Pagina 20 van 216 EersteEerste ... 101617181920212223243070120 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 5380 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Jeej... Ben ik blij dat ik hem voor ca 15 euro in de preorder heb.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #477

    Standaard

    Volgens een member van Blu-Ray.com zal Toy Story 1+2 in de UK enkel Engels dub en subs hebben. Hij zou de disc zelf al hebben.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Volgens een member van Blu-Ray.com zal Toy Story 1+2 in de UK enkel Engels dub en subs hebben. Hij zou de disc zelf al hebben.
    Voor een Disney vind ik dat niet zo'n probleem... Maar ja, als je bijvoorbeeld kids hebt is het wel balen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Als deze info van de Spaanse BD klopt, zal de UK uitgave ook NL ondertitels/audio hebben Woohoo!
    Prima, maar eerst zien en dan geloven.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #480

  6. #481

    Standaard

    Dat is snel, maar zoals altijd bij Disney: perfect!


  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Dat is snel, maar zoals altijd bij Disney: perfect!
    Dan toch voor animatiefilms.

    Gewone speelfilms / komedies / kinderfilms zijn meestal minder indrukwekkend bij Disney (zowel qua inhoud als PQ / AQ).
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 04-03-2010 om 09:26 Reden: .

  8. #483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Dan toch voor animatiefilms.

    Gewone speelfilms / komedies / kinderfilms zijn meestal minder indrukwekkend bij Disney (zowel qua inhoud als PQ / AQ).
    Ik bedoel inderdaad de animatiefilms. Ik kan me geen animatiefilm bedenken die echt tegenviel bij Disney.


  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Dan toch voor animatiefilms.

    Gewone speelfilms / komedies / kinderfilms zijn meestal minder indrukwekkend bij Disney (zowel qua inhoud als PQ / AQ).
    Gewone speelfilms minder indrukwekkend bij Disney?

    Recente films als Pirates of the Caribbean, Narnia 1 en 2, Enchanted, Bedtime stories, Deja Vu, The Guardian, enz enz enz. zien er toch echt top uit. Missers hebben ze natuurlijk ook gehad zoals bv Dinosaur, maar de standaard die ze nu hanteren mag van mij als blauwdruk gebruikt worden want dat zit meestal snor......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #485

    Standaard

    Ik had het idd over de minder bekende films

  11. #486

    Standaard

    Toy Story UK zou toch NL subs en dubs hebben. Voor de vlamingen is er ook een vlaamse dub. De bijgevoegde DVD heeft dit dan weer niet.

    Tot nu toe is DVD.co.uk de goedkoopste. Iemand ervaring mee?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  12. #487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Toy Story UK zou toch NL subs en dubs hebben. Voor de vlamingen is er ook een vlaamse dub. De bijgevoegde DVD heeft dit dan weer niet.

    Tot nu toe is DVD.co.uk de goedkoopste. Iemand ervaring mee?
    Ik bestel daar al jaren en altijd alles binnen drie werkdagen ontvangen.

  13. #488

    Standaard

    Jammer genoeg zonder slipcover (bij verschillende uk stores). Zou dit "algemeen" zijn. Anders wacht ik nog wel even ...

  14. #489
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Toy Story UK zou toch NL subs en dubs hebben. Voor de vlamingen is er ook een vlaamse dub. De bijgevoegde DVD heeft dit dan weer niet.

    Tot nu toe is DVD.co.uk de goedkoopste. Iemand ervaring mee?
    Vanwaar haal je die info?

    En over die slipcovers: hebben de NL blu-rays wel slipcovers dan of zo?

  15. #490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    En over die slipcovers: hebben de NL blu-rays wel slipcovers dan of zo?
    Soms wel, soms niet.

  16. #491

    Standaard

    Knal! Weeral dertig euro van mijn rekening!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #492

    Standaard

    Op blu-ray.com forum (UK) staat de info. Veronderstel dat men met "Belgian" Vlaams bedoelt? In ieder geval NL gesproken en ondertitels.

    Maar geen slipcovers ...

  18. #493

    Standaard

    Ja ik heb ze ook besteld na die bevestiging van een user op het Blu-ray forum. Geen slipcovers, helaas. Maar wel NL Audio en de film 2 weken eer dan wanneer ik hem hier zou kopen, dus die beslissing was snel gemaakt. :razz:
    Besteld bij Zavvi en inmiddels zijn ze verzonden.

  19. #494
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Op blu-ray.com forum (UK) staat de info. Veronderstel dat men met "Belgian" Vlaams bedoelt? In ieder geval NL gesproken en ondertitels.

    Maar geen slipcovers ...
    Hey bedankt, heb ze inmiddels ook besteld! (www.dvd.co.uk voor €36.68 inclusief verzending, de goedkoopste die ik kon vinden. Het is toch wel enkele euro's verschil tegenover play.com, zavvi.com, amazon.co.uk, ...)
    Laatst aangepast door Luvlektrik : 05-03-2010 om 13:20

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Tot nu toe is DVD.co.uk de goedkoopste. Iemand ervaring mee?
    Volgens mij is dvd.co.uk gewoon dezelfde tent als blahdvd. En blahdvd is echt een superwinkel! Binnen 2 werkdagen in huis. Ik heb ze daarom net bij blahdvd in bestelling gezet


  21. #496

    Standaard

    Zijn ze effectief in UK gevestigd? Want heb geen zin douanekosten te betalen ...

  22. #497

    Standaard

    Heb hem dan toch ook maar op dvd.co.uk gekocht

    Gelukkig wordt april kalme maand voor me qua releases.

  23. #498

    Standaard

    Recensie van de Mexicaanse bluray van Dumbo: http://www.blu-ray.com/movies/Dumbo-...-Review/10385/
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #499

    Standaard

    Nice! De Engelse staat in de preorder bij mij. Hopelijk heeft deze NL sub + dub (net als de Spaanse). Gezien het verleden is de kans vrij groot.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  25. #500
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard



    Het lijkt er op dat Disney vanaf nu de Blu-rays ook in de UK zal nummeren...

    Wel een beetje hééééél idioot om dit vanaf Dumbo te doen, nu heb ik Snow White (nummer 1) al zonder nummertje.

    Ik weet dat sommigen zullen zeggen dat dit muggenzifterij is maar als je een collectie probeert uit te bouwen en je hebt zoveel verschillende versies (Diamond, Special, Platinum enzovoort) dan wordt het een serieuze warboel.

    Heel domme marketingmensen daar bij Disney. Of juist slim omdat ze hopen dat men de nieuwe versies waarbij enkel de verpakking verschilt zal kopen...

Pagina 20 van 216 EersteEerste ... 101617181920212223243070120 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •