Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 49 van 49 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Nog meer goed nieuws: er zit gewoon een europese stekker bij!
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  2. #27

    Standaard Te laat

    Ik heb deze powerbuy met belangstelling gevolgd en ik denk dat als er nog iemand er eentje opzet dan wel voor een zwarte....deze best wel oortjes krijgt ook vanuit tweakers.

  3. #28

    Standaard

    Zo, topic ook gevonden, via tweakers.net.

    Ik wil ook graag een zwarte Denon 1909.

    Dus mocht er nog een inkoopactie komen, ik houd me aanbevolen.

  4. #29

    Standaard

    ik heb ook interesse indien er nog een powerbuy komt.
    Ik zou ook graag een zwarte denon 1909 kopen, alleen de prijzen hier staan me niet zo aan. Mocht er dus een kopen hou ik me aanbevolen.

  5. #30

    Standaard

    dat zijn er al weer drie dus !

  6. #31

    Thumbs up

    Ik doe mee met een vervolgactie!

  7. #32

    Standaard

    Ik doe in principe mee met een zwarte 1909!
    Ik ben hier trouwens gekomen via tweakers

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    Heb ook wel interesse! liefst inderdaad een zwarte.Lukt het om een vervolgactie op te zetten?, animo is er zo te zien genoeg.

  10. #35

    Standaard

    Nou voor mij mag er ook een zwarte op de lijst gezet.. worden.. misschien dat de vorige regelaar wat gegevens kan posten oid zodat er hier iemand een vervolgactie kan opzetten. Denk hieraan contactgegevens (email-adres/telnr) waar die contact mee heeft gehad. denk dat er genoeg interesse is..

  11. #36

    Standaard

    heb ook interesse in de zwarte 1909, heb reeds 2 prijzen gekregen uit duitsland.
    1 x 459 (1stuk)
    1 x 469 (1stuk)
    heb ook mail gestuurd naar richersounds. voor een prijsoffer maar nog niets ontvangen.

    ben wel uit antwerpen, hoop dat dit geen probleem is.

  12. #37

    Standaard

    hier ook wel interesse
    helaas is de actie voorbij bij richersounds dus zal 100 pond duurder zijn volgens mij

  13. #38

    Standaard

    als ik goed kan tellen komen we nu aan 10 stuks 1909 zwart. De laagste prijs die ik heb kunnen vinden is bij superfi.co.uk voor 442 euro (zonder verzending per stuk) Misschien wachten we nog even tot we 15 a 20 stuks hebben en daarna prijzen beginnen rond te vragen en de knoop doorhakken, Als ik er 1 kan verkrijgen rond de 450 euro doe ik al een goede deal. Meeste prijzen in belgie liggen rond de 699,euro. Je spaart dus zo'n 250 euro'tjes uit.

    wat denken jullie ?

  14. #39

    Standaard

    he klasse dat je al geïnformeerd hebt. Ik denk alleen wel dat het goedkoper moet kunnen eerder is het hier ook voor minder gelukt toch? wellicht in duitsland of een andere winkel in engeland... Zal ik wat shops opzoeken en hier posten zodat je ze kan benaderen of zal ik zelf informeren? Greetz

  15. #40

    Standaard

    laagste prijs die ik zo 1-2-3 heb kunnen vinden is 379,00 UK pond;

    http://www.av-land.co.uk/denon/avr1909/avr1909.htm

    Alleen;

    - ken die winkel niet, is dat betrouwbaar ?
    - ze shippen niet naar buiten de UK, maar misschien is dat op te lossen door op te laten halen ?
    - lees dit in een pop-up scherm :
    By ordering this unit online you are agreeing to come to our store to complete your purchase.
    Unfortunately due to contractual obligation to Denon we are unable to sell this item via mail order and the sale must be face-to-face.
    Once you have placed the order online we will contact you to arrange a convenient time for you to travel to our store to collect your unit.
    Please click here for our store opening times and directions.

    Please note that payment must be made in person when you come to our store.
    You must bring your card and know the PIN number or pay by cash when you arrive in store.
    We will not take any payment from your card until you are in store to purchase your unit.

    For any product that includes free delivery and set-up, we will contact you to arrange a convenient time for us to deliver and set-up your unit.
    Klinkt maar vaag... zoek wel verder

  16. #41

    Standaard

    https://www.forumhifivisual.co.uk/Ho...1909_2233.html

    daar zijn ze 399 UK pound, maar, ook weer zelf ophalen staat erbij !

  17. #42

    Standaard

    http://www.wirefreehomes.co.uk/denon...4ce49fe36dbdd3

    misschien ook nog een shop om te proberen, lijken wel naar buiten de UK te shippen..

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brtk Bekijk bericht
    he klasse dat je al geïnformeerd hebt. Ik denk alleen wel dat het goedkoper moet kunnen eerder is het hier ook voor minder gelukt toch? wellicht in duitsland of een andere winkel in engeland... Zal ik wat shops opzoeken en hier posten zodat je ze kan benaderen of zal ik zelf informeren? Greetz
    je mag gerust zelf informeren

  19. #44

    Standaard

    Graag even jullie aandacht voor het volgende:

    Als iemand van jullie inderdaad een nieuwe Powerbuy op kan zetten, dan kan hij/zij hier een nieuw topic voor openen.
    Dan kan dit topic gebruikt worden voor de verdere afhandeling van de lopende powerbuy.

  20. #45

    Standaard

    Ik denk dat de afwerking al is afgerond.
    Tenminste ik heb hem al sinds zaterdag. En bevalt goed.
    Ik gebruik hem in combinatie met 5* VM1 en Kef woofer
    Laatst aangepast door henky87 : 06-03-2009 om 00:09

  21. #46

    Standaard

    De receivers zijn allemaal opgehaald inderdaad, geen enkele dead-on-arrival gelukkig.
    Allemaal veel plezier ermee!
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  22. #47

    Standaard

    Jammer dat ik hem gemist heb. Voor €350 had ik zeker mee gedaan.

  23. #48

    Standaard

    Bij MM Rijswijk stond de laatste 1909 voor €499. Maar wellicht kun je een powerbuy starten voor de 1910 (jawel, opvolger van). En mogelijk doe ik mijn 1909 binnenkort van de hand...
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  24. #49

    Standaard

    1909 nu deze week bij Saturn voor 349.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •