Pagina 49 van 216 EersteEerste ... 394546474849505152535999149 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.201 tot 1.225 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    Ben ik de eerste die hier gaat klagen over de aanwezigheid van het ontsierende tekstje "Geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar" etc (in twee talen!) op de cover van Bambi?

  2. #1202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Hoe is je Portugees, want jouw wens is in vervulling gegaan.
    Helaas niet goed genoeg, wel 'n leuk detail.

  3. #1203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ben ik de eerste die hier gaat klagen over de aanwezigheid van het ontsierende tekstje "Geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar" etc (in twee talen!) op de cover van Bambi?

    Ik stoor me eigenlijk meer aan die extra blauwe rand die is toegevoegd met de tekst Includes of inclusief op.
    Dat is nog zoiets: bij de een staat het er op in het engels bij de ander in het nederlands.

  4. #1204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is het nu officieel bevestigd, ondanks wat er op de cover staat van Bambi, dat deze nu 7.1 HR is en niet MA?
    Want heb gemerkt dat er nog wat foutjes op andere covers staan namelijk bij de dvd-specificaties staat er bij beeld 1080P HD. Lijkt me bizar zo'n fout.
    De covers van Alice in Wonderland en Bambi staan vol fouten.

    Alice in Wonderland

    Cover zegt:
    Beeld: 1080P High-Definition 1.85:1

    In werkelijkheid:
    Beeld: 1080P High-Definition 1.33:1

    Cover zegt:
    Audio: DEHT 5.1: Nederlands/English, DEHT 5.1: Nederlands/Français/English

    In werkelijkheid:
    Audio: Engels DTS-HD Master Audio 5.1, Nederlands DTS 5.1, Portugees Dolby Digital 5.1, Spaans Dolby Digital 5.1

    Cover zegt:
    Ondertitels: Nederlands/Français/English/English for the hearing impaired

    In werkelijkheid:
    Ondertitels: Engels, Engels voor doven en slechthorenden, Nederlands, Portugees, Spaans

    Cover zegt:
    Video DVD: 1080P High-Definition

    In werkelijkheid:
    Video DVD: 1.33:1 niet anamorf PAL

    Cover zegt:
    Audio DVD: English 2.0 Dolby Digital

    In werkelijkheid
    Audio DVD: Engels Dolby Digital 5.1, Frans Dolby Digital 5.1, Nederlands Dolby Digital 5.1

    Cover zegt:
    Ondertitels DVD: English HoH

    In werkelijkheid:
    Ondertitels DVD: Engels, Engels voor doven en slechthorenden, Frans, Nederlands

    Bambi

    Cover zegt:
    Video: 1080P High-Definition 1.85:1

    In werkelijkeheid:
    Video: 1080P High-Definition 1.33:1

    Cover zegt:
    Audio: DTS-HD HR 7.1: English/Français, DTS Digital Surround 5.1: Nederlands, Dolby DEHT 5.1: Nederlands/Français/English

    In werkelijheid:
    Audio: Arabisch Dolby Digital 5.1, Engels DTS-HD HR 7.1, Frans DTS-HD HR 7.1, Hindoestaans Dolby Digital 5.1, Nederlands DTS 5.1

    Cover zegt:
    Ondertitels: Nederlands/Français/English/English for the Hearing Impaired

    In werkelijkheid:
    Ondertitels: Arabisch, Engels, Engels voor doven en slechthorenden, Frans, Nederlands

    Cover zegt:
    Video DVD: 1080P High-Definition

    In werkelijkheid:
    Video DVD: 1.33:1 niet anamorf PAL

    Cover zegt:
    Audio DVD: English 2.0 Dolby Digital

    In werkelijkheid:
    Audio DVD: Engels Dolby Digital 5.1, Frans Dolby Digital 5.1, Hindoestaans Dolby Digital 5.1, Nederlands Dolby Digital 5.1

    Cover zegt:
    Ondertitels DVD: Englis HoH

    In werkelijkheid:
    Ondertitels DVD: Engels, Engels voor doven en slechthorenden, Frans, Nederlands

  5. #1205

    Standaard

    Vandaag deze op Bluray gekocht bij Music Store voor 24,95 euro. :


    Release ziet er dik in orde uit. Ben het verhaal ook wat meer gaan waarderen gelukkig

    Dumbo = next

  6. #1206

    Standaard

    Is Pinocchio de enige Blu-Ray waarbij audio ontbreekt of hebben meerdere uitgaves daar last van?

  7. #1207

    Standaard

    Audio ontbreekt? Ik weet van niets.

  8. #1208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Audio ontbreekt? Ik weet van niets.
    Bij de Amerikaanse versie ontbreken twee zinnen. In de Britse versie zitten die er wel gewoon in, maar in de Nederlandse blijkbaar niet?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #1209

    Standaard

    Dit is de eerste keer dat ik hierover lees, dus ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat de UK-versie precies hetzelfde is als de Nederlandse versie, want de UK-versie heeft Nederlandse ondertitels en audio.

  10. #1210

    Standaard

    Deze topic nog niet eerder gelezen en waarschijnlijk herhaal ik een vraag (50 pagina's joh).

    Ik lees dat the Diamond Editions het beste beeld en geluid zouden moeten hebben. Maar ik lees ook dat een Platinum of Special Edition bluray voor kwaliteit niet onder doet.
    Ook lees ik dat Diamond Editions dan de meeste extra's heeft. Nu is Bambi uit als Diamond edition met maar 1 disc dus weinig (minder) extra's.

    Op deze disney link http://www.disney.nl/disneydvds/classics/page3.html staan alle Disney films die in de kluis zitten, uit de kluis zijn of weer in de kluis gaan. Bambi staat gepland voorjaar 2012 maar is nu al uit. Ook zie ik dat Dumbo de enig "kluis classic" is zonder Diamond Edition. Betekend dit dat de huidige Dumbo bluray tegen valt qua beeld en of extra's? Kunnen we nog een Dumbo Diamond Edition verwachten? Volgens mij is het wel de Classic die het meest "uit de kluis komt".
    uh, uh, It's a dinosaur

  11. #1211

    Standaard

    Een Special Edition of Platinum Edition doet niet onder voor een Diamond Edition. Dat is gewoon een marketingtruc die Disney gebruikt. Dumbo ziet er net zo goed uit als bijvoorbeeld Sneeuwwitje of Bambi. En de lijst op Disney.nl moet je niet geloven, want Disney heeft de volgorde inmiddels (weer) aangepast, dus die lijst is achterhaald en moeten ze eigenlijk van de website verwijderen.

  12. #1212

    Standaard

    weet er iemand of alle extra's van de 2-disc dvd van Bambi zijn overgenomen op de Blu-ray? anders moet ik mijn dvd ook nog houden.

  13. #1213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De covers van Alice in Wonderland en Bambi staan vol fouten.

    Alice in Wonderland

    ...opsomming fouten...

    Bambi

    ...opsomming fouten...
    Ik heb hierover contact opgenomen met Disney, want het leken me wel erg veel fouten voor beide releases, en het antwoord is dat de cover art al goedgekeurd en in productie was, waarna er vanuit Amerika aanpassingen aan de discs zijn gedaan. Men had toen de keuze om de release uit te stellen en de cover art aan te passen, of deze toch door te laten gaan maar met foutieve covers. Men heeft gekozen voor de tweede optie, voornamelijk omdat de release datum langer geleden vastgelegd was en men niet wilde uitstellen.

    Op zich wel een logisch verhaal, waarschijnlijk heeft Amerika de discs anders in kunnen delen om er efficiëntere persingen uit te halen, maar het komt een beetje onprofessioneel over zo natuurlijk. Gelukkig let de gemiddelde consument er totaal niet op, waardoor ze het product gewoon zo in de markt konden zetten.

  14. #1214

    Standaard

    Fantasia en vooral Alice in Wonderland zien er overigens wel prachtig uit op Blu ray!! Wel jammer dat ze bij Alice nog steeds die ouderwetse, truttige geluidsband (nl.) blijven gebruiken.... daar zit nog een verbeterpuntje...
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  15. #1215

    Standaard

    Ik vind de NL-versie van Alice juist fantastisch. Klinkt zo lekker nostalgisch.

  16. #1216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KeizerKuzco Bekijk bericht
    Ik heb hierover contact opgenomen met Disney, want het leken me wel erg veel fouten voor beide releases, en het antwoord is dat de cover art al goedgekeurd en in productie was, waarna er vanuit Amerika aanpassingen aan de discs zijn gedaan. Men had toen de keuze om de release uit te stellen en de cover art aan te passen, of deze toch door te laten gaan maar met foutieve covers. Men heeft gekozen voor de tweede optie, voornamelijk omdat de release datum langer geleden vastgelegd was en men niet wilde uitstellen.

    Op zich wel een logisch verhaal, waarschijnlijk heeft Amerika de discs anders in kunnen delen om er efficiëntere persingen uit te halen, maar het komt een beetje onprofessioneel over zo natuurlijk. Gelukkig let de gemiddelde consument er totaal niet op, waardoor ze het product gewoon zo in de markt konden zetten.
    Standaard antwoord, zoals altijd bij Disney. Ik vind het dat Disney Nederland zelf ook een verantwoordelijkheid heeft en die schuiven ze steeds af op het hoofdkantoor in Amerika. Neem nou bijvoorbeeld de informatie over de audio- en ondertitelsporen van de DVD. Op de cover staat dat er alleen Engelse audio en ondertiteling op staat. Als Disney Nederland weet je toch dat er minimaal Nederlandse audio en ondertiteling op de DVD zal staan? Dat kun je dan toch op de cover vermelden? Ik vind dat ze zich er te gemakkelijk vanaf maken en dat doen ze al jaren zo.

  17. #1217

    Standaard

    Was vandaag in de MediaMarkt en zag dat de 3D versie van Bolt, wel een nummer had op de zijkant.


  18. #1218

    Standaard

    Dat Bolt een nummer 52 heeft op de 3D versie wist ik al, omdat ik deze al een tijd in mijn bezit hebt, en 3D is verbazingwekkend beeld.

    Alleen, als ik de blu ray case open doe, zie ik iets merkwaardigs, nl ...

    Op de 3D blu ray schijf staat letterlijk:

    3D - NIET BESTEMD VOOR VERKOOP

    Zijn er meerdere mensen hier die dat ook zo hebben....???

    ERG VREEMD....!!! EN ERG JAMMER WANT DEZE VERSIE HEEFT OOK GEEN SLEEVE...

  19. #1219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    weet er iemand of alle extra's van de 2-disc dvd van Bambi zijn overgenomen op de Blu-ray? anders moet ik mijn dvd ook nog houden.
    Alle belangrijke extra's wel. Er zijn een paar dingen niet overgenomen, waaronder het 'time capsule: 1942, the year of Bambi'-item, de aankondiging van Bambi 2, en het item over de restauratie van de film.

  20. #1220

    Standaard

    Alice in WOnderland heeft NL dub en sub in de UK (zowel DVD als Blu Ray).

    Bron: Topic over Alice in Wonderland (UK) op Blu-Ray.com
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  21. #1221

    Standaard

    Heb gister ook Alice in Wonderland gekeken, bewust met NL audio, omdat ik hem niet anders ken.

    Nu ben ik het met anderen eens dat het juist goed is dat Disney de originele geluidsbanden gebruikt en niet alle classics gaat aanpassen aan de 21e eeuw met nieuwe stemmen en moderne woorden. De classics zijn zoals ze zijn en zeker voor mensen (zoals ik) die van jong af aan met deze films zijn opgegroeid, zou het vreemd zijn als ze opeens compleet anders klonken.

    Alice in Wonderland ken ik ook van vroeger. We hadden thuis een Nederlands gesproken VHS. De beroemde zinnetjes als 'geen tijd, geen tijd, hoezeer het me ook spijt' en 'eraf met hun hoofd!' kan ik nog steeds dromen. Ik had de film al zeker 15 jaar ofzo niet meer gezien.

    Nu ik gister de BR van Alice gekeken heb, heb ik me echter behoorlijk gestoord aan de (soms tergend oubollige) NL audio. Het is in sommige fragmenten gewoon bijna niet te volgen, je verstaat het haast niet. De liedjes zijn onnavolgbaar, af en toe vang je een paar woorden op. Maar ook gesproken delen zijn zeer moeilijk te verstaan. Voorbeelden zijn het verhaal van de Walrus en de Timmerman, maar ook de thee scene met de Mad Hatter. Het klinkt vaag, gaat soms te snel en de audio is ook gewoon dof.

    Met frisse tegenzin heb ik de film toch uitgezeten, maar na afloop heb ik sommige scenes nog eens bekeken met Engelse audio en ondertiteling: 10X beter!!! Veel beter te volgen, veel helderere stemmen, etc. Ik ga 'm gauw dus weer bekijken en dan lekker in het Engels. Hebben anderen hetzelfde ervaren?

    Beeld is overigens echt PERFECT. Schitterende kleuren, goede contrasten. Disney view is ook een aanrader.

    NB. Belle en het Beest heb ik ook bewust in het NL gekeken en hier vond ik de audio perfect.

  22. #1222

    Standaard

    Ja, de audio van Belle en het Beest kun je niet vergelijken met Alice in Wonderland omdat daar nou eenmaal een tijdsbestek tussenzit van ca. 40 jaar. En verder vind ik deze Classics altijd beter klinken in het Engels. Dat is het meest originele vorm van deze animatiefilms.
    En ja, PERFECT zijn deze films zeker, maar dat was Walt ook altijd, mooier kan eigenlijk niet met die heldere kleuren.

  23. #1223

    Standaard

    Even een vraag: ik wil graag de UK release van Bambi bestellen. Heeft de hoes ook echt dat "double play" er op staan?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #1224

    Standaard

    Hoi Godfather,

    zoals ik kan zien bij de Disneystore.uk staat er wel degelijk DOUBLE PLAY op, en dat is gelijk ook de titel aldaar. Dit is ook bij andere classics als Beauty and the Beast. Dus, helaas voor jouw.

  25. #1225

    Standaard

    Thanks voor `t antwoord.
    Had net al foto`s ervan gezien op een ander forum. Dan wordt t dus de NL versie want dat double play verpest echt de cover IMHO
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 49 van 216 EersteEerste ... 394546474849505152535999149 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •