Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.

Discussie: Rambo 5

Standaard Rambo 5

Now that John Rambo has killed the absolute shit out the evil Burmese military what population gets ventilated next?
    After the popularity of RAMBO, Sylvester Stallone and studio Lionsgate unsurprisingly intend to bring the badass ex-Green Beret back for more messy slaughter. The question seems to be where that carnage occurs, as Sly tells Extra: "Yeah, we are doing another 'Rambo,' but the conflict is whether to do it in America or a foreign country."
    Considering his upcoming action extravaganza THE EXPENDABLES sounds like an extension of RAMBO's second half (leading a group of mercenaries in another nation to eliminate a brutal tyrant), it might be more interesting to see him chopping through some domestic problems. You may recall that the initial premise for RAMBO was to have him coming out of "retirement" to rescue his kidnapped daughter (??) from heavily armed white supremacists, only to uncover a larger plot against the nation.
    Extra Tidbit: Workingtitles (or subtitles) for RAMBO have included HOLY WAR, IN THE SERPENT’S EYE and PEARL OF THE COBRA.

Ik zeg eentje kan nog wel
    Laatst aangepast door RobinB : 02-02-2009 om 13:35

Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..

Standaard

In welk land zal Rambo dit keer een bloedbad gaan aanrichten?
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

Verkooptopic

Standaard

Had na deel 1 al afgelopen moeten zijn.............
    Dat is mijn mening dan he?

Standaard

Rambo was schitterend, zo wil ik er gerust nog eentje zien.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Rambo was schitterend, zo wil ik er gerust nog eentje zien.
    Idem, al mag hij gerust iets langer duren. Vond de 4rde toch wel iets aan de te korte kant.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Idem, al mag hij gerust iets langer duren. Vond de 4rde toch wel iets aan de te korte kant.
    Dat wel ja, al wist ik dat ergens ook wel te appreciëren dat het een korte no-nonsense actiefilm was, maar de volgende mag zeker wat langer.

Standaard

Laat John Woo maar regisseren. Dan had die maai-scene met dat kanon 20 minuten langer langer geduurd vanwege de slomo.

Standaard

http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=12885

Wat een lichaam heeft ie nog zeg. Onvoorstelbaar wat een machine

Standaard

Hij ziet er zo op het eerste zicht zowaar jonger uit als in de laatste Rambo, waar hij er ook heel gespierd uitzag, maar ook zeer doorleefd (een beetje een doorgezakt gezicht). Maar misschien is dat maar een indruk door de kwaliteit van de foto.

Standaard

Lijkt me gefotosoept maar goed, als ie er echt nog zo uit ziet, complimenten dan.

Standaard

Ik wou dat ik er zo uitzag rond m'n 60e!
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

Verkooptopic

Standaard

Rambo4 was te kort, te weinig avontuur enzo
    Rambo1 en 2 vind ik veel beter (3 is al te lang geleden voor mij)
    als ze meer de stijl van 1 en 2 doen mogen ze er gerust nog eentje maken

Standaard

Geweldig nieuws, ik kan alle 4 de delen wel waarderen.

Standaard

M'n zo'n goede conditie, kan hij best nog 3 Rambofilms maken.

Standaard

Nu Image/Millennium Films has given the green light to the fifth installment in the "Rambo" franchise, with Sylvester Stallone starring and directing, repeating his duties from 2008's Rambo.

Variety says the storyline for the fifth film revolves around Rambo fighting his way through human traffickers and drug lords to rescue a young girl abducted near the U.S.-Mexico border.

The production will start in the spring.
    Comingsoon.net

Standaard

Ik heb er wel zin in!
    Leuke FB-pagina:

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem Bekijk bericht
    Lijkt me gefotosoept maar goed, als ie er echt nog zo uit ziet, complimenten dan.
    Sly's lichaam wordt niet geshopt.

Standaard

Enigszins Spoilers!

You see, Stallone has owned the film rights to the novel "Hunter" by James Byron Huggins for about 10 years, and it looks like he's adapting that book as the next "Rambo" film. Here's the synopsis for the newly-titled Rambo 5: The Savage Hunt:

John Rambo could track anyone - or anything - on earth. Now the military desperately needs him for a mission that his ultrasensitive instincts tell him he should refuse. A beast is loose somewhere north of the Artic Circle. It has already decimated a secret research facility and annihilated a squad of elite military guards. And the raging creature is headed south toward civilization, ready to wreak bloody devastation.

It's a job that Rambo and his 22-year-old hunting partner, Beau Brady, can't turn down, but they and a team of highly-skilled special forces kill team discover that the prey is a terror beyond their wildest imagination - a half-human abomination created by a renegade agency through a series of outlawed genetic experiments. It has man's cunning, a predator's savageness, and a prehistoric power that has transcended the ages. And even if Rambo and Beau survive its unrelenting hunger for human blood, they'll still have to contront the grim reality that it may have grown immortal.
    ComingSoon.net

Standaard

Klopt wss niet. op AICN klinkt het niet als een soort Rambo Vs. Predator film...

http://www.aintitcool.com/node/42256
    Leuke FB-pagina:

Standaard

Ik hoop ook niet dat ze er een sci-fi film van gaan maken. Dat zou echt balen zijn, naar mijn mening...

Standaard

Scenario voor Rambo 5 is af!

Vlak na de release van de vierde Rambo film in 2008 werd er vrijwel direct alweer gesproken over deel 5. Vorig jaar zei regisseur/hoofdrolspeler Sylvester Stallone echter het volgende:

“I think Rambo’s pretty well done. I don’t think there’ll be any more. For Rambo to go on another adventure might be, I think, misinterpreted as a mercenary gesture and not necessary. I don’t want that to happen…I’m very happy with the last Burmese episode, because I didn’t pull any punches on it.”

Daarmee leek er een einde gekomen te zijn aan de avonturen van onze favoriete oorlogsveteraan. Maar nu vernemen we dat Sean Hood, scenarist van de Conan the Barbarian herziening, het afgelopen jaar een paar keer is samengekomen met Stallone. Hij heeft zelfs al een script af voor het vijfde deel, die Rambo: Last Stand moet gaan heten.

Tijdens een interview met Fear.net zei Hood het volgende:

I recently finished a first draft of Rambo: Last Stand (Rambo 5) for Millennium films, based on a story idea by Sylvester Stallone. Hopefully, Mr. Stallone will eventually have the time and the inclination to do another Rambo.

Ook Empire sprak met de screenwriter. Tegen hen zij hij het volgende:

I met with Mr Stallone twice last year [...] He gave me a book, an older screenplay, and about twenty pages he’d written himself to use as inspiration for the last chapter of the Rambo saga.

Het script van Hood staat compleet los van alle ideeën die de afgelopen jaren rond zijn gegaan. Hij legt zelf uit wat we een beetje kunnen gaan verwachten.

It’s more in line with the small-town thriller of First Blood. [...] As of now, I don’t know whether Mr Stallone will actually do it. Right now, as I understand it, he has his hands full with Bullet to the Head and Expendables 2.

But Millennium films did hire me to complete the screenplay and realise his story, and my hope is that he’ll eventually be inspired to do one more Rambo film, with the tone of Clint Eastwood’s Unforgiven.

Bron : Filmtotaal.nl

Standaard

Rambo V komt er gewoon

Sean Hood (Conan the Barbarian, 2011) wordt al een behoorlijke tijd in verband gebracht met een eventuele vijfde Rambo film. Hij schreef zelfs al een script met de naam Rambo: Last Stand. Sylvester Stallone heeft met The Expendables I en II een behoorlijk drukke periode achter de rug en Rambo V werd voorlopig even in de koelkast gezet. Na een lange tijd ging men er steeds minder van uit dat de sequel er ooit nog zou komen, maar niets is minder waar. Hood komt namelijk met het volgende op twitter:

''Rambo 5 on hold as Sly finishes Expendables 2. He hasn't decided if R5 will be an 'Unforgiven' or a 'passing of the torch.'"

Het komt er dus op neer dat de film er zeker komt, maar dat het nog niet duidelijk is of Stallone hem maakt of dat hij het stokje overgeeft aan de volgende. Nu hij na The Expendables II ook weer gaat werken aan The Tomb lijkt het erop dat Rambo V momenteel totaal niet tot zijn prioriteiten behoort.

Wat jullie? Is het een goed idee om Rambo V te maken zonder Stallone?

Bron : Filmtotaal.nl

Standaard

Filmtotaal moet eens iemand die Engels machtig is de artikelen van Engelstalige sites laten overtypen. Er staat nergens dat het zeker is. Dat de schrijver iets op twitter gooit is nog geen keiharde bevestiging. In het originele artikel waar filmtotaal naar verwijst (en over het algemeen ook in andere artikelen die de afgelopen dagen op diverse sites te lezen waren) worden dan ook de nodige slagen om de arm gehouden ("but one of the main men involved seems to imply that movement is indeed happening" en "perhaps we'll get some clarification from the main man himself".) En "passing of the torch" wil niet per sé zeggen dat hij er zelf niet in speelt. Het lijkt mee eerder dat de keuze tussen de toon van Unforgiven en "passing the torch" een keuze is tussen het (definitief) afsluiten van de reeks of het introduceren van een nieuwe held voor een doorstart na het eventuele vijfde deel (zoals ook wel vaker overwogen bij Indiana Jones en Die Hard). Je kunt in ieder geval niet definitief aan de hand van een twitterberichtje concluderen dat overwogen wordt de film eventueel zonder Stallone te maken.
    Er is een kans dat het project toch weer in de een of andere vorm op gang komt, maar er is ook een kans dat het alsnog/weer in de vroege ontwikkelingsfase blijft hangen.
    Laatst aangepast door mark t : 12-02-2012 om 10:08
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Standaard

Een film zonder Sly is geen Rambo..dan geen deel vijf!

Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..

Standaard

Stallone (65) nog één keer Rambo

Sylvester Stallone heeft bekendgemaakt dat hij aan het script van het vijfde en laatste deel van de Rambo-filmreeks werkt. Daarin neemt de Vietnamveteraan het op tegen gewelddadige Mexicaanse drugskartels.

In 2010 liet de acteur, die vorig jaar de pensioengerechtigde leeftijd bereikte, nog weten dat er geen Rambo 5 komt. Dat zei hij destijds voor 99 procent zeker te weten. Nu werkt Stallone toch aan een nieuw script, zo heeft hij in een interview met MTV bevestigd. Berichten over het in Mexico gesitueerde Rambo-verhaal doken overigens al in 2009 op.

De eerste film uit de reeks verscheen dertig jaar gelden, het laatste deel in 2008. Stallone suggereert tegenover MTV dat dit John Rambo's laatste gevecht wordt, in de zin dat hij aan het eind van de film om zal komen.

"Het verhaal eindigt glorieus en heldhaftig", aldus de acteur, die erop wijst dat het nooit in Rambo's aard lag om dingen voor zichzelf te doen.

Filmpje!

Bron : Fok.nl

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten