Pagina 114 van 216 EersteEerste ... 1464104110111112113114115116117118124164214 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.826 tot 2.850 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Betr. Verkeerde cases - releases 12 september.

    Disney Benelux heeft toegegeven dat ze inderdaad verkeerde cases gebruikt hebben voor de desbetreffende covers (Assepoester, 101 Dalmatiërs). Wie graag dunne blu-ray cases in de bus krijgt, kan dit aan hen laten weten, best via de Facebook-pagina. Via de service-dienst kwam geen reactie. Geef ook je adresgegevens mee en je krijgt ze kosteloos in de bus.

    NL - http://www.facebook.com/WaltDisneyNederland
    BE - http://www.facebook.com/WaltDisneyBelgium

    Er werd ook meegegeven dat de komende releases wél in dunne cases uitgegeven worden, incl. de titels die op 26 september verschijnen.
    Bedankt voor de informatie Esteban!!

  2. #2827

    Standaard

    Welke Nederlandse versie heeft 101 Dalmatians eigenlijk? De originele versie of die uit de jaren '90?

  3. #2828

    Standaard

    Ik meen reeds gelezen te hebben dat het de versie is die op de allerlaatste DVD-uitgave verscheen. De dub-versie uit de jaren 90 zou dat dan zijn? Maar ik kan dit zelf niet met 100% zekerheid bevestigen.
    Laatst aangepast door Esteban : 16-09-2012 om 23:14

  4. #2829

    Standaard

    Ik heb het eventjes gecheckt en het is in ieder geval NIET dezelfde dub als op de DVD. Volgens mij is de DVD de originele dub en de Blu-Ray de jaren '90. Iemand die bevestigd?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #2830

    Standaard

    De Platinum Edition had inderdaad de originele dub. De eerste dvd en de vhs die uit de jaren '90.

  6. #2831

    Standaard

    Om het dus even concreet neer te zetten: De nieuwe uitgaves van 101 Dalmatiers hebben de dub uit de jaren 90. Dus niet de oude dub die op de Platinum Edition dvd stond.

  7. #2832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Betr. Verkeerde cases - releases 12 september.

    Disney Benelux heeft toegegeven dat ze inderdaad verkeerde cases gebruikt hebben voor de desbetreffende covers (Assepoester, 101 Dalmatiërs). Wie graag dunne blu-ray cases in de bus krijgt, kan dit aan hen laten weten, best via de Facebook-pagina. Via de service-dienst kwam geen reactie. Geef ook je adresgegevens mee en je krijgt ze kosteloos in de bus.

    NL - http://www.facebook.com/WaltDisneyNederland
    BE - http://www.facebook.com/WaltDisneyBelgium

    Er werd ook meegegeven dat de komende releases wél in dunne cases uitgegeven worden, incl. de titels die op 26 september verschijnen.
    Aangezien ik niet aan de s-media deelneem, hoe contact ik Disney op een normale manier?

  8. #2833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Aangezien ik niet aan de s-media deelneem, hoe contact ik Disney op een normale manier?
    info@disneyservice.nl

    Hieromtrent contact nemen via deze weg staat echter niet garant voor (positief) antwoord.

  9. #2834

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Betr. Verkeerde cases - releases 12 september.

    Disney Benelux heeft toegegeven dat ze inderdaad verkeerde cases gebruikt hebben voor de desbetreffende covers (Assepoester, 101 Dalmatiërs). Wie graag dunne blu-ray cases in de bus krijgt, kan dit aan hen laten weten, best via de Facebook-pagina. Via de service-dienst kwam geen reactie. Geef ook je adresgegevens mee en je krijgt ze kosteloos in de bus.

    NL - http://www.facebook.com/WaltDisneyNederland
    BE - http://www.facebook.com/WaltDisneyBelgium

    Er werd ook meegegeven dat de komende releases wél in dunne cases uitgegeven worden, incl. de titels die op 26 september verschijnen.
    Hoe moet je zien of je wel de juiste hebt? Die van mij zien er net zo uit als een ander BR-doosje.

  10. #2835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Betr. Verkeerde cases - releases 12 september.

    Disney Benelux heeft toegegeven dat ze inderdaad verkeerde cases gebruikt hebben voor de desbetreffende covers (Assepoester, 101 Dalmatiërs). Wie graag dunne blu-ray cases in de bus krijgt, kan dit aan hen laten weten, best via de Facebook-pagina. Via de service-dienst kwam geen reactie. Geef ook je adresgegevens mee en je krijgt ze kosteloos in de bus.
    Zo, ik heb een bericht gestuurd naar de facebook pagina van Disney. Nu maar hopen dat ik de cases binnenkort in de brievenbus kan verwachten.

    Bedankt Esteban!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  11. #2836

    Standaard

    Ik heb ook een bericht gestuurd, heel benieuwd of we ze krijgen!!

  12. #2837

  13. #2838

    Standaard

    Waar moet je nou een bericht van de verkeerde cases 12 September plaatsen op facebookpagina ??

  14. #2839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Waar moet je nou een bericht van de verkeerde cases 12 September plaatsen op facebookpagina ??
    Gewoon privé een bericht sturen naar hun profiel. Ik heb dit gisteravond ook gedaan en heb vandaag antwoord teruggekregen dat de cases zijn aangevraagd en ze gaan laten weten wanneer ze ze gaan opsturen.
    Ik heb ook navraag gedaan omtrent stikkervellen met de nummering voor de Classics en wellicht gaan ze weer zo'n actie doen in de nabije toekomst waar je zo'n vellen bij een Blu-ray of dvd gaat kunnen vinden. Maar op dit moment zijn de stikkervellen op.

  15. #2840

    Standaard

    Ik las een paar pagina's terug dat mensen de Disney Blu-Rays al op de vrijdag/zaterdag voor de release binnen kregen. Bij welke winkels hadden jullie ze besteld? Ik krijg ze meestal op zaterdag al mee bij de FRS, maar ben gewoon benieuwd

  16. #2841

    Standaard

    mmm, Ik heb eergisteren een bericht gestuurd, maar niks terug gehad, wellicht sturen ze ze gewoon op?

  17. #2842

    Standaard

    Ook in Engeland slaan de besparingen toe!



    Ik had deze besteld bij Amazon maar ga deze denk ik annuleren, ga me enkel de eerste aanschaffen en dan in België het vervolg los bijkopen.

  18. #2843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ook in Engeland slaan de besparingen toe!



    Ik had deze besteld bij Amazon maar ga deze denk ik annuleren, ga me enkel de eerste aanschaffen en dan in België het vervolg los bijkopen.
    Ze brengen ook het vervolg apart uit. Kun je beter in de UK kopen, op termijn zijn die altijd goedkoper. Ga ik ook doen.

  19. #2844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Ze brengen ook het vervolg apart uit. Kun je beter in de UK kopen, op termijn zijn die altijd goedkoper. Ga ik ook doen.
    Peter pan ga ik niet kopen heb die op dvd. Ben enkel nog van plan om Disney blu-ray's aan te schaffen als ik deze niet heb op dvd...

  20. #2845

    Standaard

    Brengen ze het eerste Peter Pan deel niet los uit?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #2846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Brengen ze het eerste Peter Pan deel niet los uit?
    1 & 2 komen los uit in Benelux.

  22. #2847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    1 & 2 komen los uit in Benelux.
    Heb net ook gekeken op bol.com maar je was me voor :P 10/12/2012

  23. #2848

    Standaard

    ok thanks.
    Hopelijk dan ook in de US (of ze moeten ze hier al met slipcase uitbrengen maar dat lijkt me sterk... )
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #2849

    Standaard

    Ik betwijfel of de datum bij bol klopt want dat is een maandag en Disney released altijd op woensdag.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #2850

    Standaard

    De enige officiële releasedatum voor de particulier is 12 december 2012. ;°)

Pagina 114 van 216 EersteEerste ... 1464104110111112113114115116117118124164214 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •