Pagina 12 van 216 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 5380 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    De andere 2 ? Pinocchio was ook een dik doosje hoor!
    Lees eens terug, dit was reeds gemeld...

  2. #277

    Standaard

    Rare vraag misschien maar is de UK versie van Snow White dezelfde als de NL versie? Las dat de UK versie 2 bd heeft en 1 dvd, heeft de NL versie dit ook?

  3. #278

    Standaard

    Ja, de UK-release is hetzelfde als de Nederlandse release. En ja, de Nederlandse release heeft 2 bd's en 1 dvd.

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja, de UK-release is hetzelfde als de Nederlandse release. En ja, de Nederlandse release heeft 2 bd's en 1 dvd.

    merci! dan ga ik hem nú halen

  5. #280

    Standaard

    Zojuist de bluray van Sneeuwwitje ontvangen (NL-editie) uit de 3=2 actie van de FRS,

    Maar wat is de film adembenemend mooi op bluray, ik heb even stukjes gekeken en vind hem geweldig. Het menu'tje vind ik wel wat simpel opgezet, maar verder een top release...

    De de bluray bevat niet de stickertjes voor de andere releases waar disney het over had...
    Iemand die mij deze stickertjes nog kan leveren?? Ik wil toch wel dat mijn andere bluray, en de dvd's die ik houd een stickertje met nr krijgen, anders word het helemaal een chaos

  6. #281

    Standaard

    Mijn exemplaar had ook geen stickers. Wellicht is Disney ze vergeten erbij te stoppen of zitten de stickers alleen bij de dvd-uitgave.

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Mijn exemplaar had ook geen stickers. Wellicht is Disney ze vergeten erbij te stoppen of zitten de stickers alleen bij de dvd-uitgave.
    Ik denk dat laatste, wat ik overigens erg jammer vind...

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Lees eens terug, dit was reeds gemeld...
    Ik bedoel dat Pinocchio nu samen met Snow White een dik doosje hebben...


  9. #284

    Standaard

    Het lijkt erop dat er toch meer info bekend is over de diamond collection van disney!
    http://www.disney.nl/disneydvds/classics/page3.html

    Nieuw uit de disney kluis:
    Sneeuwwitje en de zeven dwergen - najaar 2009
    Dombo - Voorjaar 2010
    Belle en het beest - Najaar 2010
    Fantasia - Najaar 2010
    Fantasia 2010 - najaar 2010
    Alice in Wonderland - Voorjaar 2011
    Lion King - Najaar 2011
    Bambi - Voorjaar 2012
    Assepoester - Najaar 2012
    Lady en de Vagebond - Voorjaar 2013

    Dit betekent dus eigenlijk dat het najaar van 2010 een zalig moment voor de disneyfans zal zijn. 3 diamond editions in 1 keer!! Met een FRS actie 3=2 en addisccount heb je ze voor een koopje alledrie (maar dat zien we dan wel). In maart 2011 krijgen we danwel geen diamond edition, maar een platinum edition van Alice in Wonderland.

    Voor mij goede tijden.. Vrijwel alle bovengenoemde titels ontbreken nog in mijn collectie! De rest heb ik inmiddels zo'n beetje

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Met een FRS actie 3=2 en addisccount heb je ze voor een koopje alledrie (maar dat zien we dan wel).
    haha lekker voorbarig

  11. #286

    Standaard

    Ziet er schitterend uit, ik zal het invoegen in het lijstje!

    De heruitgaven van Pinocchio en Sleeping Beauty komen sneller dan ik verwacht had!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat er toch meer info bekend is over de diamond collection van disney!
    http://www.disney.nl/disneydvds/classics/page3.html

    Nieuw uit de disney kluis:
    Sneeuwwitje en de zeven dwergen - najaar 2009
    Dombo - Voorjaar 2010
    Belle en het beest - Najaar 2010
    Fantasia - Najaar 2010
    Fantasia 2010 - najaar 2010
    Alice in Wonderland - Voorjaar 2011
    Lion King - Najaar 2011
    Bambi - Voorjaar 2012
    Assepoester - Najaar 2012
    Lady en de Vagebond - Voorjaar 2013

    Dit betekent dus eigenlijk dat het najaar van 2010 een zalig moment voor de disneyfans zal zijn. 3 diamond editions in 1 keer!! Met een FRS actie 3=2 en addisccount heb je ze voor een koopje alledrie (maar dat zien we dan wel). In maart 2011 krijgen we danwel geen diamond edition, maar een platinum edition van Alice in Wonderland.

    Voor mij goede tijden.. Vrijwel alle bovengenoemde titels ontbreken nog in mijn collectie! De rest heb ik inmiddels zo'n beetje
    Ik denk dat Alice in Wonderland een special edition word. De platinums verdwijnen (dacht ik)
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 12-11-2009 om 22:30


  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ik denk dat Alice in Wonderland een special edition word. De platinums verdwijnen (dacht ik)
    Het maakt mij niet uit welke het word hij komt er in ieder geval.

    Dit betekent ook dat de releasedata van Fantasia dus verschoven is van mei 2010 naar de herfst van 2010. De openingspost klopt dus helaas nog niet

    Wat is je bron voor doornroosje en pinokkio?
    ik begrijp uit dat lijstje namelijk dat ze juist op die data de kluis weer ingaan, om nogmaals 7 jaar niet op de markt te verschijnen

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Het maakt mij niet uit welke het word hij komt er in ieder geval.

    Dit betekent ook dat de releasedata van Fantasia dus verschoven is van mei 2010 naar de herfst van 2010. De openingspost klopt dus helaas nog niet

    Wat is je bron voor doornroosje en pinokkio?
    ik begrijp uit dat lijstje namelijk dat ze juist op die data de kluis weer ingaan, om nogmaals 7 jaar niet op de markt te verschijnen
    Jha ik dacht dat gelijk stond met een nieuwe release op blu ray!


  14. #289

    Standaard

    Nogmaals, er is nergens een bevestiging te vinden dat Fantasia en Fantasia 2000 nu ineens in het najaar uit zouden komen samen met Beauty and the Beast. Dumbo wordt geen Diamond Edition, maar een 'gewone' Special Edition. De cover is al bekend en daar staat de juiste titel al op. Tenzij ze in Nederland een totaal ander beleid gaan voeren, om het nog verwarrender te maken dan het nu al is.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Nogmaals, er is nergens een bevestiging te vinden dat Fantasia en Fantasia 2000 nu ineens in het najaar uit zouden komen samen met Beauty and the Beast. Dumbo wordt geen Diamond Edition, maar een 'gewone' Special Edition. De cover is al bekend en daar staat de juiste titel al op. Tenzij ze in Nederland een totaal ander beleid gaan voeren, om het nog verwarrender te maken dan het nu al is.
    Ik kan de cover niet vinden op het net!


  16. #291

    Standaard

    Dit heb ik gevonden


  17. #292

    Standaard

    Dit is de art voor de aankomende blu-ray release van Dumbo. Natuurlijk netjes met het blauwe randje eromheen...


    Deze cover is gister (11 november 2009) pas bekend geworden. BrianB, ik hen enkele posts terug een link geplaatst waarin disney zelf aangeeft dat de titel voor najaar 2010 gepland. Natuurlijk neemt het niet weg dat wijzigingen nog steeds mogelijk zijn.Ik vind je reactie wat te bot en te overdreven.

    Dat neemt niet weg dat je gelijk hebt met betrekking tot de special edition. Er komen geen Platinum's meer.

    EDIT: coverart schijnt al iets langer bekend te zijn, in ieder geval sinds 2 november
    Laatst aangepast door Drikus : 12-11-2009 om 17:49

  18. #293

    Standaard

    Prima cover!

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël R. Bekijk bericht
    Misschien moet je wat vaker de website www.ultimatedisney.com plus het bijhorende forum raadplegen. Qua Disneynieuws zijn zij altijd vrij snel!
    Mega! Bedankt!


  20. #295

    Standaard

    Zo cover is gewijzegd (afmetingen) en in de beginpost gezet!


  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Dit is de art voor de aankomende blu-ray release van Dumbo. Natuurlijk netjes met het blauwe randje eromheen...

    Deze cover is gister (11 november 2009) pas bekend geworden. BrianB, ik hen enkele posts terug een link geplaatst waarin disney zelf aangeeft dat de titel voor najaar 2010 gepland. Natuurlijk neemt het niet weg dat wijzigingen nog steeds mogelijk zijn.Ik vind je reactie wat te bot en te overdreven.

    Dat neemt niet weg dat je gelijk hebt met betrekking tot de special edition. Er komen geen Platinum's meer.

    EDIT: coverart schijnt al iets langer bekend te zijn, in ieder geval sinds 2 november
    De cover was volgens mij al langer bekend, maar goed. Dat ik volgens jou wat bot reageer komt doordat ik al vaker gepost heb dat er over de releasedata van Beauty and the Beast en beide Fantasia's nog eigenlijk niets bekend is. Aangezien zowel Snow White als de Amerikaanse versie van Monsters, Inc. de trailer voor BatB bevatten zou je kunnen aannemen dat die in Maart uitkomt.

    En Vilnix, ik wil niet als moderator overkomen, maar kun je alles wat je kwijtwil dat misschien doen in wat minder posts? Binnen een paar minuten meerdere posts neerzetten is licht irritant om naar te kijken.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  22. #297

    Standaard

    Sorry hoor maar telkens als ik iets post komt er nog iets in me op om te zeggen en ik vergeet altijd men bericht te wijzigen. Ik zal er intervolg op letten.


  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Dit is de art voor de aankomende blu-ray release van Dumbo. Natuurlijk netjes met het blauwe randje eromheen...


    Deze cover is gister (11 november 2009) pas bekend geworden. BrianB, ik hen enkele posts terug een link geplaatst waarin disney zelf aangeeft dat de titel voor najaar 2010 gepland. Natuurlijk neemt het niet weg dat wijzigingen nog steeds mogelijk zijn.Ik vind je reactie wat te bot en te overdreven.

    Dat neemt niet weg dat je gelijk hebt met betrekking tot de special edition. Er komen geen Platinum's meer.

    EDIT: coverart schijnt al iets langer bekend te zijn, in ieder geval sinds 2 november


    Allez vooruit! Weeral een andere editie... Ik heb het echt wel gehad met Disney! Waarom brengen ze Dumbo niet meteen uit in de Diamond Editie met cijfer op de zijkant?

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Allez vooruit! Weeral een andere editie... Ik heb het echt wel gehad met Disney! Waarom brengen ze Dumbo niet meteen uit in de Diamond Editie met cijfer op de zijkant?
    Omdat alleen de 10 best verkochte titels in de diamond editie komen...is al een paar keer gezegd trouwens


  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Aangezien zowel Snow White als de Amerikaanse versie van Monsters, Inc. de trailer voor BatB bevatten zou je kunnen aannemen dat die in Maart uitkomt.
    Tja, wat moet ik hier nu op zeggen. Ik heb de sneeuwwitje blu-ray in huis waar een BatB trailer op staat. Die trailer zegt leversgroot 'Fall 2010'. Ik neem aan dat dat duidelijk moge zijn . Er zijn nog genoeg releases waar een trailer van Fantasia bij op kan. Voordat het herst 2010 is krijgen in nederland eerst nog: Up, A Bug's Life (febr 2010), Toy Story 1 & 2 (mei 2010), The Princess and the Frog (juni 2010) op Blu-Ray. We zien het wel.

    Moge het duidelijk zijn dat de website van Disney Fantasia in ieder geval ook voor de herfst van 2010 zet. Laten we dat als eindpunt gebruiken totdat we hierover een nieuwe bron of persbericht krijgen. Oké?

    Allez vooruit! Weeral een andere editie... Ik heb het echt wel gehad met Disney! Waarom brengen ze Dumbo niet meteen uit in de Diamond Editie met cijfer op de zijkant?
    Ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat Dumbo gewoon een nummer krijgt. Aangezien de disney's vanaf de Sneeuwwitje genummerd zullen worden.

    Iemand de stickertjes al gevonden?? Ik zoek ze nog steeds!

Pagina 12 van 216 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •