Pagina 61 van 216 EersteEerste ... 115157585960616263646571111161 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.501 tot 1.525 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Die gele nummertjes staan nog lelijker dan ik dacht!
    Moesten ze overal even groot zijn, zou ik het nog aangenaam vinden. Nu niet echt...


  2. #1502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Ze zouden beter een stickervelletje bij de blu's leveren, met de JUISTE nummering
    Vreselijk vervelend die foute nummering. Ik heb een mengeling van Disney films uit de UK en uit België. Dus bij mij zie je héél duidelijk dat er iets niet klopt. Zoals Bolt (nummer 52 in België, moet eig 48 zijn) staat voor Princess and the frog (nummer 49). Als The Lion King (nr. 33) uitkomt in de UK zal die dezelfde nummer hebben als Beauty and The Beast in België...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht


    Alles mooi op een rijtje met alle sleeves die beschikbaar zijn (bij de Classics dan toch). Nu nog zien dat ik mijn UK Wall-E kan wisselen met een NL versie, staat toch net dat ietsje mooier!
    Ik snap niet echt de volgorde van je blu-rays Heb je die gezet volgens de datum dat ze werden re-released?

    Ik zie dat je The Incredibles hebt. Klopt het dat er maar 1 blu-ray disc inzit? De reden dat ik dat vraag is omdat het gerucht de ronde gaat dat Europa (of beter gezegd: iedereen behalve Verenigde Staten) maar 1 disc krijgt. Aangezien de VS 2 blu-ray discs krijgen wil dit zeggen dat de edities met 1 disc dus een hoop extra's missen. Pixar heeft de laatste tijd altijd een extra disc moeten bijvoegen omdat ze zoveel extra's hadden.

  3. #1503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Vreselijk vervelend die foute nummering. Ik heb een mengeling van Disney films uit de UK en uit België. Dus bij mij zie je héél duidelijk dat er iets niet klopt. Zoals Bolt (nummer 52 in België, moet eig 48 zijn) staat voor Princess and the frog (nummer 49). Als The Lion King (nr. 33) uitkomt in de UK zal die dezelfde nummer hebben als Beauty and The Beast in België...



    Ik snap niet echt de volgorde van je blu-rays Heb je die gezet volgens de datum dat ze werden re-released?

    Ik zie dat je The Incredibles hebt. Klopt het dat er maar 1 blu-ray disc inzit? De reden dat ik dat vraag is omdat het gerucht de ronde gaat dat Europa (of beter gezegd: iedereen behalve Verenigde Staten) maar 1 disc krijgt. Aangezien de VS 2 blu-ray discs krijgen wil dit zeggen dat de edities met 1 disc dus een hoop extra's missen. Pixar heeft de laatste tijd altijd een extra disc moeten bijvoegen omdat ze zoveel extra's hadden.
    Mijn classics staan op nummer, en mijn pixar's op de breedte van het doosje/sleeve

    En The Incredibles bevat 1 blu-ray, op de verpakking staat '+ dvd' maar die zit er niet bij, je kan deze wel aanvragen maar ik heb die al van vroeger.


  4. #1504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Mijn classics staan op nummer, en mijn pixar's op de breedte van het doosje/sleeve

    En The Incredibles bevat 1 blu-ray, op de verpakking staat '+ dvd' maar die zit er niet bij, je kan deze wel aanvragen maar ik heb die al van vroeger.
    Ik zet mijn Pixar films op jaartal[Bios] volgorde.

  5. #1505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jerox Bekijk bericht
    Ik zet mijn Pixar films op jaartal[Bios] volgorde.
    Gaat inderdaad ook, maar ik heb films in een serie graag naast elkaar (Toy Story en binnenkort Cars), en dan ga ik af op het uiterlijk!


  6. #1506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Mijn classics staan op nummer, en mijn pixar's op de breedte van het doosje/sleeve

    En The Incredibles bevat 1 blu-ray, op de verpakking staat '+ dvd' maar die zit er niet bij, je kan deze wel aanvragen maar ik heb die al van vroeger.
    Ah, en die zonder nummer staan vooraan

    Ik doe mijn Disney ook via Classic nummer, maar dan ook degene die geen nummer hebben op de spine.
    Mijn Pixar films zijn alfabetisch.
    Alles met uitzondering van sequels, prequels en midquels. Die zet ik vlak naast de originele films. vb.: Bambi staat normaal tussen Dumbo en Alice In wonderland. Maar nu staat Bambi 2 naast Bambi en dan pas Alice In Wonderland.

  7. #1507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Gaat inderdaad ook, maar ik heb films in een serie graag naast elkaar (Toy Story en binnenkort Cars), en dan ga ik af op het uiterlijk!
    Tja, Toy story 3 heb ik dan wel achter Toy story 2,met vervolgen is het
    even een keuze maken.

  8. #1508

    Standaard

    Alvast wat plaats maken voor The lion king,cars 2,finding nemo.[tog fall 2011]

  9. #1509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jerox Bekijk bericht
    Alvast wat plaats maken voor The lion king,cars 2,finding nemo.[tog fall 2011]
    + The Fox & The Hound 1 & 2
    + eventueel de nieuwe en oude film van Winnie The Pooh = beide Classics.

  10. #1510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    + The Fox & The Hound 1 & 2
    + eventueel de nieuwe en oude film van Winnie The Pooh = beide Classics.
    Wat een super druk najaar

  11. #1511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Mijn classics staan op nummer, en mijn pixar's op de breedte van het doosje/sleeve

    En The Incredibles bevat 1 blu-ray, op de verpakking staat '+ dvd' maar die zit er niet bij, je kan deze wel aanvragen maar ik heb die al van vroeger.
    Waarom staat Chicken Little dan helemaal achteraan? Is ook een classic.

  12. #1512

    Standaard

    Omdat het zo juist aanvoelt waarschijnlijk? Zo simpel kan het soms zijn.

  13. #1513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Omdat het zo juist aanvoelt waarschijnlijk? Zo simpel kan het soms zijn.
    Je haalt me de woorden uit de mond, nu terug ontopic


  14. #1514

    Standaard

    Ik was vrijdag bij de FRS, waar ik via de actie Fantasia, Fantasia 2000, Tangled en Alice in Wonderland (de Burton versie) wilde halen. Alleen, ondanks dat er meerdere kopieën in de schappen stonden, zat Alice in Wonderland blijkbaar niet bij die actie? Ik wilde afrekenen, en het werd niet herkend. Ook handmatig invoeren kon niet. Heeft iemand dit ook gehad? Ik heb uiteindelijk maar Bambi meegenomen (geen slechte keus, uiteraard), maar ik vond het toch raar.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #1515

    Standaard

    Niet bij FRS en deze film.
    Ik was bij Saturn en wilde A Bugs Life en The Incredibles halen.
    A Bug's Life zit niet in de aktie, niet een aktie sticker op de verpakking. De verkoper beaamde dit ook maar zonder te hoeven vragen paste hij het aan en kreeg ik netjes een briefje mee naar de kassa. Ofwel, toch de 2e gratis.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  16. #1516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Niet bij FRS en deze film.
    Ik was bij Saturn en wilde A Bugs Life en The Incredibles halen.
    A Bug's Life zit niet in de aktie, niet een aktie sticker op de verpakking. De verkoper beaamde dit ook maar zonder te hoeven vragen paste hij het aan en kreeg ik netjes een briefje mee naar de kassa. Ofwel, toch de 2e gratis.
    In de reclame folder van de makro staat hij er anders duidelijk bij op de foto van de actie... In de mediamarkt in Brussel kreeg ik hem ook gewoon mee, werd zelfs niet vernoemd. Vreemd

    Edit: Ook Alice in Wonderland kan je in de mediamarkt gewoon meenemen onder de actie voorwaarden
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  17. #1517

  18. #1518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    "The Lion King Trilogy (Eight-Disc Combo: Blu-ray 3D / Blu-ray / DVD / Digital Copy)"

    Shiney
    Kwijlt
    Alleen jammer van al die nodeloze discs... digital copy's... en van alledrie de films zowel een dvd als BD... probeert disney ons uitgaven te geven met zoveel mogelijk discs ofzo?... zoja, dan mis ik alleen de OST nog

    Verder: dit is een ronduit prachtige box weer.. echt heel mooi gedaan.. ik ben benieuwd wat er nog meer aan inhoud inzit

  19. #1519

    Standaard

    wanneer komt de king weer in nl?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  20. #1520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    wanneer komt de king weer in nl?
    Oktober/november.

    Ahhh wat is die box mooi! The Lion King is m'n favoriet, hiervoor ga ik misschien nog wel ergens een creditcard lenen en importeren

  21. #1521

    Standaard

    De box opzich is idd. mooie maar al die nutteloze 3d blu-ray`s, dvd`s en vooral de digital copy`s mogen houden...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #1522

    Standaard



    Artwork van de UK-versie van "The Lion King" (Diamond Edition)

    Bron: blu-ray.com

  23. #1523

    Standaard

    Er zit maar 1 digital copy disc in.

    3 Blu-Ray
    1 3D Blu-Ray
    3 DVD
    1 Digital Copy

    Hopelijk komt er ook zo'n box met de Beauty And The Beast Trilogy uit in Amerika.

    De 'Diamond' versie alleen zal net als Bambi bestaan uit een 1 disc uitgave, zowel op DVD als Blu.
    **** me gently with a chainsaw.

  24. #1524

    Standaard

    En de UK versie van Monsters Inc. zou er ook mooier tussen staan dan jouw NL versie. Heeft ook een sleeve.

  25. #1525

    Standaard

    In de preorder bij amazon....

    Beauty and the Beast (Five Disc Combo: Blu-ray 3D / Blu-ray / DVD / Digital Copy)






    The Lion King (Four-Disc Diamond Edition Blu-ray 3D / Blu-ray / DVD / Digital Copy)




Pagina 61 van 216 EersteEerste ... 115157585960616263646571111161 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •