Pagina 160 van 216 EersteEerste ... 60110150156157158159160161162163164170210 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.976 tot 4.000 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hennie Bekijk bericht
    Is niet origineel, is cover van de Japanse laserdisc (PILA-3010)
    Dat geloof ik best, maar van de drie versies vind ik deze het meest origineel.

  2. #3977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Die 3D-cover is zoooo mooi.
    Welke is de 3D cover dan? Ben ik nou zo dom? Want ik zie het niet... Tenminste, als je doelt op de cover om de 3D editie zie ik het wel. Als je zegt dat er een cover IN 3D is zie ik niet welke ? Overigens, zullen ze allemaal relief krijgen? De Amerikaanse versies dan, want de NL versie verwacht ik weer of geen slipcover ,of budget slipcover.

    http://www.blu-ray.com/movies/The-Li...lu-ray/38587//
    Er staat nog regio A. Maar Amazon zegt dat wel vaker. Tests zijn er nog niet, maar iemand enig idee of hij regiovrij zal zijn? Als ik een test moet afwachten is de kans er dat hij niet meer in slipcover te krijgen is ter zijner tijd.

    Zelfde met de Many Adventures of Winnie the Pooh.
    http://www.blu-ray.com/movies/The-Ma...Blu-ray/44466/
    Die komt denk ik hier helemaal niet uit. Enig idee of die regiovrij gaat zijn?
    Laatst aangepast door Themeparkfan1987 : 22-04-2013 om 12:59

  3. #3978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Welke is de 3D cover dan? Ben ik nou zo dom? Want ik zie het niet... Tenminste, als je doelt op de cover om de 3D editie zie ik het wel. Als je zegt dat er een cover IN 3D is zie ik niet welke ? Overigens, zullen ze allemaal relief krijgen? De Amerikaanse versies dan, want de NL versie verwacht ik weer of geen slipcover ,of budget slipcover.

    http://www.blu-ray.com/movies/The-Ma...Blu-ray/44466/
    Er staat nog regio A. Maar Amazon zegt dat wel vaker. Tests zijn er nog niet, maar iemand enig idee of hij regiovrij zal zijn? Als ik een test moet afwachten is de kans er dat hij niet meer in slipcover te krijgen is ter zijner tijd.

    Zelfde met de Many Adventures of Winnie the Pooh.
    http://www.blu-ray.com/movies/The-Ma...Blu-ray/44466/
    Die komt denk ik hier helemaal niet uit. Enig idee of die regiovrij gaat zijn?
    De cover van de 3D-versie uiteraard. Een 3D-cover is helemaal niet 3D op een computerscherm...

    Op de eerste paar classics na, zijn alle classics uit de US gewoon regiovrij. Dus de kans dat deze ook regiovrij zijn, is pakweg 99%.

  4. #3979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    De cover van de 3D-versie uiteraard. Een 3D-cover is helemaal niet 3D op een computerscherm...

    Op de eerste paar classics na, zijn alle classics uit de US gewoon regiovrij. Dus de kans dat deze ook regiovrij zijn, is pakweg 99%.
    Eerste link moest deze zijn:
    http://www.blu-ray.com/movies/The-Li...Blu-ray/38587/

    Little Mermaid dus. Ik snap niet waarom Disney niet gewoon region free op Amazon laat plaatsen.

    Maar goed, ik heb dan goede hoop

  5. #3980

    Standaard

    Ook Oliver & Company staat gepland voor augustus dit jaar in Amerika als 25th Anniversary Edition.
    **** me gently with a chainsaw.

  6. #3981

    Standaard

    Heeft iemand het stickervel al binnen van Disney, of hier mail over gekregen?
    Ik heb ze er vorige week over gemaild, maar heb geen reactie gehad.

  7. #3982

    Standaard

    Neen, was wel toegezegd maar gaat nog ff duren , stond in de mail een paar weken geleden al.

  8. #3983

    Standaard

    Niet echt Classics maar toch ook van Disney.
    Covers voor African Cats en Chimpanzee > Zo te zien krijgen we slipcovers...


  9. #3984

    Standaard

    Nog een vraag ? Wie iemand of zeker de vlaamse versie op de finding nemo blu-ray zal staan ? Zou echt enorm jammer zijn mocht deze niet aanwezig zijn op de blu-ray Dory is namelijk geweldig ingesproken door Sien Eggers.

  10. #3985

  11. #3986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nog een vraag ? Wie iemand of zeker de vlaamse versie op de finding nemo blu-ray zal staan ? Zou echt enorm jammer zijn mocht deze niet aanwezig zijn op de blu-ray Dory is namelijk geweldig ingesproken door Sien Eggers.
    Met Disney is helaas niks zeker... Ookal bevestigen ze dat via mail kan het in de praktijk nog anders uitdraaien...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  12. #3987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Heeft iemand het stickervel al binnen van Disney, of hier mail over gekregen?
    Ik heb ze er vorige week over gemaild, maar heb geen reactie gehad.
    Heb ongeveer een week later een mail gehad, met de hoesjes duurde het ook wel een aantal weken voor ik ze binnen had, dus ik wacht het rustig af!

  13. #3988

    Standaard

    Het is inderdaad Disney Classics forum, maar toch bedankt voor de foto's van Chimpanzee en African Cats. Ben zelf blij dat Disney deze films ook hier uitbrengt, hoef ik ook niets te importeren. Slipcase zou helemaal een goede zaak zijn! African Cats onlangs gezien, heel mooi (maar ook heel aangrijpend) verhaal.

  14. #3989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ook Oliver & Company staat gepland voor augustus dit jaar in Amerika als 25th Anniversary Edition.
    bron?

  15. #3990

  16. #3991

    Standaard

    gaan ze hercules nog uitbrengen op bluray?

  17. #3992

    Standaard

    Volgens de lijst hier op het forum wel.

  18. #3993

    Standaard

    Ook Sword In The Stone en Robin Hood gaan in augustus uitkomen in Amerika als 50th en 40th Anniversary Editions.

    Heftig en duur jaartje voor Disney-verzamelaars...
    **** me gently with a chainsaw.

  19. #3994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Volgens de lijst hier op het forum wel.
    Welke lijst bedoel je?
    Die waar alle classics in staan of die lijst waarin het gerucht staat dat hij in de zomer van 2010 uit komt?

  20. #3995

    Standaard

    Klopt het dat de volgende blu-rays (BENELUX-versie) uit op de planning staan voor dit jaar en/of volgend jaar (classics):
    Merlijn de Tovenaar (Sword in the Stone, 12-2013)
    Jungle Book (10-2013)
    Taran en de Toverkrekel (12-2013)
    Olivier & Co (12-2013)
    Kleine Zeemeermin (09-2013)
    Hercules (12-2013)
    Keizer Kuzco (12-2013)
    Atlantis (12-2013)
    Lilo & Stitch (12-2013)
    Piratenplaneet (12-2013)
    Paniek op de Prairie (12-2013)



    Verder zie ik in de lijst op pagina 1 van dit forum de live action met animatie niet terugkomen, terwijl de Nederlandse / BENELUX lijst deze volgens mij wel opneemt in de nummering, iemand een idee wat hier de redenen voor zijn?
    Bedankt alvast!

  21. #3996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blaat01 Bekijk bericht
    Welke lijst bedoel je?
    Die waar alle classics in staan of die lijst waarin het gerucht staat dat hij in de zomer van 2010 uit komt?
    http://dvd.nl/forum/showthread.php?5...-release-lijst

  22. #3997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ook Sword In The Stone en Robin Hood gaan in augustus uitkomen in Amerika als 50th en 40th Anniversary Editions.

    Heftig en duur jaartje voor Disney-verzamelaars...
    Ergens link met meer info/cover? Want op blu-ray.com staat bijna niks nog...

  23. #3998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Ergens link met meer info/cover? Want op blu-ray.com staat bijna niks nog...

    Nee, volgens mij zijn de covers nog niet bekend gemaakt. Ik check meestal de betreffende topics op blu-ray.com forum.
    **** me gently with a chainsaw.

  24. #3999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Collectcoins_com Bekijk bericht
    Klopt het dat de volgende blu-rays (BENELUX-versie) uit op de planning staan voor dit jaar en/of volgend jaar (classics):
    ...
    Taran en de Toverkrekel (12-2013)
    ...
    Is dat dezelfde als in Pinocchio?
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  25. #4000

    Standaard

    Ik heb Disney gisteren gemaild met de vraag welke titels er dit jaar nog zullen verschijnen op Blu-Ray.

    Bedankt voor je email.
    Disney Classics die op Blu-ray uit gaan komen dit najaar (wijzigingen onder voorbehoud):

    -Jungle Book (augustus)
    -Little Mermaid (september)
    -Hercules (oktober)
    -Robin Hood (oktober)

    Met vriendelijke groet,
    The Walt Disney Company
    En ook dit jaar krijgen wij de juli releases van Amerika weer niet.
    Ik vraag me af wanneer we die krijgen en of we die wel krijgen. Die van vorig jaar zijn hier ook niet uitgekomen.

Pagina 160 van 216 EersteEerste ... 60110150156157158159160161162163164170210 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •