Pagina 53 van 216 EersteEerste ... 34349505152535455565763103153 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Zou het echt vreselijk vinden moesten ze lang wachten met de release van TLK 2 en 1 1/2
    Ik zie in het najaar liever nog een aantal andere echte classics op blu-ray verschijnen, dan de twee sequels van The Lion King... Maar de kans hierop lijkt me klein, aangezien ik daar nog niets van gezien of gehoord heb.

  2. #1302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simeytc Bekijk bericht
    Ik zie in het najaar liever nog een aantal andere echte classics op blu-ray verschijnen, dan de twee sequels van The Lion King... Maar de kans hierop lijkt me klein, aangezien ik daar nog niets van gezien of gehoord heb.
    Voor mij zijn deze sequels echte classics Vooral TLK 2
    Maar The Fox And The Hound 1 en 2 komen dit najaar nog uit! Dat is toch ook al heel goed!

    We hebben dit jaar dus al Bambi 1 + 2, Rapunzel, TLK (hopelijk met de 2 sequels), Frank en Frey 1 +2, Alice In Wonderland, mis ik nog iets?
    En dan heb ik het nog niet over de Pixar films (waarschijnlijk komt Nemo ook in het najaar, maar dat is nog niet zeker)

  3. #1303

    Standaard

    Heeft er iemand trouwens enig idee waarom de nummers ook nog eens van grootte verschillen? Als ik bijv. Bambi en Rapunzel naast elkaar zet, zit er een nogal groot verschil tussen.

  4. #1304

    Standaard

    Voor de mensen die op zoek zijn naar Alice met sleeve, de MM in Den Haag heeft er nog een aantal! Ze staan samen met Rapunzel in een display onder het "afdakje" op de cd/dvd afdeling.

  5. #1305

    Standaard

    Heeft FRS online ook de sleeve bij Alice in W.?

  6. #1306

    Standaard

    Weet er iemand waar de 1+1 actie al geld in België? Alleen op eci.be zie ik er iets van staan.

    Ben ook net naar Saturn Meir geweest, en daar wisten ze er niets van...


  7. #1307

    Standaard

    Weet iemand wanneer de 1 + 1 actie begint bij Amazon.co.uk?

    Dit omdat The Hut ook iets duurder is dan Amazon.

  8. #1308

    Standaard

    Die is al bezig


  9. #1309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Weet iemand wanneer de 1 + 1 actie begint bij Amazon.co.uk?

    Dit omdat The Hut ook iets duurder is dan Amazon.
    Is een 2 voor 16,50 actie geworden bij amazon.co.uk
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #1310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Weet er iemand waar de 1+1 actie al geld in België? Alleen op eci.be zie ik er iets van staan.

    Ben ook net naar Saturn Meir geweest, en daar wisten ze er niets van...
    Bij FRS.be zeiden ze tegen mij dat ze begin april de actie op hun site zouden zetten. Dus met wat geluk beginnen ze deze week nog.

  11. #1311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    Heeft FRS online ook de sleeve bij Alice in W.?
    Jups, Ik heb hem destijds bij FRS.be besteld en die had een sleeve mee.

  12. #1312

  13. #1313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Jups, Ik heb hem destijds bij FRS.be besteld en die had een sleeve mee.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    thankx jurgen
    Hij zegt wel "destijds" he Wil niet zeggen dat ze hem nog steeds met sleeve hebben. Het veiligste is om een winkel te bezoeken en hem gewoon te kopen wanneer je hem met sleeve vind. Ik denk dat je een grote kans hebt dat je hem zonder sleeve krijgt wanneer je hem nu online koopt.

    Just sayin'...


  14. #1314

    Standaard

    ff langs de MM daar is de met sleeve.
    Omdat vend een actie heeft gaat MM mee ... Dus ook 12.50 euro ps
    The Garage

  15. #1315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is een 2 voor 16,50 actie geworden bij amazon.co.uk
    En bij thehut dus ook 2 voor 16,50 GBP, voordeel bij thehut is het zeker gratis verzenden + dat ik daar makkelijk couponcodes voor kon vinden, wat toch weer aardig wat uitmaakt in de uiteindelijke prijs.

  16. #1316

    Standaard

    Dankje voor de update betreffende amazon.co.uk

    Was hele tijd aan het kijken naar de linkerrij van wat ze voorheen deden.

  17. #1317

    Standaard

    Normaal gaat Dreamland in Belgie ook mee in de 1+1 actie, deden ze vorig jaar toch.

    Ik vind de actie wel niet zo bijster boeiend in de Uk webshops als vorig jaar, toen ik echt los ging. Nu had ik Alice al gekocht en Bambi en Fantasia sowieso in een dubbelpack vorige maand. Naja, ik ben in elk geval blij met A bug's life en Up en Cars en Ratatouille. Ook tof dat in Nederland bij freerecord Tangled in de selectie zit. Meteen die gekocht met Sleeping beauty gratis.

    Stiekem toch weer beetje los gegaan

  18. #1318

    Standaard

    De U.K.-shops zijn dus blijkbaar het voordeligst in deze 1+1 aktie.

    Zijn de discs eigenlijk identiek aan diegene die bij ons verkocht worden?
    Fantasia, Fantasie 2000, A Bug's Life, Toy Story 3, etc...: ze blijken allemaal Nederlandse ondertitels te bevatten, maar misschien zijn er toch wel verschillen (afgezien van artwork en soorten verpakkingen)?

  19. #1319

    Standaard

    Als de blu-ray Nederlandse ondertitels heeft in de UK dan zijn is de Nederlandse blu-ray identiek. De enige uitzondering die ik hier tot op heden heb kunnen ontdekken is Prince of Persia: The Sands of Time. Die heeft in de UK ook Nederlandse ondertitels, maar daar staat een extra op die niet op de Nederlandse release staat.

  20. #1320

    Standaard

    Volgende week komt Incredibles uit hier in NL ... hopen dattie ook meeloopt bij FRS, dan haal ik die + Tangled..

  21. #1321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Volgende week komt Incredibles uit hier in NL ... hopen dattie ook meeloopt bij FRS, dan haal ik die + Tangled..
    +1

  22. #1322

    Standaard

    In Belgie worden Tangled en The Incredibles niet in de actie opgenomen als ik FRS mag geloven.

  23. #1323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Volgende week komt Incredibles uit hier in NL ... hopen dattie ook meeloopt bij FRS, dan haal ik die + Tangled..
    Online samen te bestellen voor €29,99.

  24. #1324

    Standaard

    Ik heb het even gevraagd bij FRS.be over de Disney actie:

    Beste,

    Bedankt voor uw mail.

    De 1+1 gratis actie van Disney zal starten vanaf 07/04.

    We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groeten,

    Free Record Shop Online
    www.freerecordshop.be
    Ik heb mijn bestelling dan maar op de Nederlandse site gedaan. Incredibles en Rapunzel (3D) voor 30 EUR. En dan ook maar snel Bolt (3D) en Christmas Carol (3D) ter vervanging van hun 2D versies hier in de kast. De prijs 30 euro voor de 2 ga ik denk ik dit jaar niet meer tegenkomen (+ de verkoop van de 2D versies zal ik ook nog wel 15 euro kunnen uithalen voor beiden te samen), en ik wil toch wel iets van 3D blurays hebben moest ik eind dit jaar een nieuwe TV kopen. En Disney 3D blurays zijn referentie materiaal.

    En met mijn vrijkaart voor de spoorwegen in de Benelux als NMBS werknemer bespaar ik nog 2 euro verzendingkosten door te laten leveren in de FRS in Rotterdam Centraal Station, ik koop mezelf rijk *kuch*

  25. #1325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    En met mijn vrijkaart voor de spoorwegen in de Benelux als NMBS werknemer bespaar ik nog 2 euro verzendingkosten door te laten leveren in de FRS in Rotterdam Centraal Station, ik koop mezelf rijk *kuch*
    Dat is toch zeker een Belgenmop, niet?

Pagina 53 van 216 EersteEerste ... 34349505152535455565763103153 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •