Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 49 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Afgerond: Denon 1909

    Hoi,

    Zoals je misschien al op http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=65423&page=3 hebt gelezen wil ik tien stuks Denon 1909 laten overkomen van Richer Sounds uit Engeland.



    Het transport organiseer ik via een transportbedrijf in Almere-Haven, zij kennen weer transporteurs in Engeland die het geheel ophalen en op de boot zetten, zij zelf zullen het transport naar mij toe verzorgen. Je kunt het pakket dan bij mij ophalen, of ik verstuur het naar je. Een ander afhaalpunt is Den Bosch, daar kom ik regelmatig. Mogelijk zal ik ook een rondje Nederland gaan doen.

    Heb jij ook interesse? Ze hebben enkel zilver op voorraad, maar voor een prijs van 325 tot 350* euro incl. transport mogen we daar niet over klagen.

    Omdat ze er nog maar 40 op voorraad hebben (begin deze week) is het belangrijk spoedig te reageren, zij reserveren er dan tien voor me.

    Voorwaarden zijn wel:
    Bedrag vooraf overmaken naar mij, ik kan het niet voorschieten;
    Bestelling kan pas betaald worden op het moment dat ik alle bedragen binnen heb;
    Bij ophalen: legitimatie mee;
    Je krijgt van mij een kopie-bon met alle 10 stuks erop;
    Garantie heb je enkel in Engeland, zelf regelen.

    Mocht je interesse hebben: PM me. Wie het eerst komt die het eerst maalt. Ik wil het bij 10 stuks houden om het geheel te kunnen blijven overzien.

    * afhankelijk van de koers die Rabobank hanteert, ga ik vandaag achteraan.
    Laatst aangepast door Rik P. : 08-03-2009 om 10:42

  2. #2

    Standaard

    Lever je er ook een reisstekker o.i.d. bij zodat hij hier ook op het lichtnet aangesloten kan worden?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Lever je er ook een reisstekker o.i.d. bij zodat hij hier ook op het lichtnet aangesloten kan worden?
    Die heb ik zelf bij de Blokker gehaald voor €2,50
    Maar die zit er niet bij inderdaad, wil ik op zich wel voor je halen.

    Edit: Het lijkt erop dat het apparaat een verwisselbare stekker heeft!
    Laatst aangepast door Rik P. : 11-02-2009 om 22:15

  4. #4

    Standaard

    Bestelling is geplaatst en eerste betalingen druppelen binnen. Als iemand nog mee wil doen dan is dat mogelijk, er zijn er nog enkele beschikbaar.
    Ik stel voor dat ik verdere informatie via http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=66618 plaats en via e-mail stuur, om dit topic schoon te houden (voor zover dat nog mogelijk is )
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  5. #5

    Standaard

    Er zijn inmiddels twee afhaalpunten: een in Almere en een in Apeldoorn. Eventueel kunnen we rondrijden mits niet te ver weg
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  6. #6

    Standaard

    Van 699 naar 325-350 is echt een superdeal.

  7. #7

    Standaard

    Het aantal receivers is inmiddels bereikt!
    Zodra het geld ook binnen is zal ik het naar Engeland overmaken.
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  8. #8

    Standaard

    Zijn er hier eigenlijk nog mensen op het forum die hieraan meedoen?

  9. #9

    Standaard

    Er gaan er een aantal naar mensen van dit forum inderdaad Daarnaast zijn er gelukkig mensen gevonden via Samenkopen en Tweakers.net, anders ding de boel niet door.
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  10. #10

    Standaard

    Dag allemaal,

    Allereerst bedankt voor het meedoen met deze Denon 1909 inkoopactie. We zijn inmiddels met tien personen, en allemaal nemen we één receiver af. Ik wil jullie graag even op de hoogte stellen van het verloop van de actie.


    De afgelopen week hebben dus in het teken gestaan van het bij elkaar krijgen van 10 mensen. Dat leek nog best moeilijk, ondanks de lage prijs. Ik heb het toen maar toegelaten om meerdere af te nemen, om zo toch de 10 te halen. Aan het einde van de week bleken er opeens 14 receivers nodig te zijn, dus dat heb ik toen aangevraagd bij Richer Sounds, maar helaas zonder resultaat. Buiten de door ons gereserveerde 10 stuks is er namelijk geen enkele receiver meer op voorraad

    Gelukkig viel iemand af, goed voor twee apparaten, en in combinatie met het maximum-per-persoon op 1 te zetten zitten we nu op tien stuks.

    Deze week druppelde het geld binnen op mijn rekening, van twee mensen heb ik het bedrag nog niet ontvangen. Dat bedrag heb ik voorgeschoten in de hoop het later alsnog te krijgen.

    Nu was ik maandag al naar de Rabobank geweest om na te gaan wat de koersen zijn die zijn hanteren. Het lieve meisje gaf mij aan dat ik gewoon die van de GWK zou kunnen hanteren, en die was uiterst gunstig: 1,04 euro per pond. Echter nu ging ik vrijdag overboeken naar Engeland: rekent de bank 1,12 euro per pond! Een lekker stukje desinformatie dus. En omdat ik zeker wil zijn dat het juiste aantal ponds op de rekening in Engeland verschijnt kost het nog eens 10 transactiekosten omdat de valutasoort geen Euro is. We betalen dus ongeveer 336 euro aan Richer Sounds, afhankelijk van wat de koers maandag doet, dan wordt de opdracht pas verwerkt.

    Dan de transport, dit is georganiseerd door een bedrijf in Almere. Zij hebben connecties in Engeland waarmee het pallet zal worden opgehaald en verscheept naar Nederland. Het Almeerse bedrijf haalt het vervolgens op en bezorgt het bij hun depot in Almere. Ik haal het dan daar weer op. De totale kosten zouden op een kleine 200 euro komen, echter daarbij was aangegeven dat het een pallet met 10 dozen a 15 kilo zou zijn. Dit had ik gebaseerd op een bericht in het topic op dvd.nl/forum. Volgens Richer Sounds weegt de doos echter maar 10 kilo, dus wellicht dat het goedkoper uit gaat vallen. Voor nu is het in ieder geval 20 euro per doos.

    Op het moment dat het bedrag is aangekomen in Engeland, en dat kan tot 5 dagen duren volgens Rabobank, krijg ik tehoren wanneer de lading kan worden afgehaald. Dit zal ik dan moeten matchen met het transportbedrijf.

    De prijs lijkt dus iets te zijn gestegen, ik hoop dat dat geen bezwaren bij jullie oproept. Jullie hebben nu in ieder geval een idee van wat er allemaal speelt

    In de tussentijd heb ik gisteren bij het overboeken een kop koffie over mijn laptop heen gegooid, en die lijkt nu beyond repair te zijn. Ik maak nu gebruik van een oude desktopcomputer en die staat op een plek waar ik liever niet zit ("rommelige omgeving"), waardoor ik misschien af en toe niet zo vlot reageer als voorheen.

    Ik hou jullie op de hoogte!
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  11. #11

    Standaard

    Even een update:

    Het geld is afgelopen maandag van mijn rekening afgeschreven en de receivers zitten nu op 336 euro exclusief transport. Zoals eerder gemeld zal dat laatste op 200 euro zitten, gedeeld door tien dus 20 euro per unit. Het lijkt er dus op dat we allemaal een Denon 1909 gaan hebben voor 356 euro

    Op http://www.denon.co.uk/site/popup/in...ansicht&jump=# is te zien dat het apparaat een losse stekker heeft.
    Laatst aangepast door Rik P. : 17-02-2009 om 22:57
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  12. #12

    Standaard

    goede actie...had je toch gelijk dat het zo'n 3 dagen duurde

    Nu maar afwachten wanneer de verzending opgehaald kan worden.
    Denon AVR-1909 | Samsung 1080P DVD speler | B&W 560 frontspeakers | B&W 201 rearspeakers | JBL SW | JBL Centerspeaker | JBL SCS200 surroundspeakers | Humax 5000 settop box | Popcornhour A-110

  13. #13

    Standaard

    Vandaag tehoren gekregen dat het geld in ieder geval nog niet is aangekomen in Engeland. Maar als het goed is hebben ze nu mannetjes 24/7 de bankrekening laten monitoren, en hoor ik het direct als er nieuws is
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  14. #14

    Standaard

    De handleiding is alvast te downloaden op http://usa.denon.com/ProductDetails/4560.asp
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvdplas Bekijk bericht
    De handleiding is alvast te downloaden op http://usa.denon.com/ProductDetails/4560.asp
    http://usa.denon.com/ProductDetails/4241.asp is de goede.

  16. #16

    Standaard

    Goed nieuws: het geld is ontvangen bij Richer Sounds en ik heb de transporteur opdracht gegeven het geheel op te halen. Zodra ik van hun hoor wanneer dat zal gebeuren laat ik het jullie weten!
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  17. #17

    Standaard

    Dat gaat toch nog best snel en soepeltjes. Kan niet wachten!

  18. #18

    Standaard

    al wat meer bekend? Het is nu de 24e. Ik neem aan dat die vervoerder regelmatig richting de UK gaat of niet?
    Denon AVR-1909 | Samsung 1080P DVD speler | B&W 560 frontspeakers | B&W 201 rearspeakers | JBL SW | JBL Centerspeaker | JBL SCS200 surroundspeakers | Humax 5000 settop box | Popcornhour A-110

  19. #19

    Standaard

    Er is zeker nieuws.

    Vandaag heb ik vernomen dat de goederen morgen worden opgehaald bij Richer Sounds, ze zullen dan vrijdag of maandag hier zijn. Dat betekent dus dat met een beetje geluk dit weekend al de receivers kunnen worden afgehaald, anders volgende week (alleen 's avonds). Een enkeling heeft aangegeven de receiver te willen hebben verstuurd, dat zal dan direct zaterdag gebeuren (als de receivers er dan zijn) of anders maandag of dinsdag.

    Zodra de receivers er zijn krijgen jullie een mailtje
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  20. #20

    Standaard

    Dan kies ik voor afhalen in Almere als de boel binnen is. Dan maar een keer 's avonds heen en weer kachelen. heb afgelopen weekend ff wat extra kabels getrokken voor de 2 speakers die extra zijn met 7.1 tov 5.1 dus ben er klaar voor
    Denon AVR-1909 | Samsung 1080P DVD speler | B&W 560 frontspeakers | B&W 201 rearspeakers | JBL SW | JBL Centerspeaker | JBL SCS200 surroundspeakers | Humax 5000 settop box | Popcornhour A-110

  21. #21

    Standaard

    Het was ook mogelijk om het in 's Hertogenbosch op te halen, is dit nog steeds het geval of zoal dit veel later pas plaatsvinden?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henky87 Bekijk bericht
    Het was ook mogelijk om het in 's Hertogenbosch op te halen, is dit nog steeds het geval of zoal dit veel later pas plaatsvinden?
    Dat zou dan het weekend van 14-15 maart worden ben ik bang, eerder ga ik het niet redden. Waar moet de receiver heen?
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rik P. Bekijk bericht
    Dat zou dan het weekend van 14-15 maart worden ben ik bang, eerder ga ik het niet redden. Waar moet de receiver heen?
    Ik kom het wel ophalen in Almere joh, waarschijnlijk Dinsdag.
    Ik kom uit Nieuwkuijk, 5km van 's Hertogenbosch.

  24. #24

    Standaard

    Vanmiddag begint het weekend...zou mooi zijn als ik morgen een ritje Almere kan doen...oftewel...zijn de Denon's al op weg naar NL?
    Denon AVR-1909 | Samsung 1080P DVD speler | B&W 560 frontspeakers | B&W 201 rearspeakers | JBL SW | JBL Centerspeaker | JBL SCS200 surroundspeakers | Humax 5000 settop box | Popcornhour A-110

  25. #25

    Standaard

    De Denons zijn aangekomen, als het goed is heeft iedereen een mailtje ontvangen
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •