Pagina 170 van 216 EersteEerste ... 70120160166167168169170171172173174180 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.226 tot 4.250 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4226

    Standaard

    Ook bij Robin Hood en The Sword In The Stone lijkt geen slipcover te zitten.




    Krijgen deze releases ook nog een nieuwe DVD release of blijft het bij de Blu-rays.

    Weet iemand trouwens of bol.com the Jungle Book met of zonder slipcover verstuurd aangezien deze nog wel eens schijnen te missen bij bol.com.
    Laatst aangepast door Gamemaster : 22-08-2013 om 12:32

  2. #4227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Aan deze afbeeldingen te zien geen slipcovers voor deze releases :

    Deze? welke films zijn dit? Je afbeeldingen zie ik niet alleen rode kruisjes.

  3. #4228

    Standaard

    Wat is dat toch altijd met die afbeeldingen van Disneyinfo. Na plaatsen werken deze hier bijna nooit...

    Het gaat om De kleine zeemeermin 2 en 3, Hercules en Jungle Book 2. als je met je rechter muiskop op zo'n kruisje gaat staan en kiest voor open afbeelding in een nieuw venster kun je ze wel zien volgens mij.

  4. #4229

    Standaard

    Hier een clipje van de Blu-Ray van The Little Mermaid. Ze hebben een lelijk foutje gemaakt bij Disney...



    Het shot van Flounder's gezicht, hoort pas na de clip van Ariel die daalt te komen. Terwijl ze daalt, zingt ze "wish I could be...", maar dat loopt nu dus niet synchroon.

  5. #4230

    Standaard

    Dat werkt niet omdat het mij extra dataverkeer kost, en kan nogal oplopen. Dataverkeer is immers niet gratis.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wat is dat toch altijd met die afbeeldingen van Disneyinfo. Na plaatsen werken deze hier bijna nooit...

    Het gaat om De kleine zeemeermin 2 en 3, Hercules en Jungle Book 2. als je met je rechter muiskop op zo'n kruisje gaat staan en kiest voor open afbeelding in een nieuw venster kun je ze wel zien volgens mij.

  6. #4231

    Standaard

    The Jungle Book heeft rugnummer 20 maar moet dat niet rugnummer 19 zijn...???

  7. #4232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    The Jungle Book heeft rugnummer 20 maar moet dat niet rugnummer 19 zijn...???
    Mary Poppins is hier 19

  8. #4233

    Standaard

    Vind de beeldkwaliteit lelijk tegenvallen eigenlijk van The Little Mermaid... Van het geen ik tot nu toe gezien heb.

  9. #4234

    Standaard

    Ik vind het altijd moeilijk oordelen over beeldkwaliteit op websites of op YouTube en soortgenoten. Bovendien duurt het nog een tijdje voor de Blu-Ray verschijnt, dus dat komt (vast) nog wel goed.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #4235

    Standaard

    Komt Mary Poppins eigenlijk nog eens op Blu-Ray uit in NL of niet?

  11. #4236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dragon. Bekijk bericht
    Komt Mary Poppins eigenlijk nog eens op Blu-Ray uit in NL of niet?
    Waarschijnlijk in december, net als in Amerika.

  12. #4237

    Standaard

    Mary Poppins komt uit op 11 december (Facebook Disney)

  13. #4238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik vind het altijd moeilijk oordelen over beeldkwaliteit op websites of op YouTube en soortgenoten. Bovendien duurt het nog een tijdje voor de Blu-Ray verschijnt, dus dat komt (vast) nog wel goed.
    Er staat een voorstukje op The Jungle Book blu-ray, helaas vindt ik de kwaliteit hier ook tegenvallen van de kleine zeemeermin.
    Laten we hopen dat ze hier nog iets aan doen voor de blu-ray uitkomt eind september.

  14. #4239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MonsterRacer Bekijk bericht
    Er staat een voorstukje op The Jungle Book blu-ray, helaas vindt ik de kwaliteit hier ook tegenvallen van de kleine zeemeermin.
    Laten we hopen dat ze hier nog iets aan doen voor de blu-ray uitkomt eind september.
    Vaak zijn trailers van andere films van mindere kwaliteit, ook op blu-ray kom ik dit regelmatig tegen, dus er is nog hoop

  15. #4240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht
    Mary Poppins komt uit op 11 december (Facebook Disney)
    Twee redenen daarvoor: in December is het de fiftieth anniversary van de film, en komt ook "Saving Mr. Banks" uit, die over het productieproces van Mary Poppins gaat.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    Vaak zijn trailers van andere films van mindere kwaliteit, ook op blu-ray kom ik dit regelmatig tegen, dus er is nog hoop
    Akkoord. Trailers zijn vaak al maanden op voorhand samengesteld met behulp van SD-beelden, dus ik maak me vooralsnog ook geen zorgen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  16. #4241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Twee redenen daarvoor: in December is het de fiftieth anniversary van de film, en komt ook "Saving Mr. Banks" uit, die over het productieproces van Mary Poppins gaat.
    Niet helemaal waar. Enige reden dat ie dit jaar uitkomt is vanwege Saving Mr. Banks. De 50ste verjaardag is pas vanaf augustus 2014...
    **** me gently with a chainsaw.

  17. #4242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik vind het altijd moeilijk oordelen over beeldkwaliteit op websites of op YouTube en soortgenoten. Bovendien duurt het nog een tijdje voor de Blu-Ray verschijnt, dus dat komt (vast) nog wel goed.
    De Blu Ray van the little mermaid is al uit in Zwitserland, en het is effectief messed up. By part of your world hebben ze enkele beelden verplaatst zodat ariel nu wel zingt in beeld, maar je hoort haar niet.

    Ze hebben ook de titel op een ander moment gezet als de originele film

    en de achtergronden zouden ook veranderd zijn.

  18. #4243

  19. #4244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Niet helemaal waar. Enige reden dat ie dit jaar uitkomt is vanwege Saving Mr. Banks. De 50ste verjaardag is pas vanaf augustus 2014...
    Oeps... Dank voor de correctie!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  20. #4245

    Standaard

    Zag vandaag bij de MM Jungle Book op dvd en blu-ray. De DVD had wederom geen slipcover.

    Toch vond ik de slipcover van de blu-ray een beetje vreemd. Weet niet waarom, maar het had iets afwijkends...
    **** me gently with a chainsaw.

  21. #4246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Zag vandaag bij de MM Jungle Book op dvd en blu-ray. De DVD had wederom geen slipcover.

    Toch vond ik de slipcover van de blu-ray een beetje vreemd. Weet niet waarom, maar het had iets afwijkends...
    Ik vind dat die titel niet echt in het oog springt...

  22. #4247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Zag vandaag bij de MM Jungle Book op dvd en blu-ray. De DVD had wederom geen slipcover.

    Toch vond ik de slipcover van de blu-ray een beetje vreemd. Weet niet waarom, maar het had iets afwijkends...
    Klopt, dat viel me ook meteen op. Deze lay-out werd ontworpen met voorziening voor een verticaal geplaatste titel, de horizontaal gecentreerde titel benadrukt nog eens extra dat er links een leegte is en de figuren eerder rechts zitten. Daar komt bij dat de reliëf slechts gedeeltelijk is. Al wat ze hebben moeten vervangen (oa. de ruimte waar de titel oorspronkelijk stond en de ruimte waar de nieuwe titel staat) is plat. En dat geeft inderdaad een vreemd effect. Een cover die geen highlights heeft op de plaats waar je 't nu net zou verwachten, onder meer de titel zélf dus.

  23. #4248

    Standaard

    Hierbij de bevestiging dat Robin Hood geen slipcover heeft, kwam vandaag toe:

    foto-1.jpg

  24. #4249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Hierbij de bevestiging dat Robin Hood geen slipcover heeft, kwam vandaag toe:
    Kristof, heeft die nu NL ondertiteling of niet? De bronnen op het web spreken elkaar wat tegen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #4250

    Standaard

    Jazeker, NL ot en spraak aanwezig!

Pagina 170 van 216 EersteEerste ... 70120160166167168169170171172173174180 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •