Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 228 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Inception (Christopher Nolan, 2010)

    Zoals verwacht, gaat Christopher Nolan eerst een andere film maken voordat hij zich eventueel aan een derde Batman-film gaat wagen. Er zijn nog niet zo veel details bekend, maar de film gaat Inception heten en wordt volgens Hollywoodreporter "a contemporary sci-fi actioner set within the architecture of the mind".

    Het verhaal is door hemzelf geschreven en hij wil nog deze zomer beginnen met opnames, zodat de film in 2010 uit zou kunnen komen.

    Dat zou volgens mij betekenen dat een door Nolan geregisseerd vervolg op Dark Knight niet voor de zomer van 2012 te verwachten is.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Wat betreft een mogelijke Batman-film na deze, dat kan ook nog in 2011 als hij volgens eenzelfde schema werkt als met The Prestige tussen BB en TDK. Maar dat hij daar maar gewoon zijn tijd voor neemt en ben heel blij dat hij zich eerst eens aan sci-fi actie gaat wagen.

    Zeker vanaf Batman Begins vind ik zijn films alleen maar beter worden, hopelijk zet hij de stijgende lijn hier voort met Inception

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Wat betreft een mogelijke Batman-film na deze, dat kan ook nog in 2011 als hij volgens eenzelfde schema werkt als met The Prestige tussen BB en TDK. Maar dat hij daar maar gewoon zijn tijd voor neemt en ben heel blij dat hij zich eerst eens aan sci-fi actie gaat wagen.
    Nolan is meteen na Batman Begins met The Prestige begonnen, terwijl hij zichzelf nu eerst een vakantie heeft gegund. Dat is al een verschil.
    Tussen The Prestige (z'n 'tussendoortje') en Dark Knight zat vervolgens twee jaar. En dat lijkt me voor zo'n groot project volgens mij wel nodig. Rekening houdend met een release in de zomer, betwijfel ik of het hem lukt om binnen een jaar na 2010 de pre-productie, opnames en post-productie te doen van de volgende film. Hij zou het extreem kunnen forceren, maar volgens mij is hij daar het type niet voor.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #4

    Standaard

    Hij was dan ook al bezig met het script tijdens The Prestige, volgens mij (dat moet ook wel). David Goyer zei dat er een vooropgezet plan voor de drie delen was, maar dat dat met het verschijnen en doodgaan van Harvey Dent praktisch weggevaagd is. Nolan zal dus langer nodig hebben voor het script van Batman 3 (sowieso omdat de verwachtingen nu helemaal hooggespannen zijn) en hij moet nog aan deze film beginnen.
    maar goed, ik ben benieuwd .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Hij was dan ook al bezig met het script tijdens The Prestige, volgens mij (dat moet ook wel). David Goyer zei dat er een vooropgezet plan voor de drie delen was
    Klopt. In Dark Knight zijn de ideëen voor de tweede en derde film al grotendeels gebruikt. Oorspronkelijk zou Two-Face pas aan het einde van de tweede film opkomen. Joker zou dan opgesloten worden en in de derde film een kleine rol hebben, waarbij hij als een soort Hannibal Lecter-adviseur vanuit z'n cel nuttig zou zijn voor Batman in diens strijd tegen Two-Face, die in de derde film de tegenstander zou zijn .
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #6

    Standaard

    Fantastisch nieuws ! Een nieuwe Batman kan ik nog wel even op wachten en dit ziet er allemaal veelbelovend uit.

  7. #7

    Standaard

    Grappig om te lezen dat bijna de gehele inhoud van alle posts totaal niet gaat over Inception maar puur wanneer de derde Batman film eventueel gaat komen. Guys, give it a rest, er is meer op de wereld dan alleen Batman...

  8. #8

    Standaard

    Hopelijk doet WB niet zoiets doms als Nolan vervangen door Ratner (Fox, ik kijk naar jullie) maar denk dat WB teveel respect heeft voor Nolan om zoiets te doen.

    Oja, kijk ook uit naar Inception trouwens
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  9. #9

    Standaard

    Bryan Singer wilde zelf Superman Returns doen, daar kon Fox weinig aan veranderen. Bovendien was X-Men 3 al in productie, volgens mij, dus ze moesten wel verder.
    Oh ja, en Singer is bij lange na niet in de buurt gekomen van het kassucces van The Dark Knight, dus Warner wacht heus wel op Nolan.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Grappig om te lezen dat bijna de gehele inhoud van alle posts totaal niet gaat over Inception maar puur wanneer de derde Batman film eventueel gaat komen. Guys, give it a rest, er is meer op de wereld dan alleen Batman...
    Indd, dit viel mij ook al op toen ik de eerste paar berichten las.

    Nolan heeft mij in nog geen enkele film teleurgesteld dus dit wordt een must see...
    Ben wel benieuwd wie er gecast worden voor dit project.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    "a contemporary sci-fi actioner set within the architecture of the mind"
    Dat klinkt interessant.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Dat klinkt interessant.
    Nogal. Ben benieuwd waar het verhaal over gaat
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

    Standaard

    *Abonneert zich op de discussie*

    Zo, dit klinkt uiterst interessant


  14. #14

    Standaard

    Waar gaat het verhaal over ?

    geen dark knight gezeik hier :x

  15. #15

    Standaard

    http://newsinfilm.com/?p=9906

    Inception verschijnt 16 juli 2010 al in de bioscoop volgens dit bericht.
    Snel

  16. #16

    Standaard

    Volgens variety gaat Leonardo DiCaprio de hoofdrol spelen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Volgens variety gaat Leonardo DiCaprio de hoofdrol spelen.
    Dat zou mooi zijn.
    Is de laatste tijd toch wel een van mijn favoriete acteurs
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  18. #18

    Standaard

    Is zeker goed nieuws. DiCaprio heeft zich enorm ontwikkeld volgens mij. Daarnaast zie ik hem ook wel in een Nolan film zijn ding doen. Ik zou nu nog graag willen weten waar de film precies over gaat, is tot nu toe een beetje vaag.

    Aan de andere kant, als Nolan ermee bezig is, kan het bijna niet misgaan, die man kan gewoon geen slechte film maken (tot nu toe dan :P)

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    within the architecture of the mind"
    Doet me denken aan de zwerver uit Kurosawa's Dodeskaden.

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Murphy en Cotillard zijn zeker goed nieuws, alleen zie ik Ellen Page op de een of andere manier niet echt in een film van Nolan...

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Hmm, probeersel van Nolan om te kijken of hij Gordon-Levitt in de opvolger van TDK als vervanger van Ledger kan gebruiken?

    In ieder geval een interessante cast tot nu toe, ik kijk erg uit naar deze film.

  24. #24

  25. #25

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •