Pagina 101 van 216 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111151201 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.501 tot 2.525 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2501

    Standaard

    Op blu-ray.com

    The long awaited Disney/PIXAR underwater animated movie Finding Nemo (2003, Lee Unkrich, Andrew Stanton) is being released for the Christmas Season this coming December 4th, according to an early retail announcement.

    Expected eagerly by fans of PIXAR animation and movies alike since the inception of the Blu-ray Disc, a 3-disc Blu-ray/DVD edition of this Academy Award winner for Best Animated Picture is already available to pre-order for the price of $27.99 on Amazon. UPDATE: The 3D 5-disc Ulimate Collector's Edition Edition which will be released the same day, is available now for pre-order too with a $34.99 price and Amazon is offering an $8.00 off coupon with it.

    Also on that date, for the first time the 3D version of Up will be available in the US, as a 5-Disc $34.99 set.

    Exact technical specifications and details of the supplements haven't been disclosed yet and will be posted when available, but as is usual with these titles we expect a good assortment of them.



    Goed nieuws!
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  2. #2502
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Kan Thomas de openingspost even bijwerken want ben zelf ondertussen een beetje de draad kwijt in dit 100+ pagina's tellend draadje wat nu wel uit is en wat nog niet.

    Oh ja dit ook gewoon via PM aan Thomas laten weten.
    Laatst aangepast door StefaanD : 01-06-2012 om 15:30 Reden: PM vermelding
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #2503

    Standaard

    Ik ga proberen tegen morgen de lijst up te daten


  4. #2504
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt, helemaal
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #2505

    Standaard

    Zo, een eerste update. De rest doe ik vanavond/morgen. Ik heb alle plaatjes zelf geüpload zodat ze allemaal dezelfde grote hebben, is net dat ietsje mooier


  6. #2506

  7. #2507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Als de informatie op Play.com klopt dan hebben ze inderdaad Nederlandse audio en ondertitels.
    Niemand die deze inmiddels gekocht heeft in de Uk en het zeker weet?

  8. #2508

    Standaard

    Ook even de lijst op de eerste pagina bekeken. Sleeping Beauty en Beauty and the Beast hadden in Nederland toch ook gewoon 2 BD's?

  9. #2509

    Standaard

    Amerikaanse cover voor The Tigger Movie :

    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #2510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    met slipcovers
    Hoezo dat is toch goed nieuws. The Aristocats komen er sowieso in, en ik denk de anderen ook wel. Eigenlijk wil ik alleen de originele films en niet de vervolgen maar als de uitgaves van die films beter zijn dan de EU uitgaves en de vervolgen zitten er bij dan neem ik die. Beter dan de karige UK/NL uitgaves, zonder slipcovers.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #2511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Hoezo dat is toch goed nieuws. The Aristocats komen er sowieso in, en ik denk de anderen ook wel. Eigenlijk wil ik alleen de originele films en niet de vervolgen maar als de uitgaves van die films beter zijn dan de EU uitgaves en de vervolgen zitten er bij dan neem ik die. Beter dan de karige UK/NL uitgaves, zonder slipcovers.
    Hij zal natuurlijk bedoelen: zij wel, en wij niet.
    Helaas hebben degenen met kinderen geen keus, en zijn wij aangewezen op de karige UK/NL uitgaves.....

  12. #2512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hij zal natuurlijk bedoelen: zij wel, en wij niet.
    Helaas hebben degenen met kinderen geen keus, en zijn wij aangewezen op de karige UK/NL uitgaves.....
    En volgens mij ook helemaal geen blu-ray release van deze film... Toch niet meteen. Vond die Pooh film anders wel de leukste. Ik ben nog steeds niet het woord "desuperdikkestrakgestreeptesuperstrakkestuit" vergeten

  13. #2513

    Standaard

    Wauw, augustus gaat een duur maandje worden:
    The Aristocats, The Rescuers/Rescuers Down Under, Pocahontas/Pocahontas 2 en Lady And The Tramp 2....kommaarop!
    **** me gently with a chainsaw.

  14. #2514

    Standaard

    Vanavond de NL BD van Pocahontas gekeken. Klein foutje: de screenshot die de PS3 weergeeft als er een BD in zit, was van Pocahontas II. Beetje slordig. Gelukkig klopte de content op de disc zelf wel.

  15. #2515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    En volgens mij ook helemaal geen blu-ray release van deze film... Toch niet meteen. Vond die Pooh film anders wel de leukste. Ik ben nog steeds niet het woord "desuperdikkestrakgestreeptesuperstrakkestuit" vergeten
    Hahahahaha mag ik nu even trots zijn?

    Het was overigens Dubbeldikke DWARSgestreepte superstrakke stuit
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  16. #2516

    Standaard

    Haha, heb de Nederlandstalige soundtrack cd van Teigetjes Film en draai hem nog steeds wel eens.
    Ik hoop dat Disney hier toch wel gaat beginnen met het uitbrengen van Pooh-films op Blu-Ray.
    Was vorig jaar vreselijk teleurgesteld dat die prachtige nieuwe Pooh-film niet op Blu-Ray uitkwam. Vooral omdat deze ook in de classic lijst is opgenomen.

  17. #2517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Hahahahaha mag ik nu even trots zijn?

    Het was overigens Dubbeldikke DWARSgestreepte superstrakke stuit
    Ja het is lang geleden dat ik dat woord heb gehoord. Zal in m'n achterhoofd een beetje veranderd zijn met de tijd. Tijd dus dat die film verschijnt!!!

  18. #2518
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Ondertussen het topic even doorgenomen, maar ik vind nergens duidelijk terug of de UK versies van volgende films nu wel of niet Nederlandse (of Vlaamse) audio hebben. Kan iemand misschien even helpen?

    Lady and the Tramp
    Pocahontas
    Fox and the Hound

    Alvast bedankt!

  19. #2519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Ondertussen het topic even doorgenomen, maar ik vind nergens duidelijk terug of de UK versies van volgende films nu wel of niet Nederlandse (of Vlaamse) audio hebben. Kan iemand misschien even helpen?

    Lady and the Tramp
    Pocahontas
    Fox and the Hound

    Alvast bedankt!

    Volgens dvdprofiler hebben ze alle drie NL subs en NL audio. Geen Vlaams aan boord.

  20. #2520

    Standaard

    Even een keiharde copy-paste vanaf `t see-nema forum (het oude Import Forum, dus komt zeker eens langs! )
    Daar meldde iemand dat de komende paar dagen een aantal van de nieuwe Disney films goedkoper zijn te krijgen door middel van het gebruik van coupons. Heb de post hieronder even gezet.
    Heb, op Tigger movie na omdat die via planetaxel.com goedkoper is, allemaal besteld

    Amazon.com have alot of $5-8 coupones at the moment on Disney movies, just be sure to cut the coupone before adding item to the shopping cart. This coupons are limited to 7/6 so you have to be quick....
    If the price drops even more, the coupon will still be adjusted. So do not worry.



    Link: http://www.amazon.com/dp/B0081VMW0G?tag=seenema-20
    Artwork:


    Link: http://www.amazon.com/dp/B0081XTWWK?tag=seenema-20
    Artwork:



    Link: http://www.amazon.com/dp/B0084IHVIY?tag=seenema-20
    Artwork:


    Link: http://www.amazon.com/dp/B0084IHVQG?tag=seenema-20
    Artwork:


    Link: http://www.amazon.com/dp/B0084IHVC0?tag=seenema-20
    Artwork:


    Link:http://www.amazon.com/dp/B00867GHS8?tag=seenema-20
    Artwork:


    Link: http://www.amazon.com/dp/B001KVZ6HK?tag=seenema-20
    Artwork:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #2521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Ondertussen het topic even doorgenomen, maar ik vind nergens duidelijk terug of de UK versies van volgende films nu wel of niet Nederlandse (of Vlaamse) audio hebben. Kan iemand misschien even helpen?

    Lady and the Tramp
    Pocahontas
    Fox and the Hound

    Alvast bedankt!
    Lady & The Tramp heeft géén NL ondertiteling. De sequel heeft dat wel, maar de originele niet.
    De andere twee wel!

    Laatst aangepast door coveragentcov : 04-06-2012 om 14:43

  22. #2522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Lady & The Tramp heeft géén NL ondertiteling. De sequel heeft dat wel, maar de originele niet.
    De andere twee wel!
    En ook geen NL audio voor de eerste Lady & The Tramp.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  23. #2523
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    @Jurgen42u, coveragentcov & Bambi: bedankt voor de reacties, nu weet ik waar ik welke blu's kan bestellen

  24. #2524

    Standaard

    Gisterenavond Pocahontas, Tarzan en Frank en Freij gekeken. Pocahontas was geweldig en Tarzan ook eigenlijk wel. Beeldkwaliteit was gewoon net als andere films vond ik en die heb ik gekeken op een 1,5 meter plasma tv.

    Frank en Freij daarentegen...pff wat was dat slecht zeg... Gewoon zonde van je geld. Onscherp, kleuren niet mooi. Af en toe een fout met de bovenkant van de film en het hoesje is verkeerd. Er staat dat ie in HD is, maar is in werkelijkheid DD.

    Op naar de volgende classics

  25. #2525

    Standaard

    wat een flut releases.

    Ik heb de nieuwe 3, Pocahontas, Frank & Freij en Tarzan ontvangen.
    Het 'mooie' is er bij Disney wel af. De releases waren ook goedkoop voor hun doen , slechts 16,49 ps.
    Ik betaal liever meer en krijg dan een mooie release. Echt jammer dat er geen slipcase meer bijzit.

    Hopelijk wordt Finding Nemo wél een mooie release. Anders wacht ik voortaan wel tot de 2+1 gratis actie.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

Pagina 101 van 216 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111151201 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •