Pagina 13 van 216 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 5380 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Komt the Princess and the Frog pas in juni uit ?


  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Tja, wat moet ik hier nu op zeggen. Ik heb de sneeuwwitje blu-ray in huis waar een BatB trailer op staat. Die trailer zegt leversgroot 'Fall 2010'. Ik neem aan dat dat duidelijk moge zijn.
    Bij de trailer op de US editie staat dat anders niet. Misschien dat hij in Nederland pas in de herfst wordt uitgebracht, ik verwacht nog steeds dat hij in Maart uitkomt. Maar goed, we zien wel.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Komt the Princess and the Frog pas in juni uit ?
    Pas? Hij komt in februari in de bios (als ik het goed heb). Juni lijkt me dus best aannemelijk.


  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Pas? Hij komt in februari in de bios (als ik het goed heb). Juni lijkt me dus best aannemelijk.
    Ow ik sta nog wat achter, de eerste keer dat ik de trailer heb gezien (en ook de laatste keer) stond er vermeld holidays 2009. Dan zou juni laat zijn...


  5. #305

    Standaard

    Dan heb je blijkbaar (aangezien je het over holidays hebt) de Amerikaanse trailer gezien. Er kunnen (grote) verschillen zitten tussen een releasedatum in Amerika en een releasedatum in Nederland, daar moet je goed rekening mee houden.

  6. #306
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Oké, het is geen Disney Classic maar ik denk dat dit het beste topic is voor m'n vraag:

    Weet er iemand wanneer A Bugs Life naar Europa gaat komen? Ik vind dat hij in de VS goedkoop geprijsd staat en hij is regiovrij dus... Als het nog lang wachten is in Europa zou ik hem daar wel willen bestellen.

  7. #307

    Standaard

    Waarschijnlijk volgend jaar in februari!


  8. #308
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Waarschijnlijk volgend jaar in februari!
    Zo lang kan ik nog wel wachten denk ik!

    Thx

  9. #309

    Standaard

    Dumbo komt pas in mei uit heb ik gehoord

  10. #310

    Standaard

    In de lijst van Wedlock staat hij vooralsnog voor Maart. Ook in de UK komt hij rond die tijd uit.

    Overigens ook interessant om te zien dat er waarschijnlijk/wellicht een batch met non-diamond titels aan komt. Aladdin staat voor de tweede helft van het jaar. Anderen, waaronder Pocahontas, staan voor ergens in 2009. Deze lijst komt aardig overeen met een lijst die ik eerder al gepost heb in dit topic. Zou mooi zijn.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  11. #311
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    In de lijst van Wedlock staat hij vooralsnog voor Maart. Ook in de UK komt hij rond die tijd uit.

    Overigens ook interessant om te zien dat er waarschijnlijk/wellicht een batch met non-diamond titels aan komt. Aladdin staat voor de tweede helft van het jaar. Anderen, waaronder Pocahontas, staan voor ergens in 2009. Deze lijst komt aardig overeen met een lijst die ik eerder al gepost heb in dit topic. Zou mooi zijn.
    Ik kijk al uit naar Aladdin!

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    In de lijst van Wedlock staat hij vooralsnog voor Maart. Ook in de UK komt hij rond die tijd uit.

    Overigens ook interessant om te zien dat er waarschijnlijk/wellicht een batch met non-diamond titels aan komt. Aladdin staat voor de tweede helft van het jaar. Anderen, waaronder Pocahontas, staan voor ergens in 2009. Deze lijst komt aardig overeen met een lijst die ik eerder al gepost heb in dit topic. Zou mooi zijn.
    Bedoel je niet iets anders ? En worden die non-diamond edities ook uitgevoerd met een nummer op de zijkant ?


  13. #313

    Standaard

    Wishful thinking.

    Moet uiteraard 2010 zijn. Ik heb geen idee, maar het lijkt mij van wel.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Bedoel je niet iets anders ? En worden die non-diamond edities ook uitgevoerd met een nummer op de zijkant ?

    Die komen ook uit met het nummer op de zijkant

  15. #315

    Standaard

    Nummer of geen nummer, ik vind het veel belangrijker dat het met dezelfde zorg op BR wordt gezet als de Diamond edities. Enerzijds blij dat Aladdin zo snel uitkomt, anderzijds had het wel een Diamond-editie verdiend. Maar goed, zo lang het mooi opgeknapt is dan hoor je mij niet klagen.

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Nummer of geen nummer, ik vind het veel belangrijker dat het met dezelfde zorg op BR wordt gezet als de Diamond edities. Enerzijds blij dat Aladdin zo snel uitkomt, anderzijds had het wel een Diamond-editie verdiend. Maar goed, zo lang het mooi opgeknapt is dan hoor je mij niet klagen.
    Och what's in a name? neem nu mulan op 2disc DVD. Was goede dvd met goede extra's. Hij was wel geen platinum editie bij naam, maar had wel dezelfde behandeling gekregen. Zo ook Lilo and stitch en Tarzan

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Och what's in a name? neem nu mulan op 2disc DVD. Was goede dvd met goede extra's. Hij was wel geen platinum editie bij naam, maar had wel dezelfde behandeling gekregen. Zo ook Lilo and stitch en Tarzan
    Klopt maar het is wel erg positief om er meteen vanuit te gaan dat de komende releases ook allemaal 2 disc zijn. Je noemt nu de beste non-platinum's op ongeveer. Vergeet niet dat films als Dumbo, Hercules, Pocahontas, Kusco etc... in NL nooit op 2 disc zijn verschenen...

    De naam van Diamond geef ik inderdaad niets om, evenals het nummer. Maar de naam Diamond geeft wel een bepaalde garantie dat er veel aandacht aan wordt geschonken

  18. #318

    Standaard

    het was mij al eerder opgevallen, maar dombo staat in de 'nederlandse release lijst' inmiddels voor februari i.p.v. het eerder genoemde maart

  19. #319

    Standaard

    Wel jammer dat ze maar blijven schuiven met A Bug's Life. Deze is inmiddels alweer geruime tijd uit in de VS. Dus waarom zo lang wachten? Voordeel; Deze wordt nu wel genoemd met Finding Nemo. Niet dat dat alles zegt, maar het zou tof zijn als deze nu eens echt uit komt.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  20. #320

    Standaard

    Nu op bluray.com:

    Walt Disney Studios Home Entertainment has revealed that the 'Sleeping Beauty: 50th Anniversary Platinum Edition' Blu-ray will return to the Disney Vault on January 30th. Once it returns to the vault, no additional copies will be produced. Those who have yet to purchase the title should do so within the next month, or risk not being able to purchase a copy until its next release in 2015.

    Disney systematically rotates their classic animated feature home video releases in and out of a state of moratorium in order to introduce the films to a new generation of children. Typically, home video releases, like this Blu-ray, become collector's items as availability of the titles becomes none existent, and are sold well above MSRP.

    The title is expected to be re-released on Blu-ray in 2015 as a Diamond Edition, resulting in a relatively short 5-year moratorium.

  21. #321

    Standaard

    Lol, al goed heb ik hem al een tijdje...


  22. #322

    Standaard

    Er zullen weer van die slimmekes zijn die achteraf veel gaan verdienen op ebay

  23. #323

    Standaard

    Op youtube is een trailer opgedoken van de aankomende Fantasia en Fantasia 2000 Diamond Edition blu-rayuitgaves:

    http://www.youtube.com/watch?v=R_al0KksfW0

    Ze worden ergens in 2010 gereleased, maar de precieze datum wordt nog bekend gemaakt.

    Kennen jullie trouwens deze pagina al, bevat een handig overzicht van alle tot nu toe en komende blu-rayuitgaves van The Walt Disney Company:

    http://ultimatedisney.com/disneybluray.html

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KeizerKuzco Bekijk bericht
    Op youtube is een trailer opgedoken van de aankomende Fantasia en Fantasia 2000 Diamond Edition blu-rayuitgaves:

    http://www.youtube.com/watch?v=R_al0KksfW0

    Ze worden ergens in 2010 gereleased, maar de precieze datum wordt nog bekend gemaakt.
    Ziet er zoals altijd weer fantastisch uit!


  25. #325

    Standaard

    Hier specs die op een Duitse website zijn gepubliceerd van Dumbo :

    Dumbo BD + DVD Edition (2-Disc)

    Bildformat: 1,33:1, 4:3

    Sprachversionen / Tonformat:
    Deutsch: DTS-DH 7.1
    Englisch: DTS-HD MA 7.1
    Türkisch: DTS-DH 7.1

    Untertitel:
    Deutsch
    Englisch
    Englisch für Hörgeschädigte
    Französisch
    Türkisch

    Bonusmaterial:

    - Disney View Einführung mit James Coleman
    - Cine-Explore-Kommentar
    - Ein Meisterstück wird gefeiert
    - Kunstgalerien
    - Animierte Kurzfilme:
    - „Elmer Elefant"
    - „Die fliegende Maus"

    - Disney Familienspiele:
    - „Was siehst du?"
    - „Was weißt du?"

    - Vollständig digital restauriert in Bild und Ton
    - Verbesserter 5.1 Disney Surround Sound
    - Audiokommentar von Pete Docter, Paula Sigman und Andreas Deja
    - Das Sound-Design von „Der Drache wider Willen" ZUSÄTZLICHE SZENEN
    - Zusätzliche Sequenz: „Die Geschichte der Maus"
    - Zusätzliches Lied: „Are You A Man Or A Mouse?" BACKSTAGE DISNEY
    - Dumbo – Ein Making Of zum Abheben
    - Die Magie von Dumbo: Das Dumbo- Karussell in Disneyland
    - Original Walt Disney TV Einleitung
    - Original Kinotrailer
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 13 van 216 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •