Pagina 6 van 216 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 5380 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Het enige wat ik me nu afvraag... Gaat de rest ook nog op Blu-ray komen? Dumbo zou toch de volgende zijn...? Dat is nu Beauty and the Beast? Komt Dumbo dan op Blu-ray uit als Platinum? Me is confuzed...


  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Het enige wat ik me nu afvraag... Gaat de rest ook nog op Blu-ray komen? Dumbo zou toch de volgende zijn...? Dat is nu Beauty and the Beast? Komt Dumbo dan op Blu-ray uit als Platinum? Me is confuzed...
    The announcement reiterates Fantasia (and Fantasia 2000?) and Beauty and the Beast as the titles scheduled for this treatment in 2010. It also establishes the 14 movies that the series will feature over the years. Not carried over from the Platinum line is Aladdin, whose expulsion had been rumored following the soft sales numbers of its 2004 DVD release. Nothing has been added in its place, not Alice in Wonderland and not Dumbo, whose Blu-ray and DVD re-release remains scheduled for early next February, with moniker to be determined. As Disney continues to promote the Blu-ray format, it appears that Platinum Collection labeling of 2-Disc DVDs is being retired, beginning with November's Snow White and the Seven Dwarfs, generically dubbed a "2-Disc DVD."

    bron: ultimatedisney.com

  3. #128

    Standaard

    Ah, ok. Dan is het goed Thnx for the info


  4. #129

    Standaard

    Snow White is verstuurd!!! Op 18 september... (The wizard of oz ook trouwens, maar die hoort niet in deze thread). De luxe box-editie, bij dvdpacific.com.

  5. #130

    Standaard

    @ bureaulamp. Tof! Maar ik neem aan dat snow White alleen regio A is?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    @ bureaulamp. Tof! Maar ik neem aan dat snow White alleen regio A is?
    Ik neem het ook aan. Pinocchio en Sleeping Beauty waren inderdaad ook regio A.

  7. #132

    Standaard

    In de namiddag UP gaan zien in avant-première. Wat een prachtige film...


  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Snow White is verstuurd!!! Op 18 september... (The wizard of oz ook trouwens, maar die hoort niet in deze thread). De luxe box-editie, bij dvdpacific.com.
    op de site staat dat ie alleen te pre-orderen is?

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    op de site staat dat ie alleen te pre-orderen is?
    Hij is te pre-orderen tot de officiële release datum. DVDPacific verstuurd (bij mij in elk geval) altijd een tijdje voordat hij officieel uitkomt.


  10. #135
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ziet er allemaal weer erg mooi uit...


  12. #137

    Standaard

    Kan niet wachten op deze. Ziet er terug top uit.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #138

    Standaard

    In die review staat dat de bluray de trailer van Dumbo staat. De informatie is al eens bevestigd (ik weet niet waar), we krijgen gewoon Dumbo in februari. Ik meen dat Fantasia en Fantasie 2000 simultaan in Mei komen. Heb ik ergens gelezen op een spaanse site waar ikgeen link van hen..

    Sneeuwwitje is een absolute MUST HAVE. Wat voor editie krijgen wij nu eigenlijk??
    Op FRS staat hij als 1 disc bluray met 1 disc dvd...

    Krijgen wij de tweede bluray disc met extra's niet?

    Dat zou betekenen dat we in de zogenoemde diamond collectie als 3 verschillende versies hebben. Sleeping beauty met 2 blurays, pinocchio met 2 blurays en 1 dvd, snow white met 1 bluray en 1 dvd.....

    CHAOS.....

  14. #139

    Standaard

    We krijgen een editie met twee blu-ray discs en een dvd. De chaos wordt veroorzaakt door webwinkels als Free Record Shop, want de informatie op deze webwinkels is meestal onvolledig of incorrect. Je moet er in ieder geval niet klakkeloos vanuit gaan dat de informatie klopt.

    Over het aantal discs bij de blu-ray van Monsters Inc. was ook al onduidelijkheid, want het persbericht vermeldde alleen de extra's op disc een, maar de uitgave heeft er twee, net als in het buitenland.

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    In die review staat dat de bluray de trailer van Dumbo staat. De informatie is al eens bevestigd (ik weet niet waar), we krijgen gewoon Dumbo in februari. Ik meen dat Fantasia en Fantasie 2000 simultaan in Mei komen. Heb ik ergens gelezen op een spaanse site waar ikgeen link van hen..

    Sneeuwwitje is een absolute MUST HAVE. Wat voor editie krijgen wij nu eigenlijk??
    Op FRS staat hij als 1 disc bluray met 1 disc dvd...

    Krijgen wij de tweede bluray disc met extra's niet?

    Dat zou betekenen dat we in de zogenoemde diamond collectie als 3 verschillende versies hebben. Sleeping beauty met 2 blurays, pinocchio met 2 blurays en 1 dvd, snow white met 1 bluray en 1 dvd.....

    CHAOS.....
    Sleeping Beauty en Pinocchio behoren niet tot de diamond collection...


  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    In die review staat dat de bluray de trailer van Dumbo staat. De informatie is al eens bevestigd (ik weet niet waar), we krijgen gewoon Dumbo in februari. Ik meen dat Fantasia en Fantasie 2000 simultaan in Mei komen. Heb ik ergens gelezen op een spaanse site waar ikgeen link van hen..
    Er staat ook een trailer van Beauty and the Beast op, die we als Diamond Edition krijgen. Dumbo wordt een Special Edition.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  17. #142

    Standaard

    Dumbo en Beauty and the Beast zijn de twee Diamond-uitgaves van volgend jaar.

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dumbo en Beauty and the Beast zijn de twee Diamond-uitgaves van volgend jaar.
    Lees nou eens, Dumbo is een Special Edition. Geen Diamond.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Says who? Mij kon de film alleszins méér bekoren dan sommige van de films uit dit lijstje.

    Ik vind Atlantis erg goed. Zeker een van mijn favoriten. En niet zo klef als sommige andere disneys.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  20. #145

    Standaard

    Sleeping Beauty en Pinocchio behoren niet tot de diamond collection...
    In principe wel. Disney gaat beiden opnieuw uitbrengen met een onder hoesje zodat ze toch onder de diamond collection vallen. Dit komt omdat ze blijkbaar pas bij sneeuwwitje dachten 'laten we een diamond collectie opzetten, goeie marketing'.

    Dumbo en Beauty and the Beast zijn de twee Diamond-uitgaves van volgend jaar.
    In principe is er nog geen nieuws de lucht in geslingerd dat Fantasia van de baan is. Bij het release topic in dit subforum zie ik ook staan dat Aladdin voor een special edition bluray gepland staat

    Dit betekent dat wij volgens jaar van Disney krijgen:

    Diamond Collection:
    Fantasia (rond mei)
    Fantasia 2000 (Rond mei)
    Beauty and the Beast (zal denk ik rond Oktober)

    Special Edition:
    Dumbo (februari)
    Aladdin (onbekend

    Pixar:
    A Bug's Life (Februari
    Up (Februari)

    Zolang disney nog geen persbericht heeft gedaan dat Fantasia niet komt, is er ook geen reden om aan te nemen dat hij ook echt niet komt.

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    In die review staat dat de bluray de trailer van Dumbo staat. De informatie is al eens bevestigd (ik weet niet waar), we krijgen gewoon Dumbo in februari. Ik meen dat Fantasia en Fantasie 2000 simultaan in Mei komen. Heb ik ergens gelezen op een spaanse site waar ikgeen link van hen..

    Sneeuwwitje is een absolute MUST HAVE. Wat voor editie krijgen wij nu eigenlijk??
    Op FRS staat hij als 1 disc bluray met 1 disc dvd...

    Krijgen wij de tweede bluray disc met extra's niet?

    Dat zou betekenen dat we in de zogenoemde diamond collectie als 3 verschillende versies hebben. Sleeping beauty met 2 blurays, pinocchio met 2 blurays en 1 dvd, snow white met 1 bluray en 1 dvd.....

    CHAOS.....
    De amerikaanse uitgaven waren / zijn allemaal 3disc edities, óók Sleeping Beauty.

  22. #147

    Standaard

    Hier dan de specs nog maar een keer voor Sneeuwwitje :

    BLU-RAY 2 DISC DIAMOND EDITION (Blu-ray disc + 1 Single Disc DVD)
    BLU-RAY
    Technische specificaties
    Feature
    VIDEO: 1080p High-Definition / 1.33:1 / 16x9
    AUDIO: DTS HD 7.1: Engels – DTS DEHT 5.1: Nederlands, Spaans, Italiaans
    ONDERTITELING: Nederlands / Spaans / Italiaans / Engels / Engels voor doven en slechthorenden
    SPEELDUUR: 83 minuten (exclusief bonusmateriaal) - KIJKWIJZER: 6 jaar, angst
    ARTIKELNUMMER: BHY2010116

    Bonusmateriaal
    BEELD & GELUID

    • Digitaal gerestaureerd met verbeterde beeld en geluidskwaliteit
    • Someday My Prince Will Come nieuwe muziekvideo
    • Vooruitblik The Princess and the Frog
    ACHTER DE SCHERMEN BIJ DISNEY – DIAMOND EDITION
    • Hyperion Studios
    Het publiek reist digitaal naar het jaar 1937 om uit de eerste hand de Hyperion Studios te ontdekken, de originele studio die Walt Disney voor zichzelf bouwde en waar de ideeën ontstonden voor Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen. Kijkers wandelen virtueel door de hallen van deze historische mijlpaal alsof je er echt in 1930 zelf bijbent. Deze verbazingwekkende “Backstage Disney” film bevat nieuwe archieffoto’s van ongekende dimensie, gesprekken met de animators en zeer zeldzaam materiaal waarin Walt onthult hoe de talentvolle Disney filmprofessionals de eerste animatie speelfilm maakten.
    • Deleted Scenes
    • Stemmen in Animatie
    SPELLETJES & ACTIVITEITEN
    • Spiegeltje, spiegeltje aan de wand
    • Juwelenjacht
    Om deze game te winnen moeten de spelers juwelen uit de diamantmijn van de dwergen in de juiste volgorde leggen.
    • Wat zie jij?
    Om deze bijzondere interactieve game tot een goed eind te brengen moeten de spelers door elkaar geklutste beelden ontwarren.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  23. #148

    Standaard

    Fantasia en Fantasia 2000 komen gewoon volgend jaar in de Diamond Collection. Dit staat in de folder die bij de Snow White Blu-ray zat:
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Fantasia en Fantasia 2000 komen gewoon volgend jaar in de Diamond Collection. Dit staat in de folder die bij de Snow White Blu-ray zat:
    You just made my day Was best wel teleurgesteld toen ik hoorde dat Fantasia's uitgesteld zouden worden.. Maar blijkt dus gewoon niet waar te zijn


  25. #150

    Standaard

    @Wedlock als ik dat goed lees kun je bij sneeuwitje dus kiezen uit 2 beeldformaten?

    4:3 en 16x9 ?

    Dat is wel leuk. Plaats genoeg ook op een blu ray natuurlijk!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

Pagina 6 van 216 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •