De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sleeve of hoes nabestellen

    Het is me nu al enkele keren gebeurd dat ik een dvd heb ontvangen via een ruil of internetaankoop, waarbij de sleeve ontbrak of de hoes niet de Nederlandse was. Weet iemand in hoeverre het mogelijk is deze na te bestellen? Logische vervolgvragen zijn uiteraard waar, hoe en eventueel tegen welke prijs...

  2. #2

    Standaard

    En het logische antwoord in de meeste gevallen is natuurlijk: Nee.

    Het antwoord op de vraag waar is natuurlijk alleen bij de distributeur, maar ik denk niet dat ze aan dit soort dingen gaan beginnen, want dan is het hek van de dam.
    Lijkt me dat je in dit soort gevallen de verkoper erop aan moet spreken?
    Als je het over mailmydisc hebt bijvoorbeeld, dan zou ik geen credits toekennen als ik een buitenlandse uitgave ontvang, want dat is tegen de regels van die site.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Het antwoord op de vraag waar is natuurlijk alleen bij de distributeur, maar ik denk niet dat ze aan dit soort dingen gaan beginnen, want dan is het hek van de dam.
    Mwoah... als er een leuke vergoeding tegenover staat zullen ze vast wel daartoe bereid zijn. Ik neem aan dat wanneer bij Free Record Shop of Mediarkt een sleeve helemaal verscheurd raakt men ook een nieuwe moet kunnen bestellen...
    Overigens heb ik twee keer de verkeerde boekjes (in verkeerde talen) gehad bij mijn dvd's. Beide keren heb ik contact opgenomen met de distributeurs en beide keren kreeg ik van deze (A-Film en Fox) een mooi Nederlands boekje teruggestuurd.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Lijkt me dat je in dit soort gevallen de verkoper erop aan moet spreken?
    Eigenlijk wel, ja. Maar om nu te gaan lopen zeuren over een sleeve of en hoes van een dvd die ook voor zeven euro in de winkel ligt, is een beetje onzinnig.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thiver Bekijk bericht

    Eigenlijk wel, ja. Maar om nu te gaan lopen zeuren over een sleeve of en hoes van een dvd die ook voor zeven euro in de winkel ligt, is een beetje onzinnig.
    Een sleeve is een moeilijk verhaal, omdat een uitgave vaak na verloop van tijd alleen nog maar zonder sleeve wordt uitgebracht.
    Wanneer de hele cover mist, lijkt het me toch niet meer dan terecht om de verkoper daarop aan te spreken.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •