Pagina 210 van 216 EersteEerste ... 110160200206207208209210211212213214 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.226 tot 5.250 van 5380 worden weergegeven.
  1. #5226

    Standaard

    Wel even opletten daarmee, Basil. Er zijn Disney-uitgaves die volgens de cover regiovrij zijn, maar waarbij dat in werkelijkheid niet zo is.

  2. #5227

    Standaard

    De backcover spreekt van ABC regio dus regiovrij: http://www.blu-ray.com/movies/Snow-W...lu-ray/144704/
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #5228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    De backcover spreekt van ABC regio dus regiovrij: http://www.blu-ray.com/movies/Snow-W...lu-ray/144704/
    Volgens Esteban is dat soms niet waar.

  4. #5229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Volgens Esteban is dat soms niet waar.
    Ik heb al een heel deel classics geïmporteerd uit de USA en telkens waren deze regiovrij. Spelen bij mij gewoon goed af. Geen problemen mee gehad.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #5230

    Standaard

    Een heel deel is niet allemaal. Er is een site waar ze mooi op een rijtje staan, gecontroleerd per regio. Want verpakking is niet altijd juist. Helaas kan ik me de naam niet herinneren.

  6. #5231

    Standaard

    Het is wat stil rond de Disney-releases, vooral omdat er eigenlijk nog weinig Classics moeten verschijnen op Blu-Ray. Het weinige aantal wat nog moet komen, daar zwijgen ze bij Disney in alle talen over.

    In ander nieuws, volgens de producer van de nieuwe "Beauty and the Beast" film verschijnt dit jaar een 25th Anniversary Edition van de originele animatiefilm...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  7. #5232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    In ander nieuws, volgens de producer van de nieuwe "Beauty and the Beast" film verschijnt dit jaar een 25th Anniversary Edition van de originele animatiefilm...
    Heel leuk hoor, maar de release die we hadden was eigenlijk al prima. Had liever gezien dat de soundtrack een Legacy Collection behandeling zou krijgen.

    Maar het allerliefst natuurlijk die laatste paar titels op Blu-Ray. Maar zie het niet meer gebeuren.

  8. #5233

    Standaard

    Ach, Disney verrast wel vaker. In de UK zijn een tijdje terug ook ineens Atlantis, Treasure Planet, Home on the Range, Bedknops and Broomsticks, Make music mine en the great mouse detective uitgekomen op blu.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  9. #5234

    Standaard

    True, maar dat waren allemaal zo goed als 1-op-1 kopieën van de US releases. Zolang zij ze niet krijgen, krijgt de UK (of Benelux) ze ook niet...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #5235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Ach, Disney verrast wel vaker. In de UK zijn een tijdje terug ook ineens Atlantis, Treasure Planet, Home on the Range, Bedknops and Broomsticks, Make music mine en the great mouse detective uitgekomen op blu.

    Make Mine Music is nog nergens op blu uitgebracht. Bedoel je Fun And Fancy Free toevallig? Die is wel op blu namelijk.

    Beauty And The Beast zal later dit jaar de nieuwe Signate Edition uitgave worden, zoals eerder dit jaar Snow White als Signature is uitgebracht.
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #5236

    Standaard

    De Signature Edition van Snow White had nauwelijks wat nieuws te bieden. Alleen een paar nieuwe extra's. Beeld en geluid waren echter hetzelfde. En een hoop extra's waren weggelaten.

  12. #5237

    Standaard

    Beauty and the Beast is de nieuwe Signature Edition en verschijnt op 20 september in de VS. Naast de normale versie is er ook een Target Exclusive met storybook.



    Nog niet in deze topic gezien, maar inmiddels is ook Zootopia (Zootropolis in Europa) verschenen.

    VS-covers (normaal / 3D / Target Exclusive / Target Exclusive 3D)



    Nederlandse covers (normaal / 3D)



    Ook is de tv-film The Lion Guard: Return of the Roar verschenen in de VS, maar alleen op DVD. Deze film was de start van de tv-serie The Lion Guard. Een DVD met zes aflevering verschijnt in de VS op 20 september onder de naam The Lion Guard: Unleash the Power.

    Laatst aangepast door martijn0432 : 26-06-2016 om 13:02

  13. #5238

    Standaard

    Is hier iemand die de twee Disney stickervellen misschien voor mij heeft met de nummers? Ik heb namelijk 5 uit Engeland besteld die hier niet te krijgen zijn, alleen deze hebben natuurlijk niet de Nederlandse nummer op de zijkant.

  14. #5239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Is hier iemand die de twee Disney stickervellen misschien voor mij heeft met de nummers? Ik heb namelijk 5 uit Engeland besteld die hier niet te krijgen zijn, alleen deze hebben natuurlijk niet de Nederlandse nummer op de zijkant.
    Ik heb destijds een mailtje naar info@disney.nl gestuurd met de vraag om een stickervel voor blu-ray's. Die heb ik ook netjes van ze opgestuurd gekregen (dit alles was in 2013). Lijkt me het proberen waard.

  15. #5240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mluking Bekijk bericht
    Ik heb destijds een mailtje naar info@disney.nl gestuurd met de vraag om een stickervel voor blu-ray's. Die heb ik ook netjes van ze opgestuurd gekregen (dit alles was in 2013). Lijkt me het proberen waard.
    Ik heb het een paar maanden geleden aan ze gevraagd en kreeg ook nog de stickervelletjes opgestuurd. Dus ik zou het zeker proberen!

  16. #5241

    Standaard

    Het is nogal stil aan het Classics blu-ray front...

    Het gaat echt niet meer gebeuren dat de (Nederlandse) collectie af gemaakt gaat worden he?

  17. #5242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mluking Bekijk bericht
    Het is nogal stil aan het Classics blu-ray front...

    Het gaat echt niet meer gebeuren dat de (Nederlandse) collectie af gemaakt gaat worden he?
    Daar lijkt het niet op.

  18. #5243

    Standaard

    Grote kans dat ze gewoon alles van de eerste keer op UHD gaan (her)uitbrengen.

  19. #5244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Grote kans dat ze gewoon alles van de eerste keer op UHD gaan (her)uitbrengen.
    Om ze vervolgens weer niet allemaal uit te brengen.

  20. #5245

    Standaard

    Ik ga in Oktober naar de VS en had toch echt gehoopt The Black Cauldron en Saludos Amigos/Three Caballeros mee te nemen, maar het blijft helaas denk ik bij Zootopia... erg jammer inderdaad.

    Ik ga ook niet meer double-dippen.
    **** me gently with a chainsaw.

  21. #5246

    Standaard

    Disney heeft ons weer bij onze kl*ten... naast een lelijke hoes voor de 3D cover (serieus die koffiekan ?? ) moet je ook nog eens de 2D blu-ray kopen als je de bonus disc wil die erbij zit....
    Tuurlijk nog afwacht hoe dit er officieel gaat uitzien maar het lijk erop dat je deze 2x mag kopen als je 3D en bonus disc wiil.

    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  22. #5247

    Standaard

    Effe kijken hoe het in de UK zit. Daar was het met Monsters University hetzelfde geintje, maar daar heb ik de Target Exclusive kunnen kopen zonder die vermaledijde 3D-disk.

    EDIT: Nu is het blijkbaar omgekeerd. De bonusdisk zit bij de 2D, niet bij de 3D. Oh well...
    Laatst aangepast door Werner : 20-09-2016 om 17:24
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #5248

    Standaard

    Ik was van plan de 3D-versie te kopen, maar aangezien daar geen bonus disc bij zit ga ik voor de 2D-versie.

  24. #5249

    Standaard

    Zo te zien krijgt de franse versie wel alle drie schijven in één doosje.
    De Disney-schijven daar hebben (bijna) allemaal ook nl geluid en subs.

    Heb daar ook Inside Out vandaan, de 3-disc versie, net als deze met 3D, 2D en bonusdisc.

    https://www.amazon.fr/Monde-Dory-Com...&keywords=dory

  25. #5250

    Standaard

    Bestaat Wreck It Ralph mét rug nummer op Blu-ray? Volgens Bol.com heeft hij er een maar in de Media Markt zag ik hem zowel 3D als 2D zonder nummer liggen...

Pagina 210 van 216 EersteEerste ... 110160200206207208209210211212213214 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •