Pagina 2 van 216 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 5380 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Says who? Mij kon de film alleszins méér bekoren dan sommige van de films uit dit lijstje.
    Ik heb aardig wat berichten gelezen op internet van mensen die negatief over deze film waren, dus vandaar mijn reactie.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Says who? Mij kon de film alleszins méér bekoren dan sommige van de films uit dit lijstje.
    Atlanis: The Lost Empire was nogal een flop, dus het is niet een van Disney's grootste titels.
    Maar goed, we kunnen dit hele lijstje met een flinke korrel zout nemen, want we weten totaal niet waar het vandaan komt.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #28

    Standaard

    Zolang The Lion King en Aladdin ooit op Blu-Ray uitkomen ben ik al zeer tevreden!
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Atlanis: The Lost Empire was nogal een flop, dus het is niet een van Disney's grootste titels.
    Maar goed, we kunnen dit hele lijstje met een flinke korrel zout nemen, want we weten totaal niet waar het vandaan komt.
    Het zijn dan ook niet voor niets geruchten. Enkele geruchten over titels steker echter vaker de kop op. Bijvoorbeeld The Lion King die het jaar na Beauty and the Beast verschijnt is al vaker genoemd. Interessant vind ik het zeker, maar weet helaas niet wat zijn credibiliteit is.
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 20-03-2009 om 18:46
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  5. #30

    Standaard

    Wat ik wel vreemd vind is dat er maar zo weinig titels per jaar uitkomen. We hebben het hier over 6! jaar voordat sommige titels uitkomen.
    Voor Disney lijkt het me ook beter om hier sneller mee te zijn, aangezien blu-rays op de langere termijn uiteraard in prijs zullen dalen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Wat ik wel vreemd vind is dat er maar zo weinig titels per jaar uitkomen. We hebben het hier over 6! jaar voordat sommige titels uitkomen.
    Voor Disney lijkt het me ook beter om hier sneller mee te zijn, aangezien blu-rays op de langere termijn uiteraard in prijs zullen dalen.
    De "roulatiesnelheid" van hun dvd's in acht nemend is die 6 jaar denk ik niet eens zo ver van de waarheid. Spijtig genoeg.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #32

    Standaard

    Op de Blu-Ray/DVD van Pinocchio kon je al een trailer zien van Snowwhite! Aleen stond er bij dat hij tijdelijk verkrijgbaar is maar ik denk niet dat we daar al iets van gezien hebben! Normaal gezien kom Snowwhite uit in oktober/november.


  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Op de Blu-Ray/DVD van Pinocchio kon je al een trailer zien van Snowwhite! Aleen stond er bij dat hij tijdelijk verkrijgbaar is maar ik denk niet dat we daar al iets van gezien hebben! Normaal gezien kom Snowwhite uit in oktober/november.
    Fantasia (2000), SnowWhite en Beauty and the Beast zijn de geruchtenstatus dan ook eigenlijk al voorbij. Net als Toy Story 's (2010) en Finding Nemo (herft 2009) vrijwel zeker zijn.

    Wat Disney daarna(ast) doet is eigenlijk nog heel schemerig. Tot nu toe zijn ze erg terughoudend met het uitbrengen van andere animated films. Sowieso voor de niet Platinum films. Terwijl er toch met smart op gewacht wordt. Er wordt immers wel geadverteerd op de DVD's en Blu Ray's met bepaalde films. In de reclame zie je duidelijk beelden van Peter Pan, Pocahontas, etc. mét de tekst dat ze op DVD en Blu Ray uit zijn/gebracht worden. Dit wekt verwachtingen en het is zuur als je er dan een flinke tijd op moet wachten. Dit lijstje geeft hopelijk een beetje inzicht in de plannen, zoals ze nu zijn.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Handig alleen dacht ik dat Alice al in 2010 ging uitkomen
    verwar je deze niet met de nieuwe versie die Tim Burton met johnny Depp in de planning heeft staan?
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Op de Blu-Ray/DVD van Pinocchio kon je al een trailer zien van Snowwhite! Aleen stond er bij dat hij tijdelijk verkrijgbaar is maar ik denk niet dat we daar al iets van gezien hebben! Normaal gezien kom Snowwhite uit in oktober/november.
    De Platinum Editions zijn inderdaad slechts een paar maanden verkrijgbaar. Snow White komt inderdaad in Oktober uit, elke PE bevat een trailer voor de volgende. Snow White zal dus een trailer voor Fantasia bevatten, en die weer een voor Beauty and the Beast.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    verwar je deze niet met de nieuwe versie die Tim Burton met johnny Depp in de planning heeft staan?
    Ik heb me vergist sorry! Ik heb nog is research gedaan en ik heb alleen de datum 1 maart 2011 gevonden!


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    De Platinum Editions zijn inderdaad slechts een paar maanden verkrijgbaar. Snow White komt inderdaad in Oktober uit, elke PE bevat een trailer voor de volgende. Snow White zal dus een trailer voor Fantasia bevatten, en die weer een voor Beauty and the Beast.
    Welke Fantasia ? Hopelijk de eerste ?


  13. #38

    Standaard

    Allebei de Fantasia-films komen uit voor zover ik begrepen heb.

  14. #39

    Standaard

    This restored roadshow version of Fantasia was first released on DVD in 2000, and is the only version of the film to appear in that format. Its sequel Fantasia 2000 soon followed, but both were removed from circulation in late 2004. The two Fantasia films will be re-released as Platinum Editions on DVD and Blu-Ray on March 2, 2010.

    De bron is niet betrouwbaar maar misschien geeft dit wel een beetje meer informatie !


  15. #40

    Standaard

    Als ze maar alle echte CLASSICS uitbrengen op Blu-ray,dan ben ik erg happy!!!

  16. #41

    Standaard

    Dit lijstje is een soort DVD deja-vu van 10 jaar geleden.

    Dit geeft exact het zelfde tempo aan, dat een film uitkomt en dan voor 7 jaar de kluis in gaat.

    Bij dvd is het schema in de war gegooit om dat er veel sneller een nieuwe optische drager aankwam dan verwacht en als bij vhs.
    Laatst aangepast door Hombre : 22-03-2009 om 09:32

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Welke Fantasia ? Hopelijk de eerste ?
    Beiden komen uit als 2-discers, alleen wordt de eerste ook nog eens onder de Platinum banner gestopt. Mij maakt het niet uit, zolang ze allebei maar op Blu-Ray uitkomen .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Mij maakt het niet uit, zolang ze allebei maar op Blu-Ray uitkomen .
    Ik hoop er alleen wel op dat ze allen wel netjes in een sleeve uitgebracht worden.
    Zo staat het toch meer als een eenheid in mijn collectie.

  19. #44

    Standaard

    Release monsters inc. vanwege spreiding releases naar November gezet
    en A bugs life releasedatum: 19 mei (in the states wel te verstaan).
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  20. #45

    Standaard

    noooooooooooooooooooooooooo


  21. #46

    Standaard

    Als het vanwege de spreiding is, dan hoeft dat nog niet te betekenen dat dat ook voor Europa geldt. Ik zie hem nog steeds voor juni staan in het EU lijstje (al zegt dat niet alles). Kan me voorstellen dat ze dit voor de US willen doen met Bolt, A Bug's Life, Pinocchio en Monster's inc, die rond dezelfde tijd uitkomen. Alhoewel; rond het einde van het jaar is het ook weer druk met Finding Nemo, Snow White, Up en nu dus Monsters Inc.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  22. #47

    Standaard

    Finding Nemo was toch nog niet aangekondigd?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Finding Nemo was toch nog niet aangekondigd?
    Ik dacht van wel maar pas tegen het einde van het jaar.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #49

    Standaard

    Allebei de Fantasia-films komen uit voor zover ik begrepen heb.
    In de Disney Insider die bij de Disney dvd's zit. Van het voorjaar 2009 staat dat alleen Fantasia uitkomt en niet Fantasia 2000. Die moet dus uitkomen in maart 2010. Beauty en the beast staat voor oktober 2010 bekend.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan Leroy Bekijk bericht
    In de Disney Insider die bij de Disney dvd's zit. Van het voorjaar 2009 staat dat alleen Fantasia uitkomt en niet Fantasia 2000. Die moet dus uitkomen in maart 2010. Beauty en the beast staat voor oktober 2010 bekend.
    Voorjaar 2009 is nu, dus dat lijkt me lastig worden . Ik denk dat dat lijstje de Platinum Editions aangeeft, en Fantasia 2000 wordt niet als PE uitgebracht, maar als gewone special edition.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Pagina 2 van 216 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •