Pagina 7 van 38 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 928 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Check!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  2. #152

    Standaard

    The Jungle Book UK uitgave DTS-HD MA 7.1
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    The Jungle Book UK uitgave DTS-HD MA 7.1
    Thanx. De NL-release niet...?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  4. #154

    Standaard

    Zojuist Man of steel gepreorderd, krijgt volgens de specs een DTS-HD MA 7.1 track mee
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Thanx. De NL-release niet...?
    Die heb ik niet John.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Die heb ik niet John.
    Ik ook niet, maar ik heb even wat speurwerk verricht, de Benelux versie is helaas maar 5.1.

    Andere Europese versies voldoen niet aan de criteria, zo is de Duitse versie Duitstalig zonder subs en de bijvoorbeeld de Zweedse versie wel met Engels DTS HD MA7.1, maar zonder nl subs.

    Dacht dat de Engelse versie ook niet helemaal aan de "regels" voldoet, dacht dat hij geen NL subs heeft, of heb ik dat niet goed gezien in de database van DVDProfiler waarin ik eea heb opgezocht?

    Heeft de UK versie wel NL subs? BTW is het de Diamond Edtion? je schijnt ook nog een "gewone" versie te hebben.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John McClane Bekijk bericht
    Zojuist Man of steel gepreorderd, krijgt volgens de specs een DTS-HD MA 7.1 track mee
    Die wil ik ook, samen met Pacific Rim en Elysium, kun je me vertellen welke uitgave je hebt gepreordered? er zijn meerdere uitvoeringen en waar je hebt gepreordered en of hij ook wel nl subs heeft.

    Leuk om al te weten wat iets zou moeten krijgen, helaas blijkt het in de praktijk wel eens niet te kloppen, zou niet graag iemand willen teleurstellen door voortijdig iets te melden.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik ook niet, maar ik heb even wat speurwerk verricht, de Benelux versie is helaas maar 5.1.

    Andere Europese versies voldoen niet aan de criteria, zo is de Duitse versie Duitstalig zonder subs en de bijvoorbeeld de Zweedse versie wel met Engels DTS HD MA7.1, maar zonder nl subs.

    Dacht dat de Engelse versie ook niet helemaal aan de "regels" voldoet, dacht dat hij geen NL subs heeft, of heb ik dat niet goed gezien in de database van DVDProfiler waarin ik eea heb opgezocht?

    Heeft de UK versie wel NL subs? BTW is het de Diamond Edtion? je schijnt ook nog een "gewone" versie te hebben.
    Hij heeft idd geen NL subs, ik had niet door dat dat ook nog een criterium was. Het is wel een Diamond Edition.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hij heeft idd geen NL subs, ik had niet door dat dat ook nog een criterium was. Het is wel een Diamond Edition.
    Omdat er weinig 7.1 materiaal is, zal John hem waarschijnlijk wel opnemen in de lijst, maar omdat de afspraak in de openingspost is dat het wel NL subs moet hebben,
    is het dan wel van belang om te melden als dat niet zo is, anders kunnen anderen denken dat je titel NL subs heeft terwijl dat niet het geval is.

    Als je in de UK lijst kijkt, dan zie je dat er bij sommige titels dan ook tussen haakjes achter staat (alleen UK subs)

    Ja, het is nog niet zo makkelijk om even een titel aan te melden voor de 7.1 lijst
    Have fun and enjoy your collection

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Die wil ik ook, samen met Pacific Rim en Elysium, kun je me vertellen welke uitgave je hebt gepreordered? er zijn meerdere uitvoeringen en waar je hebt gepreordered en of hij ook wel nl subs heeft.

    Leuk om al te weten wat iets zou moeten krijgen, helaas blijkt het in de praktijk wel eens niet te kloppen, zou niet graag iemand willen teleurstellen door voortijdig iets te melden.
    De nl 2d versie bij bol.com, hier staan de specs ook bij vermeld.
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dank je, zag de prijs van de 3D versie bij Bol , de versie die ik zelf zou willen hebben, maar ver boven wat ik er voor over zou hebben, niet reëel van Bolletje
    Gewoon ff wachten tot net na de rlease, dan worden ze hier op het forum nieuw aangeboden voor een fractie van de adviesprijs, vaak 2/3 of zelfs de helft. Iron Man 3 3D zie je overal in de winkel voor 28 euro en hier voor 14 of zelfs nog minder. Ik koop die in ieder geval nooit meer nieuw via Bol oid.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Gewoon ff wachten tot net na de rlease, dan worden ze hier op het forum nieuw aangeboden voor een fractie van de adviesprijs, vaak 2/3 of zelfs de helft. Iron Man 3 3D zie je overal in de winkel voor 28 euro en hier voor 14 of zelfs nog minder. Ik koop die in ieder geval nooit meer nieuw via Bol oid.
    Ik weet het, koop regelmatig op het forum, zowel nieuw als gebruikt en het liefst een aantal(wel verschillende) tegelijk om de verzendkosten zo gunstig mogelijk te houden. Heb al wat 7.1 titels via het forum verzameld

    Nadeel op het forum is dat je niet altijd weet wat er aangeboden gaat worden en soms is het aanbod al uitverkocht eerdat je de kans had te reageren.

    Als echte verzamelaar probeer ik natuurlijk zo voordelig mogelijk mijn collectie uit te breiden, vaak kan ik het geduld wel opbrengen om heel lang op bepaalde titels te wachten om ze dan alsnog
    prijsgunstig aan de verzameling toe te voegen, in vergelijking met sommigen hier ben ik nog een kleine jongen, ook al verzamel ik al jaren en doe mijn Dvd's ook niet weg, de laatste paar jaar wordt
    er zoveel mogelijk op Blu Ray ingekocht, voor 3D en 7.1 is dat dan ook nog eens een must. Weet overigens ook nog steeds van mijn DVD's te genieten.

    Kan je raad aan de medeliefhebbers van 7.1 dan ook beamen, kan er alleen nog aan toe voegen dat je voor sommige nieuwe titels wel heel snel moet reageren.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #163

    Standaard

    Op het forum gekocht en reeds getest:

    Man of Steel 3D & 2D (DTS HD MA 7.1 engels)
    Croods, The 3D & 2D (DTS HD MA 7.1 engels)

    Het betreft beiden NL uitvoeringen en ik sta garant voor de info, immers uit eigen collectie en tevens zelf even gecontroleerd
    Have fun and enjoy your collection

  14. #164

    Standaard

    Gracie!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Gracie!
    Graag gedaan

    Is al even uit, maar kreeg ik vandaag pas in mijn bezit, en reeds gecontroleerd, is de NL uitvoering:

    Lincoln (DTS HD MA 7.1 engels)

    Film van Steven Spielberg, pas een stukje van gezien, maar ziet er veel belovend uit, raden wat ik nu ga doen
    Have fun and enjoy your collection

  16. #166
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zelf getest met de NL editie

    Tangled heeft een Engelse DTS-HD Master Audio 7.1 track
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Zelf getest met de NL editie

    Tangled heeft een Engelse DTS-HD Master Audio 7.1 track
    Tangled zal wel de NL naam gaan krijgen; Rapunzel Heb je al in 7.1 kunnen luisteren?

    Zo, vandaag binnen gekregen, dus dan gelijk maar even wat correcties en een aanvulling voor de lijst bijdragen:

    Nieuw voor de lijst:

    Dumbo, Special Edition (DTS HD MA 7.1 engels)

    Correctie voor de lijst:

    Bambi, Diamond Edition (DTS HD HR 7.1 engels en frans)

    (in de lijst staat dat hij DTS HD MA 7.1 engels zou hebben, maar dat is niet het geval)

    Aanvulling voor de lijst:

    Pinocchio, Platinum Edition-3 Disc Deluxe Edition (DTS HD MA 7.1 engels)

    (In de lijst is hij niet compleet vermeld enkel met DTS HD zonder aanvulling, bij deze dan wel compleet.)

    Alle 3 de uitvoeringen zijn NL uitvoeringen, zelf gecontroleerd en sinds vandaag onderdeel eigen verzameling
    Have fun and enjoy your collection

  18. #168
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Tangled zal wel de NL naam gaan krijgen; Rapunzel Heb je al in 7.1 kunnen luisteren?
    Oppo gaf het aan via de Info knop. Helaas is de 2-kanaals versterker nodig voor 7.1 nog altijd niet geleverd, ze moeten die precies nog fabriceren
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #169

    Standaard

    NL uitgave van eOne op een BD50 van Now You See Me heeft DTS HD MA 7.1
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #170

    Standaard

    Allemaal weer verwerkt, dank voor de input!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Allemaal weer verwerkt, dank voor de input!


    Toch blijft het verwarrend, zo staat hij in de NL winkel.

    In de UK winkel als:

    Have fun and enjoy your collection

  22. #172
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    In eigen bezit de UK editie

    World War Z heeft een Engelse DTS-HD Master Audio 7.1 track
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #173

    Standaard

    Thanx Stefaan. Mja wat betreft Rapunzel, ik zal de NL titel er tussen haakjes achter zetten. Blijft toch in beginsel een Amerikaanse film.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  24. #174
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Goed idee John.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Thanx Stefaan. Mja wat betreft Rapunzel, ik zal de NL titel er tussen haakjes achter zetten. Blijft toch in beginsel een Amerikaanse film.
    Yep, Amerikaanse tekenfilm naar het Duitse sprookje van de gebroeders Grimm.

    Hier een beetje de geschiedenis van Raponsel:

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Raponsje
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 7 van 38 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •