Pagina 190 van 216 EersteEerste ... 90140180186187188189190191192193194200 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.726 tot 4.750 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Frozen krijgt er dus ook geen bij de 3D? Wat belachelijk dat Planes er dan wel eentje kreeg.
    Nee, geen slipcover bij de 3D versie van Frozen...

  2. #4727

    Standaard

    Ik heb dus zowat alle Standaard Boekhandels in de wijde omgeving opgebeld. De Blu-ray van Frozen is er uit gevlogen als warme broodjes. DVD's nog zoveel je wil, maar ze hebben toch de vraag naar BR onderschat. De meeste winkels hadden dan ook maar één exemplaar binnengekregen.

    EDIT: Mijn vrouw heeft 'm in de Standaard Boekhandel van de Stadsfeestzaal in Antwerpen toch nog gevonden. Happy happy joy joy.
    Laatst aangepast door Werner : 31-03-2014 om 16:18
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #4728

    Standaard

    Bevestigd op blu-ray.com dat de UK versies van Frozen inderdaad GEEN nederlandse subs of audio hebben.
    **** me gently with a chainsaw.

  4. #4729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb dus zowat alle Standaard Boekhandels in de wijde omgeving opgebeld. De Blu-ray van Frozen is er uit gevlogen als warme broodjes. DVD's nog zoveel je wil, maar ze hebben toch de vraag naar BR onderschat. De meeste winkels hadden dan ook maar één exemplaar binnengekregen.

    EDIT: Mijn vrouw heeft 'm in de Standaard Boekhandel van de Stadsfeestzaal in Antwerpen toch nog gevonden. Happy happy joy joy.
    Waarom al die moeite voor bij Standaard Boekhandel één te kopen? Ligt ook gewoon bij Media Markt hoor en met hopen. Spijtig van die slipcover. Het het geheel was mooier gemaakt want de cover is nu niet bepaald het mooiste wat Disney al heeft voortgebracht.

  5. #4730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Waarom al die moeite voor bij Standaard Boekhandel één te kopen? Ligt ook gewoon bij Media Markt hoor en met hopen.
    Hier niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #4731

    Standaard

    Heb "Frozen" ook al in huis, misschien ook leuk om te vermelden dat er een trailer opstaat voor de re-release van Sleeping Beauty op Blu-Ray en DVD mocht dat voor de Benelux nog niet bekend zijn.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  7. #4732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb dus zowat alle Standaard Boekhandels in de wijde omgeving opgebeld. De Blu-ray van Frozen is er uit gevlogen als warme broodjes. DVD's nog zoveel je wil, maar ze hebben toch de vraag naar BR onderschat. De meeste winkels hadden dan ook maar één exemplaar binnengekregen.
    Terwijl de Standaard Boekhandel bij ons helemaal geen BLU RAY in huis meer neemt omdat het volgens hen helemaal niet verkoopt ... Begrijpen wie begrijpen kan.

  8. #4733

    Standaard

    Ik weet niet of dit al bekend was, maar de Blu-Ray van Mary Poppins (50th Anniversary Edition) is op dit moment € 9,99 op Bol.com.

  9. #4734

    Standaard

    Bij deze nomineer ik het filmpje "The Making Of Frozen" als de Lulligste Extra van 2014.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #4735

    Standaard

    Frozen ook in huis gehaald (3D versie)

    ben benieuwd voor de film, heb ik nog niet gezien,
    bonusmateriaal wel en moet zeggen dat dit echt tegenvallen is!

    Bij disney benelux weten ze ook niet wat ze willen, na de meeste vorige ladingen releases (merlijn en alle recentere uitgaves) dunne cases nu voor frozen weer een brede

  11. #4736

    Standaard

    Ik wacht nog even af om Frozen in huis te halen tot deze in een actie zit.
    Zo te horen is deze BD weer beneden alle peil.
    Is de 3D dan eigenlijk voor deze film een meerwaarde?

  12. #4737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Borie Bekijk bericht

    Bij disney benelux weten ze ook niet wat ze willen, na de meeste vorige ladingen releases (merlijn en alle recentere uitgaves) dunne cases nu voor frozen weer een brede
    De 3D heeft misschien een dikke case, maar de normale 2D is ook een dunne uitgave.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  13. #4738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Enkel de (bredere) cases en enkele uiterlijke kenmerken, dacht ik. Je moet het natuurlijk titel per titel gaan bekijken wat NL subs betreft.
    Verschil UK vs NL-versies zijn enkel de (bredere) cases en enkele uiterlijke kenmerken? OK, bedankt voor het antwoord.

    Btw, in het verleden hun (zavvi) een paar keer een mail gezonden met het verzoek aan te geven welke wel of niet NL-audio & sub hadden. Waarschijnlijk was ik niet de enige, maar nu zijn ze veelal wel beter wat betreft het aangeven van de audio's + subs op een blu-ray...
    Service is ok tot goed, reageren soms binnen 1 dag, soms na 3-4 dagen op vragen, etc. Nog nooit problemen met hun gehad. Ben zelfs 2x door hun gebeld ivm een issue!

    Zondagnacht besteld, maandagochtend een berichtje dat ze al klaar voor verzenden waren, en na 1-2 uurtjes een berichtje dat ze met DHL zijn verzonden. Ben benieuwd wanneer ze op mijn deurmat belanden.

    Iemand een idee welke titles nog uitkomen, en dan welke in 3D? Op Disney's site zie ik 2 3D titels, waaronder Alladin?

  14. #4739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik wacht nog even af om Frozen in huis te halen tot deze in een actie zit.
    Zo te horen is deze BD weer beneden alle peil.
    Is de 3D dan eigenlijk voor deze film een meerwaarde?
    Vond het 3D wel een toevoegende waarde. Vooral omdat je bijvoorbeeld meer opgaat in een sneeuwstorm en de omgeving er een stuk minder plat op wordt. De film zelf vond ik nou niet zo bijzonder… Ook spijtig van dat afschuwelijke bonusfilmje dat bewijst dat Mickey Mouse nooit in 3D moet worden geanimeerd!

  15. #4740

    Standaard

    Het moge duidelijk zijn, Frozen is een kei goede film, en ik haal meteen ook de 3D in huis, maar de strategie wereldwijd met Amerika op kop is overduidelijk: eind dit jaar gaan velen moeten dubbel dippen.

    Zonder twijfel wordt de 3D versie met extra veel extra's bewaard voor eind dit jaar tegen hoogstwaarschijnlijk dan ook een premium prijs, maar tegen de feestdagen is dat meestal voor velen geen obstakel.

    Tenzij er natuurlijk amper meer extra's zijn... Disney had deze hype niet zien aankopen, wie weet hebben ze gewoon bijzonder weinig behind the scenes de ontwikkeling van de film zitten volgen en moet men in de loop van het jaar nog werken aan extra's zoals interviews, docu's, etc.

  16. #4741

    Standaard

    Hallo,

    Even een vraagje, Wreck-It Ralph, moet toch nummer 56 krijgen in NL? (heb nog zo'n stickervel liggen van Disney)
    En is Frozen voorzien van een nummer?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  17. #4742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Hallo,

    Even een vraagje, Wreck-It Ralph, moet toch nummer 56 krijgen in NL? (heb nog zo'n stickervel liggen van Disney)
    En is Frozen voorzien van een nummer?
    Ja, nummer 57
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #4743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ja, nummer 57
    Thx!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  19. #4744

    Standaard

    heeft iemand hem (Frozen 3d) al bij V&D zien liggen in het prijzen circus,

  20. #4745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door danman10 Bekijk bericht
    heeft iemand hem (Frozen 3d) al bij V&D zien liggen in het prijzen circus,
    Niet bij V&D in Maastricht maar wel bij Carrefour Luik (Belle Ile). Ik heb zelf daar de BR meegenomen en bevat volgens de achterkant Nederlandse taal en ondertiteling. Ik heb hem nog niet getest.

  21. #4746

    Standaard

    Frozen in huis gehaalt, helaas was de 3D uitverkocht bij de V&D, maar de 2d gedaan dochter weer blij, voor zoon de 3d van Planes. zeer mooie beeld kwaliteit. nou nu wachten op de volgende batch die eraan komt.

  22. #4747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door danman10 Bekijk bericht
    heeft iemand hem (Frozen 3d) al bij V&D zien liggen in het prijzen circus,
    Afgelopen donderdagavond bij de V&D in Maastricht:
    a. Frozen (BR, BR3D en DVD) was in de winkel
    b. Nee, Frozen is uitgezonderd van de 3 voor 30 € actie
    c. Nee, Frozen is uitgezonderd van de 2+1 prijzencircus actie

    b. Is begrijpelijk vanwege de prijs, c. is echter onzinnig. Niet eerder meegemaakt dat een titel zó werd uitgezonderd. Aangezien het aanbod BR's bij V&D tegenwoordig uiterst bedroevend is (en met mijn grote verzameling van 4000+ titels) was niet één 2+1 combinatie voor mij zinnig te maken. Resultaat: vrijdag in Aken gekocht (BR 2D voor 14,99, geen NL maar (o.m.) ENG ondertitels, voor mij perfect).

    FWIW the "making of..." is een liedje met peuters van 4 jaar als doelgroep, zo'n 3 minuten lang. Een echte "making of..." mankeert. Behoorlijk ongebruikelijk dat Disney zijn klanten zó schoffeert.
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  23. #4748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EricO Bekijk bericht
    Afgelopen donderdagavond bij de V&D in Maastricht:
    a. Frozen (BR, BR3D en DVD) was in de winkel
    b. Nee, Frozen is uitgezonderd van de 3 voor 30 € actie
    c. Nee, Frozen is uitgezonderd van de 2+1 prijzencircus actie

    b. Is begrijpelijk vanwege de prijs, c. is echter onzinnig. Niet eerder meegemaakt dat een titel zó werd uitgezonderd. Aangezien het aanbod BR's bij V&D tegenwoordig uiterst bedroevend is (en met mijn grote verzameling van 4000+ titels) was niet één 2+1 combinatie voor mij zinnig te maken. Resultaat: vrijdag in Aken gekocht (BR 2D voor 14,99, geen NL maar (o.m.) ENG ondertitels, voor mij perfect).

    FWIW the "making of..." is een liedje met peuters van 4 jaar als doelgroep, zo'n 3 minuten lang. Een echte "making of..." mankeert. Behoorlijk ongebruikelijk dat Disney zijn klanten zó schoffeert.
    Disney zijn klanten schoffeert....??? Ik denk dat dit meer te maken hebt met het commerciële, want na de Oscar uitreiking is het beste om deze titel zo spoedig mogelijk op de markt te brengen om hiermee zoveel geld binnen te halen. Dat betekent wel dat er weinig of geen tijd meer was om een MAKING OFF te maken en op de schijf te zetten, misschien vandaar ook geen extra cover..

  24. #4749

    Standaard

    De releasedatum van deze titel stond reeds vast alvorens de Oscar in ontvangst genomen werd. Die making-off dingetjes worden steeds min of meer gelijktijdig gemaakt en liggen gewoon al een eeuwigheid klaar, bij wijze van spreken. Dit heeft eigenlijk absoluut niets te maken met tijdsgebrek en andere veronderstellingen. En wat de cover betreft, dit heeft dan weer simpelweg te maken met de verdeling van de beschikbare budgetten bij Disney Benelux, rekening houdend met opgelegde regels van de grote Muis.

  25. #4750

    Standaard

    23/06 : Beauty and the Beast (BD3D, BD, DVD) ; Lion King (BD3D, BD, DVD) ; Sleeping Beauty (BD, DVD) ; Snow White (BD, DVD)

Pagina 190 van 216 EersteEerste ... 90140180186187188189190191192193194200 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •