Pagina 216 van 216 EersteEerste ... 116166206212213214215216
De resultaten 5.376 tot 5.380 van 5380 worden weergegeven.
  1. #5376

    Standaard

    In november komen Make Mine Music en Melody Time uit in de VS en daarmee is eindelijk de gehele collectie uit op blu-ray.

  2. #5377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    In november komen Make Mine Music en Melody Time uit in de VS en daarmee is eindelijk de gehele collectie uit op blu-ray.
    Dat wordt weer Ebay in de gaten houden. Ik hoop dat de schade mee gaat vallen.

    Vandaag trouwens Raya en de Laatste Draak bekeken en besloten nu echt een einde te breien aan het verzamelen van Disney Classics. Eigenlijk was Rapunzel de laatste die ik echt leuk vond (Frozen was ook nog wel aardig) en ik heb nu echt geen lol meer in het bekijken van wat ze momenteel uitbrengen. Disney heeft een nieuwe revival nodig.

  3. #5378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Vandaag trouwens Raya en de Laatste Draak bekeken en besloten nu echt een einde te breien aan het verzamelen van Disney Classics.
    Ik ben de beschikbare UHD blu-rays van Disney Classics (animatie) aan het verzamelen, helaas allemaal zonder NL ondertitels.
    Raya and the Last Dragon 4K zit inmiddels ook in mijn collectie.
    Toegegeven, het is niet de beste uit de lijst, maar zeker geen slechte film.
    Smaken verschillen.

    De verwachtingen van een nieuwe Disney animatie zijn altijd torenhoog.
    Dan kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen.

  4. #5379

    Standaard

    Ik heb mij prima vermaakt met de laatste films hoor, Moana/Vaiana, Big Hero 6, Raya en vooral Zootropolis waren erg geslaagd.

  5. #5380

    Standaard

    Voor diegenen die voor Make Mine Music en Melody Time de Ebay-route willen bewandelen: ik zag dat er hier en daar wat aanbieders zijn die beide releases als een set aanbieden. Via die route heb ik ze ook verworven: scheelt weer ietjes in de kosten.

    Ik ben nu klaar met mijn collectie Disney classics op blu-ray.

Pagina 216 van 216 EersteEerste ... 116166206212213214215216

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •