Pagina 51 van 216 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Vandaag de folder van V&D binnengekregen, en jawel vanaf 26 maart 2 halen, 1 betalen op alle Disney DVD's en Blu-rays! Afgebeeld staan onder andere Bambi, Fantasia, Alice in Wonderland en Rapunzel!

  2. #1252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Vandaag de folder van V&D binnengekregen, en jawel vanaf 26 maart 2 halen, 1 betalen op alle Disney DVD's en Blu-rays! Afgebeeld staan onder andere Bambi, Fantasia, Alice in Wonderland en Rapunzel!
    Jammer dat The Incredibles geen pure disney is. Het is juist enkel deze en Rapunzel dat ik nog wil hebben. Wellicht zal ik The Wild of Meet the Robinsons erbij nemen.

  3. #1253

    Standaard

    In de folder staan bij die actie ook Cars, UP en Wall-E, dus ik denk dat ze Pixar films meerekenen.

  4. #1254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Vandaag de folder van V&D binnengekregen, en jawel vanaf 26 maart 2 halen, 1 betalen op alle Disney DVD's en Blu-rays! Afgebeeld staan onder andere Bambi, Fantasia, Alice in Wonderland en Rapunzel!
    Voel me nu wel een beetje gen****d nu ik net 2 weken terug de 4 laatste releases in huis heb gehaald voor het volle pond... Wat is de basisprijs van de bluray's?? Nog steen 27 a 28 euro per stuk??

    Ook ik hoef alleen the incredibles en tangled straks te hebben... Die ga ik zeker halen... tot wanneer duurt die actie?

  5. #1255

    Standaard

    Ik had dus beter gewacht om de laatste releases in huis te halen. Ook al was dit reeds in 'n actie.

  6. #1256

    Standaard

    Vorig jaar deden ze precies hetzelfde, dus ik weet niet in hoeverre het eerlijk is om er nu boos over te worden...

    Ik heb de 'oude' classics ook al in huis gehaald, maar ik had nog cadeaubonnen en dergelijke liggen dus ik zit er niet zo mee. Alleen voor Alice heb ik 'gewoon' betaald, maar dat vind ik niet erg. Het was een van de laatste exemplaren in het centrum van Rotterdam met sleeve, dus...

  7. #1257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarah_2703 Bekijk bericht
    Vorig jaar deden ze precies hetzelfde, dus ik weet niet in hoeverre het eerlijk is om er nu boos over te worden...

    Ik heb de 'oude' classics ook al in huis gehaald, maar ik had nog cadeaubonnen en dergelijke liggen dus ik zit er niet zo mee. Alleen voor Alice heb ik 'gewoon' betaald, maar dat vind ik niet erg. Het was een van de laatste exemplaren in het centrum van Rotterdam met sleeve, dus...
    bij de v&d zijn de prijzen toch verschrikkelijk hoog en doen ze misschien nog wel schepje boven op a 30e per titel! Dan is nog mooi bedrag 2 titels voor 30e maar toch

  8. #1258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    bij de v&d zijn de prijzen toch verschrikkelijk hoog en doen ze misschien nog wel schepje boven op a 30e per titel! Dan is nog mooi bedrag 2 titels voor 30e maar toch
    Zeker waar, m'n enige punt is dat het niet echt een verrassing is dat de v&d dit doet dus dat er nu mensen verontwaardigd zijn vind ik in zekere mate onterecht.

    Ik ben ook alvast een verlanglijstje aan het maken voor het prijzencircus :P

  9. #1259

    Standaard

    Was vandaag even wezen kijken wat ze allemaal hadden bij de V&D, maar viel een beetje tegen. Alice in Wonderland (1951) hadden ze alleen zonder sleeve, en Rapunzel kwam bij hun pas volgende week woensdag binnen..

  10. #1260

    Standaard

    Erg interessant
    Als de prijzen nu 20 euro per titel zijn voor blu-ray en ze 'alles' in de schappen hebben staan...
    Anders is het niet echt de moeite. Ik wil graag Monsters Inc. en Up.
    De afgebeelde dvd's kun je iig online al bestellen (20 euro).

  11. #1261

    Standaard

    Houd er maar rekening mee dat de Disney's €25 p/stuk zullen zijn bij V&D. Kun je denk ik beter wachten tot de Buy One Get One Free actie die vanaf maandag start.

  12. #1262

    Standaard

    Doen eigenlijk alle winkels mee aan de disney actie? Zeg MM, saturn, bol.com, frs?

    En amazon.co.uk..?

  13. #1263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    En amazon.co.uk..?

    Ja, dat wil ik dus ook graag weten. Wil namelijk nog de Bambi Blu hebben, maar als die actie er ook op die site is, bestel ik Fantasia er wel bij.

    Las trouwens ergens dat de Fantasia DVD wel een sleeve zou hebben en Fantasia 2000 DVD niet...in Engeland....iemand die dit kan bevestigen?
    **** me gently with a chainsaw.

  14. #1264

    Standaard

    FRS.be heeft me deze week bevestigd dat ze meedoen aan de actie, maar dat ze pas de actie begin april op hun site zouden zetten. Eveneens had ik gevraagd wanneer ze the incredibles blu-ray op hun site zouden zetten en dat is pas volgende week. Bij ECI staan er ook niet veel disney classic blu-rays bij de 1+1 en ik vraag me eig af of the incredibles en Rapunzel eig in de 1+1 zullen terecht komen of niet. Mijn denken ziet het er alleszins niet naar uit dat beide nieuwkomers in de actie zullen worden opgenomen.

  15. #1265

    Standaard

    zavvi.co.uk heeft de BOGOF titels inmiddels online staan:
    http://www.zavvi.com/offers/disney-b...st?affil=BUYAT

    Aleen is de actie nog niet aktief, dit zal waarschijnlijk pas Maandag gebeuren.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #1266

    Standaard

    De normale 1+1 begint volgens mij pas later, en daar doen niet alle titels aan mee. V&D doet dit als enige, net als vorig jaar.

  17. #1267

    Standaard

    Iemand die mij kan vertellen welke Disney Classics er al op BD's zijn
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  18. #1268

    Standaard

    Kijk eens in de eerste post van dit topic.

  19. #1269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Kijk eens in de eerste post van dit topic.
    Oops. sorry.
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  20. #1270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    De verpakking van de UK-2movie set is echt om te huilen zo lelijk. Maar dat wisten we al. Zelfde principe als de Engelse Fantasia 2movie-set: een slipcase (alleen dit keer een nogal lelijke) met 2 losse blauwe doosjes erin. Ik kon bijna niet geloven dat die afgrijselijke Bambi-hoes echt het eind-artwork was, maar het blijkt toch echt zo te zijn... Bambi 2 heeft nu dus een aanzienlijk mooiere cover dan Bambi.

    Voor de liefhebbers van nummertjes op de zijkanten: Bambi heeft een geel ovaaltje met 5 erin, Bambi 2 heeft niks.
    Ik vond de verpakking van Bambi helemaal niet zo slecht hoor. Wel is de cover van The Lion King een schande!

    Vond het wel leuk dat Bambi eindelijke de nummer op de zijkant heeft staan. Enkel mijn editie van Dumbo heeft ook een nummer. De rest heeft dat niet.
    Nogal logisch dat Bambi 2 geen nummer heeft, aangezien het geen classic is

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik ga mij The Incredibles en Rapunzel bestellen met die actie.
    Om eerlijk te zijn ben ik er zo goed als 100% zeker van dat The Incredibles en Tangled ( = Rapunzel) NIET bij de BOGOF zullen zijn. Alleszins niet in de UK en dus betwijfel ik of het in België/Nederland het geval zal zijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Wou ik ook, maar bij ECI staan de Fantasia's er niet tussen.
    Evenmin Toy Story 3, The Incredibles, Bambi, ....
    Bambi en Toy Story 3 zullen wel bij de BOGOF horen in de UK (dus bij amazon enzo). Zij hebben beide Nederlands op de blu-ray staan, dus

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    En amazon.co.uk..?
    Amazon.co.uk doet zeker en vast mee! Dat is de plaats waar ik al mijn blu-rays ga bestellen (die wat nederlandse audio en subs hebben)
    Laatst aangepast door coveragentcov : 26-03-2011 om 09:57

  21. #1271

    Standaard

    The Incredibles is in de UK nog niet uitgebracht of aangekondigd op blu-ray, dus die zit beslist niet in de BOGF-actie.

  22. #1272

    Standaard

    Lees van verschillende mensen dat Tangled wel in de V&D 1+1 actie zit maar mijn vraag geld dit ook voor de 3D versie van Tangled?

  23. #1273

    Standaard

    Vandaag Tangled gekocht en zojuist de disc eens bekeken. In vergelijking met de Amerikaanse release mist de Nederlandse release negen teasers waarin de film gepromoot wordt. Misschien niet de meest interessante extra, maar waarom staan die niet gewoon ook op de Nederlandse release?

    Dat dat het nummeren van de releases geen zin heeft blijkt bij deze film wel weer, want tijdens de opening van de film en tijdens de extra's wordt er steeds gezegd dat dit de 50ste animatiefilm is, terwijl de verpakking het nummer 54 heeft meegekregen.

  24. #1274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht

    Dat dat het nummeren van de releases geen zin heeft blijkt bij deze film wel weer, want tijdens de opening van de film en tijdens de extra's wordt er steeds gezegd dat dit de 50ste animatiefilm is, terwijl de verpakking het nummer 54 heeft meegekregen.
    Erg vreemd inderdaad, vroeg ik me ook af. Misschien zijn er nog 4 niet animatie films die ertussen moeten?
    Heb de film ook vandaag gekocht en gekeken. Ik heb me erg goed vermaakt!
    Leuke film.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  25. #1275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Erg vreemd inderdaad, vroeg ik me ook af. Misschien zijn er nog 4 niet animatie films die ertussen moeten?
    Heb de film ook vandaag gekocht en gekeken. Ik heb me erg goed vermaakt!
    Leuke film.
    Geloof dat het hier al verschillende malen vernoemd is dat de Disney NL verkeerde nummering gebruikt heeft en onterecht 4 andere titels in de lijst van Classics heeft opgenomen. Jammer, maar ze zijn nu wel consequent en blijven het nummeringssysteem zo verder houden.

Pagina 51 van 216 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •