Pagina 164 van 216 EersteEerste ... 64114154160161162163164165166167168174214 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.076 tot 4.100 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Bij een Diamond Edition toch altijd...!!! Althans, ik ken geen andere Diamond Edition titel die dat niet had.
    Had Bambi er eentje? Volgens mij niet. Kan het mij niet herinneren.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #4077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Had Bambi er eentje? Volgens mij niet. Kan het mij niet herinneren.
    Bambi kwam uit met een slipcover. Cinderella is volgens mij de enige die geen slipcover had.

  3. #4078

    Standaard

    En het rare is dat de DVD versie dan wel weer een slipcover had.

  4. #4079

    Standaard

    zowel Bambi als Bambi 2 hadden een slipcover.

  5. #4080

    Standaard

    Cinderella is inderdaad de enige Diamond Edition die zonder slipcover verscheen. Het ziet er voorlopig naar uit dat de vele commentaren niet in dovenmansoren terecht gekomen zijn en Disney Benelux opnieuw slipcovers gebruikt. Zelfs voor de minder grote releases. Of dit van lange duur is? Afwachten.

  6. #4081

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    En het rare is dat de DVD versie dan wel weer een slipcover had.
    De DVD versie van Cinderella (Diamond) had geen slipcover in Nederland.
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #4082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    De DVD versie van Cinderella (Diamond) had geen slipcover in Nederland.
    En toch staat er thuis in de kast gewoon een versie (Diamond Edition 2012 ) met slipcover

  8. #4083

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    En toch staat er thuis in de kast gewoon een versie (Diamond Edition 2012 ) met slipcover
    Wanneer heb je die aangeschaft? Ik kan me herinneren dat ze op de dag van release toch echt geen slipcover hadden.

  9. #4084

    Standaard

    In de week dat ze gereleased zijn bij de Free Record Shop. De Blu-ray heb ik gek genoeg ook nooit met een slipcover gezien helaas.

  10. #4085

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    En toch staat er thuis in de kast gewoon een versie (Diamond Edition 2012 ) met slipcover
    Misschien dat het dan een zeer gelimiteerde versie was alleen bij de FRS. Zou je er misschien een foto van kunnen plaatsen?
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #4086

    Standaard

    Cinderella had wel een steelbook hier in België, maar een slipcover niet gezien.

  12. #4087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Cinderella had wel een steelbook hier in België, maar een slipcover niet gezien.
    Een steelbook van cinderella? Ik ben die dan toch nergens tegengekomen. Was dat ergens een exclusive ofzo?

  13. #4088

    Standaard

    ik geloof dat de steelbook beschikbaar was bij Fnac. Releasedate 12/10/2005, EAN 87418104900

  14. #4089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    ik geloof dat de steelbook beschikbaar was bij Fnac. Releasedate 12/10/2005, EAN 87418104900
    aaah, dit gaat niet over de blu ray release. Nevermind then.

  15. #4090

    Standaard

    de Blu-ray van Cinderella heeft echt geen slipcover, anders had ik die wel gehad.
    Ik pre-order Disney classics vroeg genoeg, dus...

  16. #4091

    Standaard

    Ok. misschien koop ik dan Jungle Book, Little Mermaid en andere classics die wel slipcovers hebben gewoon in NL voor de kleine, en de rest gewoon in de US.

  17. #4092

    Standaard

    Komt The Little Mermaid nu wel uit op 3D of niet...???

  18. #4093

    Standaard

    Tot op heden werd daar nog geen enkel nieuws over vrijgegeven, ik vermoed van niet.

  19. #4094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Tot op heden werd daar nog geen enkel nieuws over vrijgegeven, ik vermoed van niet.
    Zal hier wel niet rendabel zijn. Ik haal hem wel in USA

  20. #4095

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Komt The Little Mermaid nu wel uit op 3D of niet...???
    In de zomer release-lijst die Walt Disney Nederland enkele weken geleden bekend heeft gemaakt staat wel een 3D Blu-ray release van The Little Mermaid genoemd; samen met de DVD, Blu-ray en Video on Demand release zal de 3D Blu-ray op 25 september uitgebracht worden. Of dit inmiddels is aangepast is altijd de vraag bij Disney...

    -edit-

    Inmiddels reactie van Walt Disney Nederland gehad; deze vermelding van de 3D Blu-ray was een fout en is naderhand gecorrigeerd. De 3D Blu-ray van 'The Little Mermaid' komt inderdaad NIET uit in Nederland...
    Laatst aangepast door KeizerKuzco : 09-07-2013 om 10:32 Reden: Extra info

  21. #4096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KeizerKuzco Bekijk bericht
    Inmiddels reactie van Walt Disney Nederland gehad; deze vermelding van de 3D Blu-ray was een fout en is naderhand gecorrigeerd. De 3D Blu-ray van 'The Little Mermaid' komt inderdaad NIET uit in Nederland...
    Pfff ongelooflijk (-_-)

  22. #4097

    Standaard

    De verzamelbox artwork in de UK is gewijzigd:


  23. #4098

    Standaard

    Pers bericht Jungle Book :
    Jungle Book - Diamond Edition (DVD/(Blu-ray)

    De jungle heeft er nog nooit zo weelderig uitgezien en zo goed geklonken! Deze Disney film, boordevol muziek, komt nog meer tot leven dankzij digitaal gerestaureerd beeld en geluid.
    Maak kennis met de meest onvergetelijke figuren en ga met Mowgli mee op een spannend avontuur wanneer hij diep de jungle intrekt en leert “Wat je van beren leren kan” van de zorgeloze beer Baloe. Ontmoet Bagheera, de wijze oude panter, en gekke Koning Louie de orang-oetan. Maar pas op voor de sluwe tijger Shere Khan, en Kaa, de lissssstigste slang van de jungle! Dit tijdloze meesterwerk vol wilde pret, swingende muziek en geliefde personages viert de ware betekenis van vriendschap. Beleef alle spanning van deze jungle-klassieker van Disney, en geniet van de magie met een dierbare.

    Release datum: 21/8/2013

    Technische gegevens DVD

    Speelduur: 78 Min.
    Taal / Geluid: Dolby Digital 5.1 Engels, Dolby Digital 5.1 Frans, Dolby Digital 5.1 Nederlands
    Beeldformaat: 16:9 (Panoramic)
    Ondertitels: Engels, Frans, Nederlands
    Bonusmateriaal:
    • Alternatief einde
    • Niet-gebruikte scène
    • EncyclopeDisney

    Release datum: 21/8/2013
    Technische gegevens (Blu-ray)
    Speelduur: 76 Min.
    Taal / Geluid: Dolby Digital 5.1 Engels, Dolby Digital 5.1 Frans, Dolby Digital 5.1 Nederlands
    Beeldformaat: 16:9 (Panoramic)
    Ondertitels: Engels, Frans, Nederlands
    Bonusmateriaal:
    • Achter de schermen bij Disney
    • Niet-gebruikte scènes
    • Muziek en meer
    *Bonus materiaal kan afwijken van hi-def formaat
    *Sommige spelers kunnen niet alle extra’s en bonusmateriaal afspelen
    Kijkwijzer: Niet aanbevolen voor kinderen beneden de 6 jaar.
    Genre: Cartoons


  24. #4099

    Standaard

    Artwork van Mermaid in UK heeft mijn stem Wel echt ongelooflijk dat 3D niet uit komt hier. Ik wilde hem sowieso al over de plas halen, maar voor wie NL dubs en subs wil is dit wel zuur.

    The Jungle Book. 1 disc voor een diamond: ik mis de grotere uitgaven. Wat mij vooral opvalt is dat deel II geen vermelding krijgt, terwijl die toch ook zou uitkomen? En de bonus oogt as usual tegenwoordig, weer extreem magertjes. Zal de slipcover reliëf krijgen?

    PS Disney Benelux en foutjes...zoals vermelding 3D. Overkomt ze NOOIT... net zoals bonus op de cover laten staan maar die er niet bij hebben.
    Laatst aangepast door Themeparkfan1987 : 10-07-2013 om 11:03

  25. #4100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    The Jungle Book. 1 disc voor een diamond: ik mis de grotere uitgaven. Wat mij vooral opvalt is dat deel II geen vermelding krijgt, terwijl die toch ook zou uitkomen? En de bonus oogt as usual tegenwoordig, weer extreem magertjes. Zal de slipcover reliëf krijgen?
    Deel 2 komt gewoon uit. Alleen wat later.
    De volgende films staan op de planning voor begin oktober:
    -Little Mermaid 2 en 3
    -Jungle Book 2
    -The Sword in the Stone
    -Hercules
    -Robin Hood

    Daarnaast in december:
    -Mary Poppins

    En in januari:
    -Oliver and Co

    Met vriendelijke groet

Pagina 164 van 216 EersteEerste ... 64114154160161162163164165166167168174214 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •