Pagina 110 van 216 EersteEerste ... 1060100106107108109110111112113114120160210 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.726 tot 2.750 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2726

    Standaard

    Ik heb 'm ook al gezien zonder slipcase, dus daarover hoeft geen onduidelijkheid meer te zijn.

  2. #2727

    Standaard

    Als ik het goed begrijp ligt Cinderella dus al in de winkel? Even kijken waar het morgen koopzondag is dus.....

  3. #2728

    Standaard

    Heb ze ook vandaag bij FRS zien liggen... Schandalig! De 3-movie collection is gewoon één keepcase met daarin de 3 films! Zonder keepcase. Echt grof van Disney. Ze willen zelfs zo hard besparen dat ze zelf geen afzonderlijk vervolg films meer uitgeven! Het zelfde voor 101 Dalmatians!

    http://www.bol.com/nl/p/cinderella-1...product_images

    Morgen in huis trouwens bij bol.com voor wie deze rommel wil kopen.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 10-09-2012 om 11:50

  4. #2729

    Standaard

    Zo jammer... Langs de andere kant zijn ze binnen een jaar weer niet meer te vinden of te duur en dan ga ik het toch weer jammer vinden als ik Cinderella en 101 Dalmatiërs niet in m'n collectie heb.

  5. #2730

    Standaard

    Misschien een domme vraag, maar de 1 + 1 gratis zou toch niet meer veraf moeten zijn. Waarom horen we er dan nog steeds niets over?

  6. #2731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Misschien een domme vraag, maar de 1 + 1 gratis zou toch niet meer veraf moeten zijn. Waarom horen we er dan nog steeds niets over?
    Is dat niet traditioneel ergens in Maart? Dus da's wel nog redelijk veraf dan

  7. #2732

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of en in hoeverre de US releases beter zijn dan de Benelux releases (buiten het hele slipcover verhaal om)?ik heb al opgezocht welke US releases regio vrij zijn en ik sta op het punt deze in 1 grote lading bij Amazon te kopen.

  8. #2733

    Standaard

    Zo, Cinderella en 101 Dalmatiers zijn binnen! Ondanks dat er geen slipcovers omheen zitten ben ik blij dat ik ze in m'n collectie heb. Heb nog even twijfel gehad of ik de Cinderella trilogie zou halen of de gewone editie maar de hoes van de trilogie ziet er helemaal niet uit dus heb de gewone maar gekocht.......

    Nu wachten op de Rescuers!!!!

  9. #2734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Is dat niet traditioneel ergens in Maart? Dus da's wel nog redelijk veraf dan
    't Is nog maar de vraag of er effectief nieuwe 1+1 acties komen in de toekomst. Als ze nu al zo zwaar besparen op de meest idiote dingen dan zie ik ook deze actie op lange termijn verdwijnen.

    Had ik een jaar of zo geleden geweten wat ik nu wist, dan had ik de US releases van de classics beginnen verzamelen. Ik kon dan wel fluiten naar de Nederlandse dubs, maar zoals Disney Benelux nu bezig is had ik dat er graag voor opgeofferd.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #2735

    Standaard

    Is er een nummer "12" op de trilogie?

  11. #2736

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht
    Is er een nummer "12" op de trilogie?
    De trilogie heeft geen nummer.
    Zeg, is het iemand anders opgevallen dat de print van 101 dalmatiers is afgedrukt op het formaat van een dun hoesje, maar in een dik hoesje is gestopt?
    Het ziet er aan de zijkant namelijk niet uit nummertje is ook misplaatst zo. Heb 'm nu in een dun hoesje gestopt en nu klopt het.

  12. #2737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    De trilogie heeft geen nummer.

  13. #2738

    Standaard

    Er is nog iets slechts over de uitgave te zeggen van Cinderella 1-3... Zo staat film 2 en 3 op één discs ?

    Welke groene ecologische vogel staat er eigenlijk aan het roer bij Disney ? Gelukkig heb ik nog 2 sticker vellen met rugnummers van Disney. Kan ik em der zelf nog opkleven...

  14. #2739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    De trilogie heeft geen nummer.
    Zeg, is het iemand anders opgevallen dat de print van 101 dalmatiers is afgedrukt op het formaat van een dun hoesje, maar in een dik hoesje is gestopt?
    Het ziet er aan de zijkant namelijk niet uit nummertje is ook misplaatst zo. Heb 'm nu in een dun hoesje gestopt en nu klopt het.
    Dat is bij Cinderella niet anders..... Je ziet aan de zijkant namelijk de streepjescode.... Beetje jammer....

  15. #2740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Het ziet er aan de zijkant namelijk niet uit nummertje is ook misplaatst zo. Heb 'm nu in een dun hoesje gestopt en nu klopt het.
    Hoe kom je eigenlijk aan gewone echte dunne blu-ray cases ?

  16. #2741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    De trilogie heeft geen nummer.
    Zeg, is het iemand anders opgevallen dat de print van 101 dalmatiers is afgedrukt op het formaat van een dun hoesje, maar in een dik hoesje is gestopt?
    Het ziet er aan de zijkant namelijk niet uit nummertje is ook misplaatst zo. Heb 'm nu in een dun hoesje gestopt en nu klopt het.
    Om het op z'n Nederlands te zeggen: jeetje. Disney zakt met de minuut in mijn achting...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #2742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Disney zakt met de minuut in mijn achting...
    Bij mij ook. Ik schreef er een aantal posts terug al over.

  18. #2743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Is dat niet traditioneel ergens in Maart? Dus da's wel nog redelijk veraf dan
    Traditioneel is dat 2x per jaar. In Maart/April en in September/Oktober. Vandaar dat ik me afvraag waarom we nog niets hebben gehoord.

  19. #2744

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Om het op z'n Nederlands te zeggen: jeetje.
    LOL

  20. #2745

    Standaard

    De nieuwe wind blijkt een neerwaartse spiraal te veroorzaken, zoals verwacht toen de eerste tekenen kwamen. Triest, echt triest om te zien waar dit naartoe gaat. En ik krijg het eerlijk gezegd langzaam aan ook op mijn heupen wat betreft de steeds veranderende informatie die ze vrijgeven, Disney Benelux draait zich op dat gebied in alle mogelijk bochten.
    Laatst aangepast door Esteban : 10-09-2012 om 21:48

  21. #2746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    De trilogie heeft geen nummer.
    Zeg, is het iemand anders opgevallen dat de print van 101 dalmatiers is afgedrukt op het formaat van een dun hoesje, maar in een dik hoesje is gestopt?
    Het ziet er aan de zijkant namelijk niet uit nummertje is ook misplaatst zo. Heb 'm nu in een dun hoesje gestopt en nu klopt het.
    Het viel me nu net ineens op. Heel apart! Zelfs de E1 en DFW heb ik dit soort fouten nog niet eerder zien maken.

    Ook jammer van de slipcases trouwens. Dat vond ik een mooie traditie en het gaf Disney-releases bepaalde extra status. Ik ga nog niet de noodklok luiden over Disney Benelux, maar het is niet meer helemaal wat het was.

  22. #2747

    Standaard

    Golden edition, platinum edition, diamond edition, al dan niet met een sleeve. Dan nummertjes maar de UK versie van de nummertjes komt niet overeen met de NL. Vault open, vault dicht, alweer een nieuwe restyling... daar zit bij Disney nu eens NIET EEN bediende die voldoende uitstraling heeft om een langetermijnvisie te ontwikkelen EN ZICH ERAAN TE HOUDEN.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #2748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen of en in hoeverre de US releases beter zijn dan de Benelux releases (buiten het hele slipcover verhaal om)?ik heb al opgezocht welke US releases regio vrij zijn en ik sta op het punt deze in 1 grote lading bij Amazon te kopen.
    Qua inhoud zijn ze meestal gelijk. Alleen de taalsporen niet, de US-versies bevatten alleen een Engelse, een Spaanse en een Franse track. Belangrijk verschil is wel dat de US-versies ook altijd extra het gerestaureerde oorspronkelijke geluidsspoor bevatten naast de 5.1 of 7.1 bewerking. De Nederlandse uitgaven hebben die soms wel, maar soms niet. Als de oorsponkelijke bron mono was klinken die 5.1 of 7.1 versies soms heel erg nep en dan heb ik liever ook de monotrack.
    Soms bevatten de Amerikaanse versies een of twee extra extra's, maar doorgaans zijn dat geen belangrijke items.
    Pocahontas bevat een andere keuze uit de reeds bestaande oude extra's.
    En de slipcovers zijn meestal wat luxer uitgevoerd dan de Nederlandse.
    Verder bevatten de Amerikaanse Platinum & Diamond Editions allemaal een dun boekje waarin de extra's overzichtelijk in kaart zijn gebracht.

    Ik moet er wel bij zeggen dat ik alle Disney-bd's altijd meteen bij release heb besteld. Het zou kunnen zijn dat die slipcovers niet meer om latere persingen zitten natuurlijk...
    Laatst aangepast door bureaulamp : 10-09-2012 om 23:31

  24. #2749

    Standaard

    Detail dat me ook nu pas opviel : de logo's bovenaan de zijkant zijn opnieuw gewijzigd. Het "Disney BluRay"-logo werd naar onder geschoven en het overbodige Disney logo werd daar boven geplaatst. Als iemand daar tijd kan in steken ... Mijn ergernis staat min of meer omschreven in de post van Werner.

  25. #2750

    Standaard

    Franse cover voor Wreck-It Ralph.


Pagina 110 van 216 EersteEerste ... 1060100106107108109110111112113114120160210 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •