Pagina 76 van 216 EersteEerste ... 266672737475767778798086126176 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.876 tot 1.900 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1876

    Standaard

    De BD versie heeft op alle drie de delen Nederlandse audio en subtitles, die info is intussen bij Amazon.co.uk ook aangepast

  2. #1877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    De BD versie heeft op alle drie de delen Nederlandse audio en subtitles, die info is intussen bij Amazon.co.uk ook aangepast
    Bedankt, dan kan ik hem gaan bestellen.

  3. #1878

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Niet meer .
    Bij de nieuwe kerstverkoop staat hij nu 15,97 Pond bij Amazon, nog altijd een pak minder dan hier in de winkels, maar wel 6 pond meer dan bij de black friday verkoop.

  4. #1879

    Standaard

    De UK versies met Nederlandse audio, bevatten die ook de Vlaamse?

  5. #1880

    Standaard

    Ja Vlaamse gaan altijd samen met Nederlandse, als er voor die film ooit een Vlaamse versie opgenomen is. De ene keer noemen ze het Belgian en dan weer Flemish.

  6. #1881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ja Vlaamse gaan altijd samen met Nederlandse, als er voor die film ooit een Vlaamse versie opgenomen is. De ene keer noemen ze het Belgian en dan weer Flemish.
    Heb de indruk dat de meeste shops enkel Dutch vermelden.
    Maar goed, bedankt om me te melden dat ze steeds samengaan
    Laatst aangepast door SpaaiK : 28-11-2011 om 14:18

  7. #1882

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK Bekijk bericht
    De UK versies met Nederlandse audio, bevatten die ook de Vlaamse?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK Bekijk bericht
    Heb de indruk dat de meeste shops enkel Dutch vermelden.
    Maar goed, bedankt om me te melden dat ze steeds samengaan
    Voor de Lion King is er geen aparte Vlaamse track opgenomen. Vandaar dat de Lion King alleen Dutch vermeldt. Er zijn wel een aantal Vlamingen geweest die stemmen hebben ingesproken voor Timon en Pumbaa in de Nederlandse versie.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  8. #1883

    Standaard

    Ik begrijp dat The Lion King (niet de trilogie-uitvoering) in Engeland Nederlandse ondertiteling heeft. Hoe zit het met de extra's. Bevat deze ook een Nederlandse ondertiteling?

  9. #1884

    Standaard

    Die bevat ook een Nederlandse ondertiteling. Deze is gelijk aan de NL-versie die deze week uitkomt.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #1885

    Standaard

    Ik heb een vraag over de blu-ray van Beauty and the Beast 3D.

    De Amerikaanse versie bevat 3 blu-ray schijven (1 3D blu-ray en 2 normale). De Europese versie bevat er maar 2 (1 3D en 1 normale). En dit terwijl de normale blu-ray uitgave uit Europa ook over 2 blu-rays verspreid was. (zie http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=4340)

    Wat heeft dit voor gevolgen voor die 2e blu-ray schijf die op de Europese versie van Beauty and the Beast 3D zit? Hebben ze alles wat eerst over 2 schijven verdeeld was nu in 1 schijf gepropt? Dat zal dan betekenen dat er waarschijnlijk extra's ontbreken op de nieuwe versie OF dat de kwaliteit van de 2D film aanzienlijk minder is. Weet iemand hier iets over te vertellen?

  11. #1886

    Standaard

    Ze hebben waarschijnlijk de tweede Blu-ray met de extra's weggelaten.

  12. #1887

    Standaard

    Dit is bij meerdere films al gebeurt. De 2e blu ray, met de extra's, is weggelaten.

  13. #1888

    Standaard

    In Nederland zal vanaf 22 februari 2012 de trilogy box van The Lion King 1, 2 & 3 verkrijgbaar zijn. Zowel op DVD als Blu-ray.

  14. #1889

    Standaard

    komen deze Lion King 2 en 3 ook nog apart uit? Aangezien ik de eerste nu al heb op bd...

  15. #1890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht
    In Nederland zal vanaf 22 februari 2012 de trilogy box van The Lion King 1, 2 & 3 verkrijgbaar zijn. Zowel op DVD als Blu-ray.
    Waar heb je die informatie vandaan? Wat is je bron? Linkje, please!

    Op die datum verschijnen wel/ook de 3D-versies van Toy Story deel 1, 2 en 3.

  16. #1891

    Standaard


    Facebook Disney Netherlands.
    Laatst aangepast door BorisL : 09-12-2011 om 18:56

  17. #1892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht

    Facebook Disney Netherlands.
    OK. Zit zelf niet op Facebook of die andere ongein. Behoor niet tot de doelgroep, (van Facebook bedoel ik), vandaar.

  18. #1893

    Standaard

    Juist gekeken naar dat bericht en idd de Facebook Disney Netherlands zegt dat deze idd in februari gaan uit komen. Hopelijk ook op aparte uitgaves.

  19. #1894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Juist gekeken naar dat bericht en idd de Facebook Disney Netherlands zegt dat deze idd in februari gaan uit komen. Hopelijk ook op aparte uitgaves.
    Ik duim alleszins voor aparte uitgaves!

  20. #1895

    Standaard

    Ik zit nou die Bluray extras te kijken van de Lion King 1, baal er nu stiekem toch wel van dat ik niet weer naar de bios ben geweest voor de 3D versie :S

  21. #1896

    Standaard

    Eigenlijk is het een laffe truk, mensen nu aanzetten tot het kopen van The Lion King, en in februari trilogie in de winkel gooien voor een double dip hopen zij dan.

  22. #1897

    Standaard

    Disney is erg snel een slechte reputatie aan het ontwikkelen wat de kwaliteit van de uitgaves betreft.

    over beeldkwaliteit valt nog steeds niet te twisten, maar vergelijk de special features van een Snow White en beauty and the beast even met the Lion King. Het is gewoon karig, en die virtual vault is gewoon bullshit. Ik wil echt geen extra's moeten 'bufferen' om ze vervolgens in crappy kwaliteit te bekijken omdat ze ergens op een server staan.

    Ook bvb de recentste pirates of the carribean is lachwekend. De gewone bluray bevat nauwelijks extra's. Die staan netjes op de duurdere 3D pack. Dacht dat dit ook voor Cars 2 op ging.

    Ik heb zo het gevoel dat Disney na jaren van goeie uitgaves recent het geld geroken heeft en nu tal van trucjes gebruikt om mensen toch maar naar de duurste versie's te lokken of te laten doubledippen. Commercieel? natuurlijk wel, maar verre van sympathiek.

  23. #1898

    Standaard

    Ik heb een donkerbruin vermoeden dat men - en dat is bij andere distribiteurs ook al zo - teveel 3D wilt pushen aan de mensen die gewoon Blu-ray kopen.

    En volgens mij is dat ook de enige reden waarom 3D kan en zal overleven.
    Zet de extra's enkel en alleen op de 3d versie en zo stimuleert men een nieuw koopgedrag.

    Ik mis echt een uitvoerige featurettes bij The Lion King die op de 2-disc dvd stonden. Is deze eig nog ergens te verkrijgen?
    Laatst aangepast door jurgen42u : 10-12-2011 om 14:29

  24. #1899

    Standaard

    Het heeft meer te maken met de financiële problemen die de home-video markt in de Benelux heeft. Reorganisaties, regionale kantoren die sluiten en onder Benelux kantoren gaan vallen... ze doen allemaal zeer voorzichtig en dat is duidelijk terug te zien in de uitgaven.

  25. #1900

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Eigenlijk is het een laffe truk, mensen nu aanzetten tot het kopen van The Lion King, en in februari trilogie in de winkel gooien voor een double dip hopen zij dan.
    valt wel mee, ik houd het bij de originele lion king, die 2 direct to video films interesseren mij weinig

Pagina 76 van 216 EersteEerste ... 266672737475767778798086126176 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •