De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Question bestaat een HDMI splitter: 1 IN - 2/3 OUT ?

    Hallo,
    ik heb misschien een raar vraagje, maar bestaat er een HDMI splitter om 1 signaal (actief?) om te zetten naar meerdere signalen?

    Nu is het zo qua beeld:
    DVD -> TV = component
    DVD -> AV-receiver = HDMI
    AV-receiver -> projector = HDMI

    Maar ik zou graag (voor mogelijke uitbreidingen in de toekomst) met alles eerst naar de AV-set willen gaan, en dan via HDMI zowel naar de TV als naar de projector gaan...

    Alvast bedankt, Patrick

    ps: ben net nieuw op dit bangelijk forum, ik ga hier veel tijd besteden denk ik...

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patje-Belgium Bekijk bericht
    Hallo,
    ik heb misschien een raar vraagje, maar bestaat er een HDMI splitter om 1 signaal (actief?) om te zetten naar meerdere signalen?

    Nu is het zo qua beeld:
    DVD -> TV = component
    DVD -> AV-receiver = HDMI
    AV-receiver -> projector = HDMI

    Maar ik zou graag (voor mogelijke uitbreidingen in de toekomst) met alles eerst naar de AV-set willen gaan, en dan via HDMI zowel naar de TV als naar de projector gaan...

    Alvast bedankt, Patrick

    ps: ben net nieuw op dit bangelijk forum, ik ga hier veel tijd besteden denk ik...
    Voorbeeldje:

    http://www.mcsnet.nl/nl/dept_108.html

    en zo kan ik je er nog veel meer laten zien....in allerlei prijsklassen en uitvoeringen.

    Geen raar vraagje dus, je kunt het zo gek niet bedenken of het is wel te koop
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Waarvoor dank! Dat is hetgeen ik zoek.

  4. #4

    Standaard

    heeft je reciever geen hdmi en component of composiet uit ? (monitor out) dan kan je gewoon 2 bronnen aan je reciever hangen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •