Pagina 41 van 216 EersteEerste ... 313738394041424344455191141 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    We hebben gisteren eindelijk de Beauty And The Beast bluray uit de UK gekregen.

    We gingen de Beyond Beauty docu kijken, maar regelmatig viel het geluid weg en even later viel het beeld stil, om na enkele seconden verder te spelen, maar een minuut ofzo verder. Heel vervelend. Iemand anders die de UK-versie heeft en dit probleem ook heeft? Of misschien ook wel op de NL set?

    We kijken trouwens via een PS3, niet dat dat voor mijn gevoel zou moeten uitmaken.
    Blader even terug naar pagina 39 van deze thread. vanaf daar lees je berichten van mensen die soortgelijke problemen hadden met deze bd.

  2. #1002

    Standaard Fantasia en Fantasia 2000 Engels en Amerikaans

    Weet iemand misschien of de Fantasia film uit Engeland gelijk is aan de film uit Amerika op blu ray?
    Op de dvd versie van een aantal jaren geleden waren deze verschillend namelijk, de stukjes tussen de tekenfilms waren op de amerikaanse dvd anders dan op de engelse dvd...
    De extra's zijn ook gelijk? Dus ook de volledige documentaite van Destino?

    Amerika: Disc One: Fantasia Blu-Ray
    * DisneyView
    * Disney Family Museum
    * The Schultheis Notebook - Newly discovered document reveals movie secrets
    * Interactive Art Gallery
    * Audio Commentaries

    Disc Two: Fantasia 2000 Blu-Ray
    * Destino - 2003 animated short debuting on Blu-Ray
    * Dali and Disney - A date with Destino documentary
    * Musicana - Walt's inpiration for a sequel
    * Disney's Virtual Vault - BD-Live
    * Audio Commentaries


    Is er een datum voor een Nederlandse uitgave?

  3. #1003

    Standaard

    Het gaat bij ons specifiek over de Beyond Beauty extra op Disc 2 en niet om de film zelf.

    Vind het gewoon een raar probleem, dat ie meerdere keren vooruit skipt, nadat eerst het geluid wegvalt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Blader even terug naar pagina 39 van deze thread. vanaf daar lees je berichten van mensen die soortgelijke problemen hadden met deze bd.
    **** me gently with a chainsaw.

  4. #1004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Weet iemand misschien of de Fantasia film uit Engeland gelijk is aan de film uit Amerika op blu ray?
    Op de dvd versie van een aantal jaren geleden waren deze verschillend namelijk, de stukjes tussen de tekenfilms waren op de amerikaanse dvd anders dan op de engelse dvd...
    De extra's zijn ook gelijk? Dus ook de volledige documentaite van Destino?

    Amerika: Disc One: Fantasia Blu-Ray
    * DisneyView
    * Disney Family Museum
    * The Schultheis Notebook - Newly discovered document reveals movie secrets
    * Interactive Art Gallery
    * Audio Commentaries

    Disc Two: Fantasia 2000 Blu-Ray
    * Destino - 2003 animated short debuting on Blu-Ray
    * Dali and Disney - A date with Destino documentary
    * Musicana - Walt's inpiration for a sequel
    * Disney's Virtual Vault - BD-Live
    * Audio Commentaries


    Is er een datum voor een Nederlandse uitgave?
    Disc 1 is identiek aan de Britse uitgave. Die heb ik inmiddels gezien. De film is de complete versie, inclusief de introducties tussen de getekende scenes. Het is de première-versie uit de jaren 40, zonder titel zelfs.

    Disc 2 ontvang ik pas later deze week. Ik vermoed alleen dat er op de amerikaanse uitgave andere talen staan, en misschien een alternatieve Engelse track. De Britse disc bevat alleen een engelstalige 7.1 mix naast de diverse 5.1 mixen in andere talen, waaronder Nederlands. Het oorspronkelijke Fantasound had in 1940 geloof ik 6 kanalen, dus misschien bevat de Amerikaanse bd ook een 'restored original audio-track', zoals gebruikelijk.
    Laatst aangepast door bureaulamp : 07-11-2010 om 14:36

  5. #1005

    Standaard

    Bedankt voor de reactie.
    Maar zijn de tussenfilmpjes nu wel gelijk bij de Engelse en de Amerikaanse blu ray versie? Dus de filmpjes tussen de tekenfilms.
    Bij de eerdere dvd versie was dit niet zo. De Amerikaanse tussenfilmpjes waren anders dan die op de Engelse ( en nederlandse ) versie.

    Ben nu ook wel erg benieuwd of de hele Destino documentaire er op staat...

  6. #1006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Het gaat bij ons specifiek over de Beyond Beauty extra op Disc 2 en niet om de film zelf.

    Vind het gewoon een raar probleem, dat ie meerdere keren vooruit skipt, nadat eerst het geluid wegvalt.
    Is wel hetzelfde probleem als bij mij met de film dusja.
    Wees blij dat het bij jou enkel bij de extra's is.
    Wachten op een firmware update dus.

  7. #1007

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Is wel hetzelfde probleem als bij mij met de film dusja.
    Wees blij dat het bij jou enkel bij de extra's is.
    Wachten op een firmware update dus.

    Kunnen we 100% zeker zijn dat het aan de firmware ligt eigenlijk?
    Zelf heb ik de 2e schijf nog niet bekeken en zal dat vanavond zeker nog doen.

  8. #1008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Da's geweldig nieuws. En ook eigenlijk wel te verwachten na de release van Dumbo met NL-ondertiteling.
    B&TB heeft geen subs, dus het was helemaal niet meer te verwachten dacht ik zo.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #1009

    Standaard

    Vandaag de blu-ray gekocht. Prachtige uitgave met interessante extra's. De menustructuur vind ik echter behoorlijk onoverzichtelijk. Waarom moeten de extra's van de ene disc vermeldt worden op de andere disc en andersom? Vermeld alleen de extra's die op de disc zelf staan.

  10. #1010

    Standaard

    Een vergelijking tussen de DVD en blu-ray van Beauty and the Beast:
    http://www.zonadvd.com/modules.php?n...cle&artid=1161

  11. #1011

    Standaard

    Ik wil iedereen bedanken voor het bevestigen dat de UK versie geen NL subs heeft, althans de Blu-Ray niet.

    Maar kan iemand van hier ook bevestigen ofdat de Blu-Ray box Fantasia/Fantasia 2000 NL subs heeft? Amazon.co.uk zegt van wel, maar dat zeggen ze alsnog ook over Back to the Future :P

    Vette link Frank, toevallig niet in Rosmalen gewerkt?

  12. #1012

    Standaard

    Op de vorige pagina staat de backcover van Fantasia/Fantasia 2000, en daar staat duidelijk Dutch bij. Dus, tenzij de cover fouten bevat, heeft deze NL subs Mijn F/F2000 set komt in elk geval woensdag (denk ik) binnen


  13. #1013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Vette link Frank, toevallig niet in Rosmalen gewerkt?
    Nee, nog nooit. Ik kom van de andere kant van Brabant.

  14. #1014

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Op de vorige pagina staat de backcover van Fantasia/Fantasia 2000, en daar staat duidelijk Dutch bij. Dus, tenzij de cover fouten bevat, heeft deze NL subs Mijn F/F2000 set komt in elk geval woensdag (denk ik) binnen
    Nice, dan zal ik deze ook maar eens gaan bestellen. NL kondigt maar niets aan...

  15. #1015

    Standaard

    Zoals ik al eerder had aangegeven:

    De Nederlandse versie van Fantasia/Fantasia2000 komt pas in het voorjaar van 2011 volgens Disney.

    Dus: wil je deze versie, dan moet je helaas geduld hebben....

  16. #1016

    Standaard

    Vandaag binnen gekregen de box met 2 fantasia's
    Beide NL ondertiteld, en wat nog verassender was, het zijn 2 uitgaves in 2 verschillende doosjes.

  17. #1017

    Standaard

    Wat ziet Fantasia er waanzinnig goed uit op bd. Het was te verwachten natuurlijk, maar ik begin me zo langzamerhand af te vragen wat nou het bijzondere is aan een diamond edition. Fantasia ziet er minstens even goed uit als Snow White. Alleen qua extra's is Fantasia erg teleurstellend. Hoe dan ook, het is alsof ik de film voor het eerst zie, het verschil met dvd is levensgroot. Ik denk zelfs dat hij er nu beter uitziet dan toen ik hem voor het eerst in een enorme bioscoop in Londen zag in 1982.
    Laatst aangepast door bureaulamp : 09-11-2010 om 23:16

  18. #1018

    Standaard

    Waarschijnlijk zijn de extra's het bijzondere, wat de diamond edition van de special edition onderscheid.

    Natuurlijk moeten de bd's er waanzinnig goed uit zien. Ik zou het namelijk erg slecht van Disney vinden om inferieure versies van hun Classiscs op bd uit te geven, zoals ze eerder wel gedaan hebben met bijvoorbeeld Pocahontas en Taran en de toverketel op dvd. Ik denk ook niet dat de gemiddelde consument dat nu nog zou accepteren.

  19. #1019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simeytc Bekijk bericht
    Waarschijnlijk zijn de extra's het bijzondere, wat de diamond edition van de special edition onderscheid.
    Er zijn ook gewone uitgaves van Disney die wat de extra's betreft niet onderdoen voor de extra's op een Diamond Edition. Het enige wat ik kan bedenken waarom een Diamond Edition anders is dan een andere uitgave is de naam van het beestje. Verder niets.

  20. #1020

    Standaard

    The Diamond Collection zijn de meest Felbegeerde en bekende Disney Classics, niets meer en niets minder....!!!

    Men was met Platinum Editions begonnen , maar hebben deze naam verandert in THE DIAMOND COLLECTION.

    En THE DIAMOND COLLECTION IS AFKOMSTIG VAN SNEEUWWITJE EN DE ZEVEN DWERGEN MET Z'N DIAMANTEN, EN KWAM TOEVALLIG VOOR HET EERST UIT OP BLU RAY.

    De overige Classics zijn ook wel bekend, maar Disney heeft hier speciaal voor gekozen en waarschijnlijk ook de best verkochte films allertijden.

  21. #1021

    Standaard

    De platinum/diamond editions zijn ook altijd beperkt verkrijgbaar. De overige versies zijn langer te koop. Dat maakt het dus een beetje exclusiever. Sneeuwwitje is nu voor het eerst in negen (?) jaar weer te koop terwijl er in de tussentijd een stuk of drie verschillende uitgaves van bijvoorbeeld Dombo zijn geweest.

  22. #1022

    Standaard

    iemand idee of Fantasie deze keer de ongecensureerde versie is? Waarschijnlijk niet, maar aangezien iemand vermelde dat het de originele jaren 40 versie is, begon ik hoop te krijgen.

    Alvast bedankt

  23. #1023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    iemand idee of Fantasie deze keer de ongecensureerde versie is? Waarschijnlijk niet, maar aangezien iemand vermelde dat het de originele jaren 40 versie is, begon ik hoop te krijgen.

    Alvast bedankt
    Jammer genoeg nog steeds gecensureerd. Overigens vallen de ingezoomde shots wel een stuk minder op, volgens de mensen die hem al gezien hebben.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #1024

    Standaard

    Eerlijk gezegd weet ik niet of het de ongecensureerde versie is.
    Fantasia heb ik gekocht voor de verzameling, en is niet echt een film die ik heel dikwijls zal kijken.
    De nieuwe versie duurt in ieder geval 2 uur en 4 minuten en 27 seconde.
    Wat mij ook opviel, wat ik me niet kon herinneren ten opzichte van de dvd versie is dat er regelmatig gepraat wordt (tussen de verschillende scenes door).

  25. #1025

    Standaard

    Volgens review dvdbeaver.com is dit de gecensureerde versie die al vanaf 1969 bekend is.
    Maar toch is de speelduur 2 uur en 4 minuten en 27 seconden, terwijl de DVD meestal 111 min. was, dus completer kan eigenlijk niet.

Pagina 41 van 216 EersteEerste ... 313738394041424344455191141 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •