panda (nr 1 maar dat wordt niet zo vermeld, dus gewoon Kung Fu Panda)
    in je lijstje met 7.1 films staat, maar helaas, Kung Fu Panda komt niet verder dan Dolby True HD 5.1 - die kan je deleten,
    schijf heeft iig geen DTS HD MA geluid.
    Okee dan gaat die eruit
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  7. #132

    Standaard

    Iron Man 3 [7.1 DTS-HD Master Audio.]

    Net getest en klinkt geweldig.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Iron Man 3 [7.1 DTS-HD Master Audio.]

    Net getest en klinkt geweldig.
    Thanx Jeroen
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  9. #134

    Standaard

    Monsters en Co. (Dolby True HD 7.1 engels) Blu-ray 3D [ de 2D is NIET 7.1 !!!]

    Leuk om ook weer te kunnen aanvullen, moet er wel de opmerking van 3D bijzetten, want de 2D versie is niet met 7.1 geluid en we willen natuurlijk niemand teleurstellen.

    Oeps, bijna vergeten, het betreft in mijn geval de NL uitgave, bron is onderdeel van mijn verzameling.
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 05-09-2013 om 21:41 Reden: aanvulling
    Have fun and enjoy your collection

  10. #135

    Standaard

    To the Wonder (Terrence Malick) heeft ook een 7.1 track. Kan er niets over zeggen want ik kan het niet afspelen. Maar gewone DTS 5.1 klinkt al weergaloos.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    To the Wonder (Terrence Malick) heeft ook een 7.1 track. Kan er niets over zeggen want ik kan het niet afspelen. Maar gewone DTS 5.1 klinkt al weergaloos.
    Niet complete inzendingen worden waarschijnlijk niet verwerkt..... klopt het dat je schijf een UK uitgave is en dat de track een DTS HD MA 7.1 track is? (de US uitgave is enkel in 5.1 als mijn info tenminste correct is)
    Have fun and enjoy your collection

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Niet complete inzendingen worden waarschijnlijk niet verwerkt..... klopt het dat je schijf een UK uitgave is en dat de track een DTS HD MA 7.1 track is? (de US uitgave is enkel in 5.1 als mijn info tenminste correct is)
    Bedankt weer. Aangevuld! En inderdaad, als je de gegevens compleet hebt Pieter, dan voeg ik hem graag toe!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Bedankt weer. Aangevuld! En inderdaad, als je de gegevens compleet hebt Pieter, dan voeg ik hem graag toe!
    Ok. Het is idd de UK editie. Maar het is me totaal niet duidelijk wat er wordt bedoeld met 'complete gegevens'. Dit topic gaat toch over BD's met 7.1 geluid en niet over hoe lang een film duurt, hoe de resolutie is, etc? Dan kun je met alle respect beter de titel veranderen.

    Anyway:

    112 min
    ratio 2.35:1
    1080p
    7.1 DTS HD Master, 5.1 DTS HD Master ook te kiezen
    alleen engelse ondertitels
    Regio B
    EAN 5055201819468

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ok. Het is idd de UK editie. Maar het is me totaal niet duidelijk wat er wordt bedoeld met 'complete gegevens'. Dit topic gaat toch over BD's met 7.1 geluid en niet over hoe lang een film duurt, hoe de resolutie is, etc? Dan kun je met alle respect beter de titel veranderen.

    Anyway:

    112 min
    ratio 2.35:1
    1080p
    7.1 DTS HD Master, 5.1 DTS HD Master ook te kiezen
    alleen engelse ondertitels
    Regio B
    EAN 5055201819468
    Het is mooi zoals je het nu vermeld

    Eerst vermeldde je enkel 7.1 en niet waar de film/uitgave vandaan kwam.

    Het gaat om welke audio track er op staat, je hebt immers 7.1 Dolby Plus, Dolby True HD, DTS HD HR en DTS HD MA , dat geld ook voor 6.1 films, al zijn die wat minder vertegenwoordigd en waar de film vandaan komt, in jouw geval de UK uitgave.

    Met deze gegevens vind de liefhebber van 6.1/7.1 de films wel.

    Bedankt voor je uitgebreide aanvulling
    Have fun and enjoy your collection

  15. #140

    Standaard

    Star Trek Into darkness [Dolby True-HD 7.1]

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Het is mooi zoals je het nu vermeld

    Eerst vermeldde je enkel 7.1 en niet waar de film/uitgave vandaan kwam.

    Het gaat om welke audio track er op staat, je hebt immers 7.1 Dolby Plus, Dolby True HD, DTS HD HR en DTS HD MA , dat geld ook voor 6.1 films, al zijn die wat minder vertegenwoordigd en waar de film vandaan komt, in jouw geval de UK uitgave.

    Met deze gegevens vind de liefhebber van 6.1/7.1 de films wel.

    Bedankt voor je uitgebreide aanvulling
    Ah. Eigenlijk let ik daar nooit op want ik kan alleen maar gewone DTS afspelen. Nu snap ik je opmerking ook beter.

  17. #142

    Standaard

    Heb:

    Star Trek Into Darkness 3D + 2D (Dolby True-HD 7.1 engels)

    is in mijn geval de UK uitgave, al denk ik dat zowel de NL en UK uitgaven wel over dezelfde schijven zullen beschikken, de schijven hebben iig NL subs

    Bron is uit eigen verzameling.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #143

    Standaard

    Hallo John, zie dat je weer eea hebt aangevuld Misschien kun je er bij Star Trek Into Darkness nog bijzetten dat het zowel om de 3D als 2D versie gaat die Dolby True HD 7.1 hebben, al heb ik zelf de UK uitgave, denk dat de NL uitgave het ook wel zal hebben.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #144

    Standaard

    Check
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  20. #145

    Standaard

    A Nightmare on Elm Street [DTS-HD Master Audio 7.1]

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    A Nightmare on Elm Street [DTS-HD Master Audio 7.1]
    NL uitgave? (overigens schijnt het maar een heel matige 7.1 track te zijn, maar dat terzijde, het is toch niet een genre waar ik al gek op ben)
    Have fun and enjoy your collection

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    NL uitgave? (overigens schijnt het maar een heel matige 7.1 track te zijn, maar dat terzijde, het is toch niet een genre waar ik al gek op ben)
    De Nederlandse uitgave heeft inderdaad een 7.1 track. Voor de puristen is er ook een 1.0 track.

  23. #148

    Standaard

    Epic NL uitgave 2D en 3D
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Epic NL uitgave 2D en 3D
    Hallo Peptalk, hier nog niet uit, wel in Duitsland en in Engeland moeten ze nog even langer wachten, je zit dicht bij de bron, toch een kleine aanvulling;

    DTS HD MA 7.1 engels

    Nog een titel waarvan ik eigenlijk ook wel verbaast ben dat hij nog niet in de lijst staat:

    A Good Day to Die Hard: Harder Extended Cut (DTS HD MA 7.1 engels) (is gewoon een NL uitvoering - in eigen verzameling)
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 21-09-2013 om 10:27 Reden: aanvulling
    Have fun and enjoy your collection

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hallo Peptalk, hier nog niet uit, wel in Duitsland en in Engeland moeten ze nog even langer wachten, je zit dicht bij de bron, toch een kleine aanvulling;

    DTS HD MA 7.1 engels
    Ow ja, het audioformaat wordt ook vermeld....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 6 van 38 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •