Pagina 165 van 216 EersteEerste ... 65115155161162163164165166167168169175215 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.101 tot 4.125 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4101

    Standaard

    Zeker de DVD is wel erg uitgekleed voor een Diamond Edition. Verder ben ik benieuwd naar het beeldformaat dat volgens mij origineel 4x3 is.

    Volgens mij zijn ook de speelduur van de DVD en Blu-ray omgedraaid en is het raar dat de blu-ray alleen dolby digital 5.1 tracks heeft.

  2. #4102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Pers bericht Jungle Book :
    Jungle Book - Diamond Edition (DVD/(Blu-ray)

    De jungle heeft er nog nooit zo weelderig uitgezien en zo goed geklonken! Deze Disney film, boordevol muziek, komt nog meer tot leven dankzij digitaal gerestaureerd beeld en geluid.
    Maak kennis met de meest onvergetelijke figuren en ga met Mowgli mee op een spannend avontuur wanneer hij diep de jungle intrekt en leert “Wat je van beren leren kan” van de zorgeloze beer Baloe. Ontmoet Bagheera, de wijze oude panter, en gekke Koning Louie de orang-oetan. Maar pas op voor de sluwe tijger Shere Khan, en Kaa, de lissssstigste slang van de jungle! Dit tijdloze meesterwerk vol wilde pret, swingende muziek en geliefde personages viert de ware betekenis van vriendschap. Beleef alle spanning van deze jungle-klassieker van Disney, en geniet van de magie met een dierbare.

    Release datum: 21/8/2013

    Technische gegevens DVD

    Speelduur: 78 Min.
    Taal / Geluid: Dolby Digital 5.1 Engels, Dolby Digital 5.1 Frans, Dolby Digital 5.1 Nederlands
    Beeldformaat: 16:9 (Panoramic)
    Ondertitels: Engels, Frans, Nederlands
    Bonusmateriaal:
    • Alternatief einde
    • Niet-gebruikte scène
    • EncyclopeDisney

    Release datum: 21/8/2013
    Technische gegevens (Blu-ray)
    Speelduur: 76 Min.
    Taal / Geluid: Dolby Digital 5.1 Engels, Dolby Digital 5.1 Frans, Dolby Digital 5.1 Nederlands
    Beeldformaat: 16:9 (Panoramic)
    Ondertitels: Engels, Frans, Nederlands
    Bonusmateriaal:
    • Achter de schermen bij Disney
    • Niet-gebruikte scènes
    • Muziek en meer
    *Bonus materiaal kan afwijken van hi-def formaat
    *Sommige spelers kunnen niet alle extra’s en bonusmateriaal afspelen
    Kijkwijzer: Niet aanbevolen voor kinderen beneden de 6 jaar.
    Genre: Cartoons

    wel een karig aantal extra's voor een Diamond release Zul je zien dat de US weer mega veel meer erbij krijgt.

  3. #4103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    wel een karig aantal extra's voor een Diamond release Zul je zien dat de US weer mega veel meer erbij krijgt.
    Zou het niet kunnen dat onder "achter de schermen bij Disney" verschillende extra's gegroepeerd staan ? Waarschijnlijk zullen toch de extra's van de dvd editie van een paar jaar terug erop staan... Voor mij hoeven nieuwe extra's niet. Ben al blij dat de blu-ray er komt. Ze kunnen moeilijk extra's blijven maken denk ik dan.

  4. #4104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht

    Release datum: 21/8/2013
    Technische gegevens (Blu-ray)
    Speelduur: 76 Min.
    Taal / Geluid: Dolby Digital 5.1 Engels, Dolby Digital 5.1 Frans, Dolby Digital 5.1 Nederlands
    Beeldformaat: 16:9 (Panoramic)
    Ondertitels: Engels, Frans, Nederlands
    Bonusmateriaal:
    • Achter de schermen bij Disney
    • Niet-gebruikte scènes
    • Muziek en meer

    De BR komt er wel in, maar als ik de bonuslijst zie, behoud ik mijn platinumversie ernaast.

  5. #4105

    Standaard

    Het is echt ongelooflijk dat ze steeds meer bonus materiaal weghalen... ik snap de redenatie er achter echt niet. Jammer dat er nog niks bekent is over een US release. Helaas spaarde wij hier nog geen Classics toen de Platinum DVD uit kwam.

  6. #4106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    De BR komt er wel in, maar als ik de bonuslijst zie, behoud ik mijn platinumversie ernaast.
    Heeft niemand de woordjes "en meer" gelezen dat na Muziek staat. Of ben ik de enige die hier kan lezen?
    Disney zet op de blu-ray cover praktisch altijd minder extra's op de cover dan wat er werkelijk op het schijfje staat?
    Wel zal het zo zijn en dat is in 99% van de gevallen zo, dat we minder extra's zullen krijgen dan in de US.
    De platinum dvd hou ik zelf ook nog even, heeft een mooie slipcover.

  7. #4107

    Standaard

    Er wordt inderdaad te snel geconcludeerd dat er maar weinig extra's op de disc staan. Dat is nog niet duidelijk. Disney sorteert al jaren de extra's in vier categorieën: "Verwijderde scènes" met scènes die de film niet gehaald hebben, "Muziek en meer" met o.a. muziekvideo's, "Spellen en activiteiten" met o.a. spelletjes en "Achter de schermen bij Disney" met o.a. audiocommentaren, documentaires, trailers en fotogalerijen. Deze categorieën kunnen een of meerdere extra's bevatten.

  8. #4108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Heeft niemand de woordjes "en meer" gelezen dat na Muziek staat. Of ben ik de enige die hier kan lezen?
    Op zich heb je gelijk maar als ik de laatst uitgekomen BR's bekijk, is het t.o.v. de eerdere dvd's altijd minder qua extra's.

  9. #4109

    Standaard

    Ik hoop dan dat ze alle extra's houden van De Kleine Zeemeermin, want de dvd (of toch de dvd die ik in huis heb) bevatte bijna geen extra's.

  10. #4110

    Standaard

    Bijna geen extra's? Ik ben benieuwd welke uitgave dat dan is. Mijn 2 disc-uitgave heeft ruim 100 minuten aan extra's.

  11. #4111

    Standaard

    De 1 disc dvd was de eerste uitgave geweest van De Kleine Zeemeermin op dvd, bevat bijna geen extra's, of toch geen noemenswaardige.
    (EAN 8717418101657)

  12. #4112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De 1 disc dvd was de eerste uitgave geweest van De Kleine Zeemeermin op dvd, bevat bijna geen extra's, of toch geen noemenswaardige.
    (EAN 8717418101657)
    Ik was in de veronderstelling dat er twee uitgaves zijn uitgebracht van De Kleine Zeemeermin, maar dat blijken er drie te zijn.

    Eerste uitgave
    Tweede uitgave (de uitgave die jij hebt)
    Derde uitgave (de uitgave die ik heb)

  13. #4113

    Standaard

    Van de eerste uitgave wist ik het bestaan niet eens af, dan heb ik de 2e dvd uitgave.
    Ben benieuwd wat de Blu-ray ons gaat geven.

  14. #4114

    Standaard

    Kan iemand mij helpen met de volgende zaken?

    1. Welke Blu Rays zijn in US uitgekomen en niet bij ons? (enkel de classics, vervolgdelen interesseren me niet zo)

    2. Welke Blu Rays zijn zowel in Benelux uitgekomen als in US, maar met meer extra's in US?

    3. Zijn er 3D uitgebracht in US die niet in Benelux zijn uitgebracht?

    Ik heb het forum gelezen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Als iemand ze toevallig makkelijk en overzichtelijk heeft, kan ik gaan bestellen

  15. #4115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Kan iemand mij helpen met de volgende zaken?

    1. Welke Blu Rays zijn in US uitgekomen en niet bij ons? (enkel de classics, vervolgdelen interesseren me niet zo)

    2. Welke Blu Rays zijn zowel in Benelux uitgekomen als in US, maar met meer extra's in US?

    3. Zijn er 3D uitgebracht in US die niet in Benelux zijn uitgebracht?

    Ik heb het forum gelezen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Als iemand ze toevallig makkelijk en overzichtelijk heeft, kan ik gaan bestellen
    Ik heb dus ook dat ik door de bomen het bos niet meer zie.. enkel hoef ik alleen te weten welke classics ( dus ook geen vervolgdelen ) hier zijn uitgekomen en dan het liefst de Diamond Editions.

  16. #4116

    Standaard

    Diamond Edition-uitgaves:

    Bambi
    Beauty and the Beast
    Cinderella
    Lady and the Tramp
    The Lion King

    Volgende maand verschijnt ook The Jungle Book. In september verschijnt The Little Mermaid, maar ik weet niet of dat die hier ook als Diamond Edition wordt uitgebracht. In Amerika is Peter Pan ook als Diamond Edition uitgebracht.

  17. #4117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Kan iemand mij helpen met de volgende zaken?
    1. Welke Blu Rays zijn in US uitgekomen en niet bij ons? (enkel de classics, vervolgdelen interesseren me niet zo)
    - The Great Mouse Detective (De Speurneuzen)
    - Treasure Planet (Piratenplaneet)
    - Home on the Range (Paniek op de Prairie)
    - Winnie the Pooh (2011)
    - Lilo & Stitch
    - The Emperor's New Groove (Keizer Kuzco)
    - Atlantis
    - The Many Adventures of Winnie the Pooh zal hier ook wel niet uitkomen.


    Europa heeft ook titels die in de US nog niet uit zijn, namelijk:
    - Tarzan
    - 101 Dalmatiers
    - Aladdin

    En binnenkort:
    - The Jungle Book
    - Hercules


    2. Welke Blu Rays zijn zowel in Benelux uitgekomen als in US, maar met meer extra's in US?
    - Dit heeft me nooit veel kunnen interesseren. Dus dat weet ik niet, sorry

    3. Zijn er 3D uitgebracht in US die niet in Benelux zijn uitgebracht?

    - The Little Mermaid is volgens mij de enige. Maar het kan zijn dat ik wat vergeet.

  18. #4118

    Standaard

    Ik dacht dat de Meet the Robinsons en Chicken Little 3D conversie hier niet is uitgebracht.
    Laatst aangepast door kristofke : 20-07-2013 om 17:13

  19. #4119

  20. #4120

    Standaard

    Over de extra's: in principe kan je er van uit gaan dat de US uitgave altijd (iets) meer in huis heeft...

  21. #4121

    Standaard

    Tinkerbell Secret of the Wings is hier niet, en in de US wel, in 3D uitgebracht.

  22. #4122

    Standaard

    Inderdaad, oa., maar Koen vroeg specifiek naar Disney Classics, vandaar dat ik deze niet vermeld had.

  23. #4123

    Standaard

    Als je strikt genomen zijn vraag leest niet, dan noemt ie t alleen specifiek bij z'n eerste vraag....
    Maar goed we zitten wel in t Classics topic....

  24. #4124

    Standaard

    Het lijkt er vanuit screenshots op Blu-Ray.com op dat Oliver & Co, Robin Hood en Sword in the Stone cropped zijn naar 16:9 ipv het oar.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  25. #4125

    Standaard

    Nederlandse Cover voor The Little Mermaid... Spijtig dat 3 keer die titel daarop moet staan... Komaan zeg.
    Ik zag trouwens een trailer voor de diamond edition op een disney blu-ray en dat zag eruit als dvd kwaliteit..; kan nog veranderen natuurlijk.

Pagina 165 van 216 EersteEerste ... 65115155161162163164165166167168169175215 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •