Pagina 55 van 216 EersteEerste ... 54551525354555657585965105155 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.351 tot 1.375 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1351

    Standaard

    Gisteren de blurays van Rapunzel en doornroosje gekocht bij de FRS. Twee super nette uitgaves, bravo Disney

  2. #1352

    Standaard

    Vanaf 6-4 gaat de actie van start in MediaMarkt Meir


  3. #1353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Weet iemand wanneer de 1 + 1 actie begint bij Amazon.co.uk?

    Dit omdat The Hut ook iets duurder is dan Amazon.
    Het is bijna een 1+1 gratis actie. 2 voor 16,50GBP (nog geen 20 euro).

    Begin van de week Monsters Inc (2-BD met sleeve!) en Up (BD/DVD combo mét sleeve) besteld. Woensdag mail gehad dat ze verzonden zijn, vandaag al in huis!!! En allebei met NL audio en subs. Zeer zeer netjes.

  4. #1354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Vanaf 6-4 gaat de actie van start in MediaMarkt Meir
    Kan je dan even laten weten of Rapunzel daar wél in de actie zit? Alvast bedankt.

  5. #1355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Kan je dan even laten weten of Rapunzel daar wél in de actie zit? Alvast bedankt.
    Zeker. Ik wil zelf graag de 3D versie. Ik hoop niet dat ze de huidige prijzen nu gaan verhogen.


  6. #1356

    Standaard

    ik zit in dubio of ik Rapunzel in DVD/Bluray combi ga kopen, of Bluray/3D combi. De laatste is misschien wat meer future-proof, maar of ik ooit op 3d zal overstappen....

  7. #1357

    Standaard

    Ik heb voor de zekerheid de Blu Ray/3d combi al genomen. Ook om future-proof te zijn want heb nog totaal geen idee wanneer ik ga overgaan op 3d.

  8. #1358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Zeker. Ik wil zelf graag de 3D versie. Ik hoop niet dat ze de huidige prijzen nu gaan verhogen.
    Waarom bestel je de 3D versie dan niet bij frs.nl? Dan heb je voor 26.95 zowel rapunzel 3D als nog een andere disney film erbij.

  9. #1359

    Standaard

    Ik was nog enigzins aan 't twijfelen om al dan niet voor de 3D versie te gaan. Maar ik krijg er gegarandeerd hoofdpijn van en ervaar het tot op heden als behoorlijk afleidend. Een 3D-TV zou ik nooit voor mezelf kopen en voor een ander moet ik dat natuurlijk niet doen. De 2D-versie dan maar. Bij Avatar vond ik het overigens een meerwaarde vanwege het enorm gedetailleerde dieptezicht, maar bij animatiefilms als UP beschouw ik het niet als een extra pluspunt, noch een negatief.

  10. #1360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Waarom bestel je de 3D versie dan niet bij frs.nl? Dan heb je voor 26.95 zowel rapunzel 3D als nog een andere disney film erbij.
    Ik wil zekerheid van de sleeve


  11. #1361

    Standaard

    Rapunzel is nou juist een van de weinige films waar 3D ook echt iets toevoegt (vind ik persoonlijk) Dus ik ben wel voor 3D/BD gegaan.

  12. #1362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ik wil zekerheid van de sleeve
    De kans wordt alsmaar kleiner dat Rapunzel hier in België in de actie gaat zitten Thomas...
    Ook Fnac laat nu weten dat ze deze titel niet mee opnemen in de actie:

    "Beste,

    Deze actie zal ook in onze winkel lopen van 6/4 tot 30/4.
    Rapunzel is NIET opgenomen in deze actie.

    Mvg,
    Nele,
    Fnac Leuven jeugdafdeling."

  13. #1363

    Standaard

    Inderdaad. Maar ik ga toch nog even wachten. Misschien dat MediaMarkt net dat ietsje anders doet


  14. #1364

    Standaard

    Heeft iemand gehoord of de MediaMarkt Nederland deze actie ook gaat doen?

    Ik heb het afgelopen week nagevraagd in Utrecht, maar de verkopers wisten (nog?) van niets. Ook in Amsterdam Arena nog geen spoor van de actie...

  15. #1365

    Standaard

    Wat is er eigenlijk zo belangrijk aan een sleeve? Of 3D?

    Ik denk dat 3D snel overwaait en het over 2 jaar niet meer te verkrijgen is. Anaglyphic-3D is waardeloos en Real3D-tv's zijn gewoon heel erg prijzig én moet je een dure actieve bril op je neus. 1x kijken is misschien leuk, maar de nieuwigheid is er denk ik ook snel af.

    Een sleeve om een bluray ziet er dan wel mooier uit (heb net Monsters Inc en Up met sleeve), maar om er evt. meer voor te betalen...

  16. #1366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Wat is er eigenlijk zo belangrijk aan een sleeve? Of 3D?

    Ik denk dat 3D snel overwaait en het over 2 jaar niet meer te verkrijgen is. Anaglyphic-3D is waardeloos en Real3D-tv's zijn gewoon heel erg prijzig én moet je een dure actieve bril op je neus. 1x kijken is misschien leuk, maar de nieuwigheid is er denk ik ook snel af.

    Een sleeve om een bluray ziet er dan wel mooier uit (heb net Monsters Inc en Up met sleeve), maar om er evt. meer voor te betalen...
    Het is vooral de sleeve. Ik heb tot nu toe al mijn classics met sleeve, en wil dit graag zo houden

    En 3D is voor de toekomst, ik sta graag voor op technologie.


  17. #1367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Wat is er eigenlijk zo belangrijk aan een sleeve? Of 3D?

    Ik denk dat 3D snel overwaait en het over 2 jaar niet meer te verkrijgen is. Anaglyphic-3D is waardeloos en Real3D-tv's zijn gewoon heel erg prijzig én moet je een dure actieve bril op je neus. 1x kijken is misschien leuk, maar de nieuwigheid is er denk ik ook snel af.
    Ik stond lange tijd zeer twijfelachtig tegenover 3D. Ik ben dat nog steeds als het aankomt op vlak van welke film in welke kwaliteit van 3D.

    Voor Disney blurays in 3D is intussen duidelijk te lezen in zo goed als alle reviews dat deze referentiemateriaal zijn voor 3D.

    In de nieuwe line up van LCD/Plasma toestellen van zo goed als alle fabrikanten is de 3D al standaard onderdeel van het scherm tot ergens midden in het assortiment van goedkoop naar zeer duur. Verwacht wordt dat die grens jaarlijks zal dalen tot aan de goedkope toestellen. Bij de lancering jaarlijks van nieuwe modellen worden in zo goed als alle reeksen een gratis starterspakket aangeboden met 2 brillen en enkele bluraytitels. Het klopt dat de brillen duur zijn, en daar heb je ook reeds veel keuze in. Maar met 4 naar een 3D film kijken hier bij mij thuis zal zo goed als nooit voorvallen. Voor zij die dat wel nodig hebben zal dat idd een dure investering zijn, en daar zit deels de winstmarge van de producenten daar waar ze op de TV's moeilijk meer kunnen vragen (wegens de steeds maar dalende prijs van platte tv's).

    Natuurlijk zullen er 3D-loze schermen blijven bestaan, net zoals je nu in de Media Markt nog steeds 50 inch plasma's kan kopen met een 720p resolutie voor een fantastisch lage prijs. Maar de kopers van zo'n scherm zijn volgens mij weinig geïnteresseerd in 3D.

    Ikzelf heb al lang een PS3, en deze kan nu al 3D aan, ik wil mijn plasma TV (een Samsung PS50A756) tegen eind dit jaar vervangen door een nieuw model (liefst de Samsung PS64D8000). Ik kan bij Samsung in de 8 of 7 reeks dit jaar zelfs geen tv meer kopen zonder 3D...

    Als je dan kan kiezen tussen een bluray+dvd of een bluray+3D bluray voor dezelfde prijs... dan kies ik persoonlijk voor het laatste, want eerlijk gezegd die extra DVD heb ik nog maar bijzonder weinig gebruikt. (hoogstens dus voor de film te rippen voor op de iPad of zo).

    Ik kan niet wachten tot de dag dat ik elke Pixar titel weer opnieuw kan kopen in 3D (we leven toch om de WaltDisneyCompany kas te spijzen)
    Laatst aangepast door kristofke : 02-04-2011 om 20:51

  18. #1368

    Standaard

    Media markt heeft deze actie niet.
    Paar weken geleden hebben ze al zo'n soort actie gehad maar ze gaan wel mee met de prijzen omdat ze laagste prijsgarantie hebben.
    The Garage

  19. #1369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie Bekijk bericht
    Media markt heeft deze actie niet.
    Paar weken geleden hebben ze al zo'n soort actie gehad maar ze gaan wel mee met de prijzen omdat ze laagste prijsgarantie hebben.
    Media Markt in Antwerpen had de actie 2 voor 40, maar niet de actie 1+1.

    Dat ze meegaan in de prijs is normaal gezien toch niet van toepassing op promoties zoals deze?

    Bovendien zijn ze niet verplicht om met hun laagste prijs garantie ook daadwerkelijk de prijzen te verlagen in de winkel zelf, maar je enkel het verschil te betalen na bewijs.

    De laatste keer dat ik een verschil wou laten terugbetalen heeft men mij naar de servicedesk gestuurd. En dat is algemeen geweten een soort van "dienst" waarbij je een half uur tot een uur moet wachten vooraleer je aan de beurt bent, waarna de kans groot is dat ze niet genoegen nemen met je bewijsmateriaal en ze je terug met een klontje in het riet sturen.

    Ik snap niet goed waarom zovele hier wachten op Media Markt ea, FRS is met momenten (zeldzaam ok) zeer goedkoop en bovendien snel. Of is het het gebrek aan een creditcard voor sommigen?

  20. #1370

    Standaard

    Ik heb er van de week 4 gehaald bij de mm voor 50 euro totaal.
    Alice met sleeve (daarom bij mm), bambi, Pinokkio en fantasia.
    The Garage

  21. #1371

    Standaard

    In Media Markt Rotterdam zeiden ze mij dat ze vanaf volgende week ook de actie 2 halen 1 betalen zullen hebben. Als ik ze nu wilden kopen, kon dat ook, maar dan voor FRS prijzen. Dan wacht ik liever een weekje.
    **** me gently with a chainsaw.

  22. #1372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    In Media Markt Rotterdam zeiden ze mij dat ze vanaf volgende week ook de actie 2 halen 1 betalen zullen hebben.
    Mooi! Dan neem ik aan da andere MediaMarkten dat ook zullen doen. Nog even geduld dus.


    Ik snap niet goed waarom zovele hier wachten op Media Markt ea, FRS is met momenten (zeldzaam ok) zeer goedkoop en bovendien snel. Of is het het gebrek aan een creditcard voor sommigen?
    Hoewel MM toch regelmatig net een stukje goedkoper is dan FRS, gaat het mij nog niet eens om de prijs of de sleeve (voor dat laatste zou ik geen andere winkel opzoeken, al kies ik wel altijd voor degene met sleeve als die aanwezig is). Het gaat mij er vooral om dat je bij de hoesjes bij FRS er aan kunt afzien dat ze al weken in de schappen liggen, inclusief krasjes, vlekken, etc.

    En dan hoe het personeel ermee omspringt... Sinds ik er de Indiana Jones box kocht jaren geleden, en de verkoper de doos domweg liet vallen (!) zonder enige gene of opmerking, heb ik moeite met die winkel.

  23. #1373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    In Media Markt Rotterdam zeiden ze mij dat ze vanaf volgende week ook de actie 2 halen 1 betalen zullen hebben. Als ik ze nu wilden kopen, kon dat ook, maar dan voor FRS prijzen. Dan wacht ik liever een weekje.
    Benieuwd of de prijzen van Rapunzel, Bambi en Alice in Wonderland van 19,99 naar 29,99 per stuk zullen gaan....

  24. #1374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BobdH84 Bekijk bericht
    Hoewel MM toch regelmatig net een stukje goedkoper is dan FRS, gaat het mij nog niet eens om de prijs of de sleeve (voor dat laatste zou ik geen andere winkel opzoeken, al kies ik wel altijd voor degene met sleeve als die aanwezig is). Het gaat mij er vooral om dat je bij de hoesjes bij FRS er aan kunt afzien dat ze al weken in de schappen liggen, inclusief krasjes, vlekken, etc.

    En dan hoe het personeel ermee omspringt... Sinds ik er de Indiana Jones box kocht jaren geleden, en de verkoper de doos domweg liet vallen (!) zonder enige gene of opmerking, heb ik moeite met die winkel.
    Ik koop bij FRS enkel online en laat leveren in de winkel, alle Disney blurays in de 1 +1 actie die ik afgelopen week gekocht heb waren altijd al met plastic rond.

  25. #1375

    Standaard

    Maar welke disneys zijn een must have? Ik wacht nog steeds op de leeuwenkoning.
    SafeTrader

Pagina 55 van 216 EersteEerste ... 54551525354555657585965105155 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •