Pagina 118 van 216 EersteEerste ... 1868108114115116117118119120121122128168 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.926 tot 2.950 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2926

    Standaard

    Gaat Nederland dan gewoon helemaal stoppen met de Diamond lijn, of enkel Peter Pan?!

  2. #2927

    Standaard

    Ik zou denken dat zij hun Diamond lijn stoppen als de 14 titels allemaal geweest zijn. Dat lijkt mij logisch, maar dat is moeilijk te zeggen bij Disney.

  3. #2928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ik las net dat TARZAN niet meer op voorraad is bij de distribiteur, dat betekent misschien wel een nieuwe blu ray versie...???
    Klopt!...

    http://www.cosmox.nl/film/tarzan-blu-ray-8717418380694

    Verschenen 24 Sept, maar nog niet leverbaar. Geen officiële bevestiging betreffende de verbeterde beeldkwaliteit, maar zoals je ziet staat de audio dit keer wel gespecificeerd als "DTS-HD Master Audio 5.1".

  4. #2929

    Standaard

    Mijn email heeft dus vruchten afgeworpen!!!

  5. #2930

    Standaard

    @Thomas Gabriel,
    Misschien tijd om de OP van dit thread weer eens bij te werken?
    Het is in ieder geval op de volgende punten verouderd:

    Inmiddels zijn verschenen in NL: Cinderella, 101 Dalmations, Rescuers, Rescuers Down Under.

    En zijn aangekondigd (dacht ik): Peter Pan, Treasure Planet.

    En al beschikbaar in andere BR-regio's: Treasure Planet (USA), Home on the Range (USA), Aristocats (UK, USA) en The Great Mouse Detective is aangekondigd (USA).

    (met covers hier en daar te vinden, kan je ook via PM mijn images uit DVDpro wel sturen)
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  6. #2931

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EricO Bekijk bericht
    @Thomas Gabriel,
    Misschien tijd om de OP van dit thread weer eens bij te werken?
    Het is in ieder geval op de volgende punten verouderd:

    Inmiddels zijn verschenen in NL: Cinderella, 101 Dalmations, Rescuers, Rescuers Down Under.

    En zijn aangekondigd (dacht ik): Peter Pan, Treasure Planet.

    En al beschikbaar in andere BR-regio's: Treasure Planet (USA), Home on the Range (USA), Aristocats (UK, USA) en The Great Mouse Detective is aangekondigd (USA).

    (met covers hier en daar te vinden, kan je ook via PM mijn images uit DVDpro wel sturen)
    Aristokatten zijn ook als BR in Nederland verkrijgbaar.

  7. #2932

    Standaard

    Ik kan het echt nergens vinden, dus vraag ik het hier maar.

    Momenteel is alleen de single disk van Pinocchio te vinden. De Diamond Editie is inmiddels weer verdwenen. Wat is nu precies het verschil tussen deze twee uitgaves? Op dvdcompare vind ik bv alleen maar info over de Diamond Edition.

  8. #2933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik kan het echt nergens vinden, dus vraag ik het hier maar.

    Momenteel is alleen de single disk van Pinocchio te vinden. De Diamond Editie is inmiddels weer verdwenen. Wat is nu precies het verschil tussen deze twee uitgaves? Op dvdcompare vind ik bv alleen maar info over de Diamond Edition.
    De single disc-uitgave bevat disc 1 van de Diamond Edition-uitgave. Die uitgave bestond uit 3 discs. De disc met extra's en de DVD ontbreken bij de single disc-uitgave.

  9. #2934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De single disc-uitgave bevat disc 1 van de Diamond Edition-uitgave. Die uitgave bestond uit 3 discs. De disc met extra's en de DVD ontbreken bij de single disc-uitgave.
    Het missen van een extra dvd vind ik niet zo erg maar het missen van extra's vind ik wel jammer.

    Is er ergens een site waar je de verschillende uitgaves qua inhoud met elkaar kunt vergelijken? Ik vind het nogal een zoektocht.

  10. #2935

    Standaard

    Er bestaat geen Diamond Edition van Pinocchio, wel een Platinum Edition. Als je nu de versie met 1 disc koopt loop je een complete disc met extra's mis, dus dat is behoorlijk wat.

  11. #2936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Disney US, 3-disc Diamond Edition

    Grote versie : http://25.media.tumblr.com/tumblr_mb...obyo1_1280.jpg

    Disney US, 2-disc Diamond Edition (nog geen bevestiging, vermoedelijk blauwe rand)


    Remember : Disney Benelux brengt Peter Pan I & II afzonderlijk uit op 12 december. Regulaire 1-disc edities, niet langer voorzien van een Diamond Edition label. Vermoedelijk voorzien van de meest recente DVD-cover-afbeelding.
    Mooi, die bovenste cover. Komt er zeker, is 1 van de weinige Disney klassiekers die ik nog niet heb
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #2937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EricO Bekijk bericht
    @Thomas Gabriel,
    Misschien tijd om de OP van dit thread weer eens bij te werken?
    Het is in ieder geval op de volgende punten verouderd:

    Inmiddels zijn verschenen in NL: Cinderella, 101 Dalmations, Rescuers, Rescuers Down Under.

    En zijn aangekondigd (dacht ik): Peter Pan, Treasure Planet.

    En al beschikbaar in andere BR-regio's: Treasure Planet (USA), Home on the Range (USA), Aristocats (UK, USA) en The Great Mouse Detective is aangekondigd (USA).

    (met covers hier en daar te vinden, kan je ook via PM mijn images uit DVDpro wel sturen)
    Wow, echt? Ik dacht alleen voor de US (en die is daar al uit)

  13. #2938

    Standaard

    Om meteen alle verwarring te vermijden : Treasure Planet is nog niet aangekondigd in de Benelux. Alle andere titels (Great Mouse Detective etc.) vanuit de US werden in dit topic reeds vernoemd. De openingspost gaat echter over de Benelux-uitgaves.

  14. #2939

  15. #2940

    Standaard

    Wow, dat is een hele mooie uitgave
    Wil alleen de prijs niet weten
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #2941

    Standaard

    Vandaag een mailtje gehad dat de juiste cases onderweg zijn voor 101 Dalmatiërs en Cinderella!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #2942

    Standaard

    Ik heb ook een mailtje gekregen dat de 2 dunne cases vandaag verzonden zijn.

  18. #2943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Hmmm. Ik vraag me af als de Vault-cyclus binnen enkele jaren weer rond is en ze terug opnieuw beginnen met uitgeven of ze er dan weer zo'n zooitje van gaan maken.

    Nee, even serieus. Het is héél spijtig dat Disney de pedalen wat lijkt te verliezen, maar ik zie er niet meteen verandering in komen. Mijn enige 'boycot' zal zijn dat ik nieuwe Classics op BR niet meteen bij release ga kopen maar ga wachten tot ze wat zakken in prijs. Ik vind ze geen €20 meer waard.
    dat vind ik sowieso al een tijd niet meer, nieuwe disney releases zijn rond de 25 euro, een gemiddelde bluray kost tegenwoordig 15 euro

    wacht wel een paar weken tot ze 12 euro zijn bij de mediamarkt, zoals nu dus

  19. #2944

    Standaard

    De laatste uitgaven (eigenlijk alle uitgaves sinds Lady and the Tramp) heb ik allemaal gekocht tussen de 12.99 en de 15.99 euro. De prijs van 20 euro en meer lijkt me een beetje vergezocht, nu men zeker bespaart op slipcovers, extra's en vooral de kwaliteit van de transfers.

  20. #2945

    Standaard

    Vandaag bij V&D Leeuwarden nog de drie disc versie gevonden, meteen maar meegenomen voor 12 euro. Ik heb vroeger heel veel sprookjes gelezen met zo'n casettebandje erbij, deze is me het meest bijgebeleven en daarom zal Pinocchio voor mij altijd een speciaal verhaal blijven.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  21. #2946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Mijn vervang blu-ray doosjes zijn ook onderweg. Vanochtend reactie gehad via Facebook van Disney.
    Krijg je nu alleen dunne doosjes of ook met een inlay?

  22. #2947

    Standaard

    Inmiddels de blu ray cases binnen gehad en het zijn de dunne cases voor Cinderella en 101 Dalmatiers

  23. #2948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Krijg je nu alleen dunne doosjes of ook met een inlay?
    Enkel dunne doosjes.

  24. #2949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Enkel dunne doosjes.
    +1, hier hetzelfde

  25. #2950

    Standaard

    Vervolg Disney Actie?

    Er zijn verschillende elementen waardoor ik vermoed dat de lopende Disney actie een aansluitende actie krijgt vanaf 17 oktober. Ditmaal een selectie vervolgfilms; Zo goed als zeker : Lion King 2, Lion King 3, Pocahontas 2 en Frank & Frey 2.

    Edit : Ik zie nu ook dat bol.com reeds die datum (zoals steeds op een maandag, officieel zal dit woensdag worden) geplaatst heeft bij de beschikbaarheid van deze titels en tevens de prijs heeft aangepast naar 12 €. Meestal de voorbode van zo'n actie.

Pagina 118 van 216 EersteEerste ... 1868108114115116117118119120121122128168 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •