Pagina 3 van 216 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 5380 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Oliver and Co is de eerste Blu die uitkomt - 19 augustus. Specs onbekend (zie persbericht disney in 2009 op DVD-home.nl)
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #52

    Standaard

    Oliver & Co? Damn..... haha. Ze hadden werkelijk geen slechtere uit kunnen kiezen. What's next? Eerst Taran en de Toverketel of Paniek op de Prairie? :P
    Nee ze moeten wel zo snel mogelijk met een goede knaller komen, a la Tarzan, Mulan...

  3. #53

    Standaard

    Wees blij dat ze uberhaupt beginnen met non-Platinum titels. Eerdere geruchten waren dat ze uberhaupt nog geen non-Platinum zouden gaan doen.

    Over smaak valt overigens niet te twisten. Heerlijk jeugdsentiment, welke er zeker in komt.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Oliver & Co? Damn..... haha. Ze hadden werkelijk geen slechtere uit kunnen kiezen. What's next? Eerst Taran en de Toverketel of Paniek op de Prairie? :P
    Nee ze moeten wel zo snel mogelijk met een goede knaller komen, a la Tarzan, Mulan...
    Oliver and Co. was een groter succes dan Mulan, dus waarom zou dat een slechte keuze zijn?. Taran en de Toverketel is aangekondigd voor een nieuwe dvd uitgave, maar die zou wat mij betreft ook meteen op Blu-Ray uitgebracht mogen worden.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  5. #55

    Standaard

    Mja is inderdaad een kwestie van smaak, maar ik denk dat titels als Tarzan en Mulan wel meer mensen naar Blu Ray doen overgaan dan eerder genoemde titels...

  6. #56

    Standaard

    Snow White announced:



    mooi!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #57

    Standaard

    De Blu-Ray wordt in Amerika overigens al op 6 Oktober uitgebracht, terwijl de DVD op 24 November uitkomt. Zeven weken verschil, dus.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #58

    Standaard

    zeer mooi, hopelijk komt er hier nu ook eens BD live op de disney films.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Snow White announced:



    mooi!
    Zeker weten!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  10. #60

    Standaard

    Prachtige coverart !


  11. #61
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  12. #62

    Standaard

    Ondertussen wel maar deze topic is wel een maandje ouder!


  13. #63

    Standaard

    Hahaha... Zo lang is een maand toch niet? Enige non-Platinum die redelijk zeker is, is Oliver & Co. Platinums Snow White, Fantasia (beide!), Beauty and the Beast zijn vrij zeker en ook in deze volgorde (najaar/voorjaar/najaar). Voor Pixar:

    Finding Nemo; Uitgesteld, zou voorjaar 2009 worden, daarna najaar 2009, maar de datum is uiterst onzeker
    Bug's Life: Staat in Wedlock zijn lijst voor juni, maar nog geen definitieve datum. Wel 2009.
    Monster's inc: Staat in Wedlock zijn lijst voor juni, maar nog geen definitieve datum. Wel 2009.
    Up: Q4 (november?)
    Toy Story 1-2-3: 2010
    Incredibles; Geen datum; gerucht is dat er wel aan gewerkt wordt!

    Voor de rest verwijs ik je naar mijn topic. Staan volgens mij veel antwoorden voor je.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  14. #64

    Standaard

    Fantasia 2000 zou volgens mij geen Platinum worden, maar een gewone Special Edition. Monsters, Inc. is inderdaad uitgesteld, waarschijnlijk om samen te gaan met de release van Up (zelfde regisseur).
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #65

    Standaard

    ziet er mooi uit!

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Fantasia 2000 zou volgens mij geen Platinum worden, maar een gewone Special Edition. Monsters, Inc. is inderdaad uitgesteld, waarschijnlijk om samen te gaan met de release van Up (zelfde regisseur).
    Dan zou Up toch echt vervroegd moeten zijn. Zoals het eruit ziet, gaan deze niet samen uit komen hoor.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  17. #67

    Standaard

    Klein misverstandje, denk ik . Ik had het over de Amerikaanse release van Up, die waarschijnlijk dit najaar is.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  18. #68

    Standaard

    Ook in NL staat deze het najaar gepland. Ik had het inderdaad over de NL versie. Tussen de de films in de US zal minder tijd zitten dan in EU (waarschijnlijk dan). In dit geval positief voor ons...
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  19. #69

    Standaard

    Zojuist is het gerucht op Blu-Ray.com gepost dat Aladdin begin 2010 op Blu Ray zou komen. Dit zou tevens bevestigen dat Aladdin niet langer in de Platinum reeks zit. Ik zou het geweldig nieuws vinden als dit klopt.

    Hij zou dit vanuit zijn werk gehoord/gezien hebben door middel van een Disneyflyer met aanstaande releases.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Zojuist is het gerucht op Blu-Ray.com gepost dat Aladdin begin 2010 op Blu Ray zou komen. Dit zou tevens bevestigen dat Aladdin niet langer in de Platinum reeks zit. Ik zou het geweldig nieuws vinden als dit klopt.

    Hij zou dit vanuit zijn werk gehoord/gezien hebben door middel van een Disneyflyer met aanstaande releases.
    IDD. Dat zou super zijn!


  21. #71

    Standaard

    Beide Disney BR topic samengevoegd.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #72

    Standaard

    Lovende review van "A Bugs Live" (US)http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDRe...fe_blu-ray.htm

    Ik vind A Bugs Live de minste van de Pixar films maar toch vervangwaardig gezien de huidige DVD die ik heb teleurstellend is.
    Die komt nog uit de begitijd van de DVD en is inmiddels meer dan 10 jaar oud.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  23. #73

    Standaard

    Ik wil even iets recht zetten over UP.

    De releasedatums verschillen in de US en in Nederland.

    US : 29-05-2009
    NL : 08-10-2009

    De blu-ray release van UP zal in Europa niet meer in 2009 zijn maar 2010.

    Betreffende A Bug's Life en Monsters Inc. zullen beide films nu op 23 September 2009 verschijnen op blu-ray in Nederland.

    Meer info soon.....


    pssss Sneeuwwitje verschijnt op 21 Oktober 2009.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #74

    Standaard

    A Bug's Life is regiovrij, dus iedereen kan hem gewoon uit Amerika halen. Scheelt je een paar maanden wachten .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  25. #75

    Standaard

    enig idee wanneer finding nemo nu eindelijk in nl op br gaat komen?
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

Pagina 3 van 216 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •