Pagina 4 van 216 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 5380 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Staat vooralsnog altijd voor dit najaar op de planning. Wellicht dat het verschuift en tegelijk met UP uit komt in 2010.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #77

    Standaard

    Betreft sneeuwwitje, bron bol.com

    Inclusief gratis DVD versie van de film! Walt Disney Studios Home Entertainment opent met trots de kluis voor de release van de film "waar het allemaal mee begon", Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen, vanaf 7 oktober 2009 voor de allereerste keer verkrijgbaar op high-definition Blu-ray. De historische release waar wereldwijd enorm naar uitgekeken wordt, lanceert een gloednieuwe spectaculaire product line - Disney's Diamond Collection. Zoals de film bij zijn première in 1937 de hele filmindustrie veranderde, zo zal de Diamond Collection een nieuwe standaard leveren voor home entertainment. De collectie biedt het publiek de meest intense kijkervaring met ongeëvenaarde beelden, exclusieve content in high definition en gloednieuwe extra's, allemaal met superieur beeld en geluid, en veel en veel meer.
    Het Diamond Collection-debuut van de film Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen biedt de kijkers uren plezier met zeer bijzondere extra's die aan de historische release zijn toegevoegd. Bovendien is de film op spectaculaire wijze beeld voor beeld gerestaureerd en voorzien van 7.1 Digital Theater System Hi-Def Surround Sound. Door gebruik te maken van de meest geavanceerde techniek die alleen bij Blu-ray mogelijk is, bevat de release ook "Disney Smart Navigation" waardoor de magie en de persoonlijkheid van de verschillende Disney karakters tot leven komen zoals nooit tevoren. "Disney Family Play", de ultieme interactieve Hi-Def ervaring, biedt een verscheidenheid aan de meest fantastische games, activiteiten en ongekende extra's die families op hernieuwde wijze samen laten genieten van Home Entertainment. Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen; Diamond Edition is een Blu-ray + DVD Combo Pack, bestaande uit 2 Blu-ray Discs + DVD.
    Extra's:
    - Hyperion Studios - Het publiek reist digitaal naar het jaar 1937 om uit de eerste hand de Hyperion Studios te ontdekken, de originele studio die Walt Disney voor zichzelf bouwde en waar de ideeën ontstonden voor Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen. Kijkers wandelen virtueel door de hallen van deze historische mijlpaal alsof je er echt in 1930 zelf bijbent. Deze verbazingwekkende "Backstage Disney" film bevat nieuwe archieffoto's van ongekende dimensie, gesprekken met de animators en zeer zeldzaam material waarin Walt onthult hoe de talentvolle Disney filmprofessionals de eerste animatie speelfilm maakten.
    - Magic Mirror - Door gebruik te maken van de meest recente Blu-ray technologie, leidt de iconische magische Toverspiegel het publiek door de Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen Diamond Edition hoogtepunten terwijl ze als gastheer een ongelooflijke intense ervaring biedt. De Spiegel herkent de patronen van de kijker, weet waar het publiek zijn keuzes maakt en helpt ook bij het maken van de volgende keuzes. Het markeert het eerste gebruik van kunstmatige intelligentie bij een Disney Blu-ray release en biedt de kijkers de controle om persoonlijk een aangepaste Sneeuwwitje ervaringen te creëren.
    - Disney View - Disney's innoverende animatie speelfilm wordt gepresenteerd in widescreen high definition waardoor de kijker, in tegenstelling tot het oorspronkelijke aspect ratio, een buitengewone ervaring ondergaat. Door gebruik te maken van de Blu-ray™ technologie was de beroemde Disney artiest Tom Bluth in staat buiten de grenzen van het klassieke full frame filmformaat te "tekenen" en de anders donkere randen van het scherm te vullen met prachtige beelden, waarmee hij het publiek een nieuwe kijk geeft op deze klassieke animatie favoriet.
    - Over Tom Bluth - Disney artiest Tom Bluth vertelt hoe de film hem inspireerde tot het creëren van de bijzondere Disney View art.
    - Game What Do You See - Om deze bijzondere interactieve game tot een goed eind te brengen moeten de spelers door elkaar geklutste beelden ontwarren.
    - Game Jewel Jumble – Om deze game te winnen moeten de spelers juwelen uit de diamantmijn van de dwergen in de juiste volgorde leggen.
    - Scene Stealer - Biedt de kijkers de mogelijkheid om een eigen foto te uploaden en zelf als een van de Zeven Dwergen te acteren - on-screen in de echte film.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  3. #78

    Standaard

    Mine
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #79

    Standaard



    doe mij deze versie maar:P
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  5. #80

    Standaard

    Op het forum van www.dvdtimes.co.uk zijn twee mensen die bevestigen dat Monsters Inc. uit de UK voorzien is van Nederlandse audio en ondertiteling.

  6. #81

    Standaard

    Afbeeldingen van de Engelse blu-ray:







    Bron: Forum van www.blu-ray.com.

  7. #82

    Standaard

    als ik t goed zie is t een dubbel blu-ray....
    Zouden alle dvd extra's er ook op staan? (staan niet apart op hoes)

  8. #83

    Standaard

    komt in engeland 27/7 uit zo te zien.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    als ik t goed zie is t een dubbel blu-ray....
    Zouden alle dvd extra's er ook op staan? (staan niet apart op hoes)
    Inderdaad een dubbel disc. Alle extra's van de dvd staan erop voor zover ik heb kunnen achterhalen, naast een aantal nieuwe extra's. Ik weet het woensdag of donderdag wel te vertellen, ik heb 'm besteld bij Amazon.co.uk.

  10. #85

    Standaard

    Op de achterkant van Monsters Inc bij de talen: "Dolby 5.1 Belgian" ???? Waarschijnlijk is dat de Vlaamse versie.

  11. #86

    Standaard

    Ik denk het ook. Er had eigenlijk Flemish moeten staan, maar ik denk niet dat ze dat snappen in Engeland.

  12. #87

    Standaard

    Mijn UK Wall-E heeft ook ''Belgian'' op de hoes staan.

  13. #88

    Standaard

    Ik heb de mijne besteld bij Play, dus hopelijk aanstaand weekend in huis en anders de week erop...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op het forum van www.dvdtimes.co.uk zijn twee mensen die bevestigen dat Monsters Inc. uit de UK voorzien is van Nederlandse audio en ondertiteling.
    Weet iemand of dit ook geldt voor Sleeping Beauty?

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Weet iemand of dit ook geldt voor Sleeping Beauty?
    Ja, dat geldt ook voor Sleeping Beauty. Zie:
    http://www.dvdcompare.net/comparison....php?fid=13580

  16. #91

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja, dat geldt ook voor Sleeping Beauty. Zie:
    http://www.dvdcompare.net/comparison....php?fid=13580
    en Pinocchio
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #93

    Standaard

    Pinocchio is toch niet uitgebracht op blu-ray?

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Pinocchio is toch niet uitgebracht op blu-ray?
    jawel..

    zie de recensie op deze site en
    http://www.dvd-home.nl/review/brhd/d...pinokkioBD.htm

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Pinocchio is toch niet uitgebracht op blu-ray?
    Ben je lang op vakantie geweest? Er is een 2 disc + DVD verschenen een paar maanden geleden. En erg fraai.
    Sneeuwwitje volgt binnenkort
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  21. #96

    Standaard

    Nee, ik ben niet op vakantie geweest. Ik was blijkbaar half aan het slapen toen ik mijn bericht schreef. Ik heb de blu-ray in mijn bezit.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, ik ben niet op vakantie geweest. Ik was blijkbaar half aan het slapen toen ik mijn bericht schreef. Ik heb de blu-ray in mijn bezit.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    jawel..

    zie de recensie op deze site en
    http://www.dvd-home.nl/review/brhd/d...pinokkioBD.htm
    Zie hier voor de recensie van DVD.nl

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, ik ben niet op vakantie geweest. Ik was blijkbaar half aan het slapen toen ik mijn bericht schreef. Ik heb de blu-ray in mijn bezit.
    Priceless :veryfunny:
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  25. #100

    Standaard

    Op Amazon komt binnenkort CARS uit. Double dip?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 4 van 216 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •