Pagina 54 van 216 EersteEerste ... 44450515253545556575864104154 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.326 tot 1.350 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is toch zeker een Belgenmop, niet?
    Nee hoor ik ga wel eens meer winkelen in Rotterdam en frs neem ik er dan bij, jullie Hollanders komen toch ook winkelen in Antwerpen?

  2. #1327

    Standaard

    Zojuist Beauty and the Beast en Sleeping Beauty opgehaald bij FRS en deze zijn mét sleeve (voor diegene die zich dit afvroeg).

  3. #1328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is toch zeker een Belgenmop, niet?
    Neen, dat is slim bekeken.

  4. #1329

    Standaard

    Vandaag Rapunzel 3D en A Bug's Life bij FRS gehaald. Helaas kwam ik er thuis pas achter dat m'n Rapunzel sleeve wat krassen heeft op de achterkant...

  5. #1330

    Standaard

    Weet iemand waar Sneeuwwitje en de zeven dwergen, Doornroosje, en pinokkio op blu ray tekoop zijn? Zou V&D deze titels nog hebben? BOl.com heeft ze wel, maar daar zijn ze bijna 100 euro
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  6. #1331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Weet iemand waar Sneeuwwitje en de zeven dwergen, Doornroosje, en pinokkio op blu ray tekoop zijn? Zou V&D deze titels nog hebben? BOl.com heeft ze wel, maar daar zijn ze bijna 100 euro
    gewoon via frs.nl bestellen 1+1 actie!

  7. #1332

    Standaard

    Kan de Rapunzel 3D versie ook normaal afgespeeld worden of zit er ook een dvd bij?
    Laatst aangepast door promat : 31-03-2011 om 07:34

  8. #1333

    Standaard

    Wat versta je onder normaal? Bij de Blu Ray 3D (extra-loos) zit ook een reguliere Blu Ray (incl. extra's). Geen DVD.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  9. #1334

  10. #1335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Wat versta je onder normaal? Bij de Blu Ray 3D (extra-loos) zit ook een reguliere Blu Ray (incl. extra's). Geen DVD.
    dus als ik het goed begrijp zit bij de 3D variant een bluray met alle extra's, en bij de "normale Bluray"variant een DVD met dezelfde content? Geld dit ook voor Bolt bijvoorbeeld?

  11. #1336

    Standaard

    Jawel, ik heb Bolt 3D versie samen met de gewone blu ray versie . En voor DVD uitvoering weet ik dat niet, want ik koop geen DVD'S meer...BRD KWALITEIT...!!!
    Vooral de blu ray's van Disney valt gewoon op dat deze zo scherp zijn , of ligt dat aan mijn 50 inch plasmascherm van Samsung...???
    Laatst aangepast door langejan : 31-03-2011 om 08:39

  12. #1337

    Standaard

    Ow dat wist ik niet. Dan ga ik mijn Bolt Bluray/DVD combi (met sleeve) verkopen die ik net voor 20 euro gekocht heb, en voor de 3D versie hiervan. thanks!

  13. #1338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Vooral de blu ray's van Disney valt gewoon op dat deze zo scherp zijn , of ligt dat aan mijn 50 inch plasmascherm van Samsung...???
    Probeer je nou gewoon te pochen met wat je hebt? Niemand kan namelijk wat met deze informatie (misschien heeft je plasma wel een resolutie van 1024x768). Dus de vraag is niet normaal te beantwoorden.
    The future is Blu

  14. #1339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Probeer je nou gewoon te pochen met wat je hebt? Niemand kan namelijk wat met deze informatie (misschien heeft je plasma wel een resolutie van 1024x768). Dus de vraag is niet normaal te beantwoorden.
    +1

  15. #1340

    Standaard

    Nee hoor, ik vroeg mij dat alleen af, want er zijn zoveel verschillen in kwaliteit van beeld van blu ray's.

  16. #1341

    Standaard

    Hey,

    Even een vraagje, ...

    Ik zie Bolt 3D alleen maar zonder kartonnen sleeve in de winkelschappen liggen,
    Is dat zo omdat er nooit een sleeve voor geweest is,
    Of omdat ze alleen maar beperkt om de eerste serie hebben gezeten???

    Ik hoor het graag, ............Greets Ferry, ...

  17. #1342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    dus als ik het goed begrijp zit bij de 3D variant een bluray met alle extra's, en bij de "normale Bluray"variant een DVD met dezelfde content? Geld dit ook voor Bolt bijvoorbeeld?
    In die zin.

    3D-Blu Ray versie
    Disc 1 - 3D Blu Ray versie van de film
    Disc 2 - Reguliere (2D) Blu Ray versie van de film (inc. extra features)

    Blu Ray versie
    Disc 1 - Reguliere (2D) Blu Ray versie van de film (inc. extra features)
    Disc 2 - DVD versie van de film (incl enkele features)
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  18. #1343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Probeer je nou gewoon te pochen met wat je hebt? Niemand kan namelijk wat met deze informatie (misschien heeft je plasma wel een resolutie van 1024x768). Dus de vraag is niet normaal te beantwoorden.

    denk het niet.. anders had er wel Panasonic of Pioneer gestaan ipv Samsung

  19. #1344

    Standaard

    Op cosmox.be staat de actie ook gepland voor 8-4


  20. #1345

    Standaard

    FRS (Belgie) heeft bekend gemaakt dat 'Rapunzel' niet opgenomen zal worden in de actie. 'The Incredibles' wél.

  21. #1346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    FRS (Belgie) heeft bekend gemaakt dat 'Rapunzel' niet opgenomen zal worden in de actie. 'The Incredibles' wél.
    Van waar heb je dit?

    Hopelijk zit Rapunzel er bij de MM en Saturn wel bij...


  22. #1347

    Standaard

    Ik weet dat het OT is....heb de vraag ook al in het DVD forum geplaatst....maar hier misschien meer succes.

    Ik wil graag de dvd versies van Fantasia en Fantasia 2000 kopen (deze week uitgekomen in Engeland), maar heb hier ergens gelezen dat deze geen slipcovers zouden hebben. Iemand hier toevallig die de dvd versies uit Engeland of via Amazon.co.uk heeft gekocht en dit kan bevestigen?

    Mega-thanks!
    **** me gently with a chainsaw.

  23. #1348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    gewoon via frs.nl bestellen 1+1 actie!
    Die hebben deze dvd's nu niet op vooraad. Maar BOL.com inmiddels weer wel, zie ik
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  24. #1349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Van waar heb je dit?

    Hopelijk zit Rapunzel er bij de MM en Saturn wel bij...
    Dit heb ik van FRS (Belgie) zelf verkregen, Thomas. In hun mail stond oa. het volgende : "Rapunzel loopt niet mee in de 1+1 aktie in de winkels van frs belgie, bug’s life zal meelopen in de aktie & aanwezig in elk filiaal (winkelprijs 24,99), ook incredibles loopt mee in deze aktie (winkelprijs 24,99)."

  25. #1350

    Standaard

    Mooie actie. Heb gisteren Rapunzel 3d + 2d en bolt 3d + 2d versies besteld.(Ik heb wel nog geen 3d maar voorlopig kan ik nog verder met de 2de blu ray en moest ik ooit overschakelen moet ik deze films niet nog eens opnieuw kopen). In samenwerking met de twitter korting kwam ik op de mooie prijs van iets minder dan 27 euro uit voor beide films inclusief het verzenden naar België. Dus aan mijn mede Belgen hierboven zou ik aanraden deze gewoon in Nl bestellen en gebruik maken van de extra twitter korting van 5 euro.

Pagina 54 van 216 EersteEerste ... 44450515253545556575864104154 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •