Pagina 7 van 216 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 5380 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Ik vermoed eerder 1.33:1 ratio in een 16:9 frame (1080P). Net als Pinocchio. Sneeuwwitje is immers gemaakt in 1.33 en niet 1.66 of 1.78.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #152

    Standaard

    Ik vind die Diamond Collection maar niets. Ze hadden gerust de Platinum Collectie mogen voortzetten. Niet dat ik de Diamonds niet ga kopen...


  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    @Wedlock als ik dat goed lees kun je bij sneeuwitje dus kiezen uit 2 beeldformaten?

    4:3 en 16x9 ?

    Dat is wel leuk. Plaats genoeg ook op een blu ray natuurlijk!
    Die 16:9 versie is de 'Disney View' versie. Dit is gewoon de film in zijn orriginele formaat (4:3; 1.33:1), maar aan beide zijden worden speciaal voor de film gemaakte tekeningen vertoond die met de huidige scene te maken hebben. Als je bijvoorbeeld een scene hebt in het bos, dan zijn beide zijkanten 'gevuld' met tekeningen van het bos. Zo heb je op een 16:9 scherm de film toch 'beeldvullend'.
    Ook de Blu-Ray release van Pinokkio heeft deze optie. Uiteraard kun je dit ook uitzetten en de film 'normaal' bekijken.

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht
    Die 16:9 versie is de 'Disney View' versie. Dit is gewoon de film in zijn orriginele formaat (4:3; 1.33:1), maar aan beide zijden worden speciaal voor de film gemaakte tekeningen vertoond die met de huidige scene te maken hebben. Als je bijvoorbeeld een scene hebt in het bos, dan zijn beide zijkanten 'gevuld' met tekeningen van het bos. Zo heb je op een 16:9 scherm de film toch 'beeldvullend'.
    Ook de Blu-Ray release van Pinokkio heeft deze optie. Uiteraard kun je dit ook uitzetten en de film 'normaal' bekijken.
    Ah echt, heb ik nog niet op gelet. Sebiet is zien...


  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ik vind die Diamond Collection maar niets. Ze hadden gerust de Platinum Collectie mogen voortzetten. Niet dat ik de Diamonds niet ga kopen...
    Ze zullen toch iets nieuws moeten verzinnen. Sneeuwwitje zit namelijk al in de Platinum collectie (was de eerste in 2001). Ze kunnen de film niet nogmaals uitbrengen in dezelfde serie. Diamond is verder alleen een naam, voor de rest dezelfde kwaliteit als de Platinum lijn.

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht
    Ze zullen toch iets nieuws moeten verzinnen. Sneeuwwitje zit namelijk al in de Platinum collectie (was de eerste in 2001). Ze kunnen de film niet nogmaals uitbrengen in dezelfde serie. Diamond is verder alleen een naam, voor de rest dezelfde kwaliteit als de Platinum lijn.
    Ja dat weet ik maar wat mij tegenzit is dat er op de hoesjes van de diamond collection nummers opstaan. Op een bepaald moment ga je ze niet allemaal hebben omdat je Pinocchio en Sleeping Beauty al hebt in Platinum. Je moet ze dus opnieuw kopen wil je je nummers mooi naast elkaar hebben. En dat is K*T want ik heb al €50 uitgegeven aan Pinocchio en Sleeping Beauty...:sad:


  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ja dat weet ik maar wat mij tegenzit is dat er op de hoesjes van de diamond collection nummers opstaan. Op een bepaald moment ga je ze niet allemaal hebben omdat je Pinocchio en Sleeping Beauty al hebt in Platinum. Je moet ze dus opnieuw kopen wil je je nummers mooi naast elkaar hebben. En dat is K*T want ik heb al €50 uitgegeven aan Pinocchio en Sleeping Beauty...:sad:
    Dit staat in het persbericht van Buena Vista op www.dvd-home.nl betreffende de nummers op de hoezen:
    "De overige Disney Classics komen gedurende 2009 en 2010 met nummer beschikbaar. Consumenten die reeds een collectie van Disney Classics bezitten kunnen hun verzameling voorzien van nummers. In Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen en de andere 8 Disney Classics die op hetzelfde moment verschijnen zit een stickerboekje met 52 nummers. "

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje Bekijk bericht
    Dit staat in het persbericht van Buena Vista op www.dvd-home.nl betreffende de nummers op de hoezen:
    "De overige Disney Classics komen gedurende 2009 en 2010 met nummer beschikbaar. Consumenten die reeds een collectie van Disney Classics bezitten kunnen hun verzameling voorzien van nummers. In Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen en de andere 8 Disney Classics die op hetzelfde moment verschijnen zit een stickerboekje met 52 nummers. "
    lol, sleeping beauty is wel een dun doosje... ik denk dat dat gaat vloeken, op de covers staat altijd een prentje opzij. Bij SB een fee en bij Pinocchio, Pinocchio zelf, dan ga je dat er moeten opplakken ofwa?:sad:


  9. #159

    Standaard

    Weet het niet zeker, maar volgens mij zijn die nummers alleen voor de DVD uitgaves. Zoals Vilnix al aangeeft zijn de Blu-Rays een stuk dunner. Daar passen die stickers niet op. Disney is nooit consequent geweest met hun hoesjes helaas. It's a mess! Ze kunnen nog niet eens alles op gelijke hoogte zetten (Disney DVD Logo en plaatje van de hoofpersoon staan altijd op een andere hoogte, snap zoiets niet).

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht
    Weet het niet zeker, maar volgens mij zijn die nummers alleen voor de DVD uitgaves. Zoals Vilnix al aangeeft zijn de Blu-Rays een stuk dunner. Daar passen die stickers niet op. Disney is nooit consequent geweest met hun hoesjes helaas. It's a mess! Ze kunnen nog niet eens alles op gelijke hoogte zetten (Disney DVD Logo en plaatje van de hoofpersoon staan altijd op een andere hoogte, snap zoiets niet).
    Puur voor de aankoopverplichting van freaks...


  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht
    Die 16:9 versie is de 'Disney View' versie. Dit is gewoon de film in zijn orriginele formaat (4:3; 1.33:1), maar aan beide zijden worden speciaal voor de film gemaakte tekeningen vertoond die met de huidige scene te maken hebben. Als je bijvoorbeeld een scene hebt in het bos, dan zijn beide zijkanten 'gevuld' met tekeningen van het bos. Zo heb je op een 16:9 scherm de film toch 'beeldvullend'.
    Ook de Blu-Ray release van Pinokkio heeft deze optie. Uiteraard kun je dit ook uitzetten en de film 'normaal' bekijken.
    Dank voor de info!!!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  12. #162

    Standaard

    Is er al iets bekend over een Nederlandse release voor A Bug's Life. Ik vind het vreemd dat hij in Amerika al een hele tijd uit is en ik er hier nog niks over gehoord heb.

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burning Fish Bekijk bericht
    Is er al iets bekend over een Nederlandse release voor A Bug's Life. Ik vind het vreemd dat hij in Amerika al een hele tijd uit is en ik er hier nog niks over gehoord heb.

    Ik dacht februari volgend jaar, maar ben er niet helemaal zeker van....

  14. #164

    Standaard

    Hier één van de eerste recensies van Sneeuwwitje:
    (moet ik hebben)
    http://www.highdefdiscnews.com/?p=27054

  15. #165

    Standaard

    Hoe zit het nu met de NL release van Snow White? Ik lees in een persbericht dat we 1 BRD en 1 DVD krijgen? :S De USA krijgt 2-BRD's en een DVD.
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 28-09-2009 om 11:54
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  16. #166

    Standaard

    Ik denk dat we dat pas weten als er recensies verschijnen of als de blu-ray in de winkel ligt. Persberichten (vooral die van Disney) neem ik niet meer serieus, want er staan regelmatig fouten in of onvolledigheden. Het zag er bijvoorbeeld naar uit dat Monsters, Inc. maar één disc zou hebben en die heeft er net als in het buitenland ook twee.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Hoe zit het nu met de NL release van Snow White? Ik lees in een persbericht dat we 1 BRD en 1 DVD krijgen? :S De USA krijgt 2-BRD's.
    Gewoon de UK bestellen!!
    Heeft NL-audio én NL-subs.
    De UK is ook een 2disc editie en heeft een mooie sleeve...
    (voor details kun je de achterkant van de hoes inzoomen op Amazon)

    http://www.amazon.co.uk/White-Seven-...4132007&sr=8-2

  18. #168

    Standaard

    Dat is ook een reden om het persbericht niet te geloven.

  19. #169

    Standaard

    Hmmm... Dat is goed nieuws. Maar toch vreemd dat men zo slordig is hier.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Hier één van de eerste recensies van Sneeuwwitje:
    (moet ik hebben)
    http://www.highdefdiscnews.com/?p=27054
    Aan de foto's van de hoes te zien is er geen nummer. Er zijn ook hoezen met wel een nummer, welk wordt het nu ?


  21. #171

    Standaard

    De Nederlandse release heeft een nummer. Dat wil echter niet zeggen dat buitenlandse releases dat ook hebben. De recensie op www.highdefdiscnews.com is van de Amerikaanse release.

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Nederlandse release heeft een nummer. Dat wil echter niet zeggen dat buitenlandse releases dat ook hebben. De recensie op www.highdefdiscnews.com is van de Amerikaanse release.
    Crap:sad:


  23. #173

    Standaard

    De Nederlandse release heeft een nummer. Dat wil echter niet zeggen dat buitenlandse releases dat ook hebben. De recensie op www.highdefdiscnews.com is van de Amerikaanse release.
    Dat vind ik dus echt jammer, ik vond die kleine plaatjes aan de zijkant van de Disney hoesjes altijd leuk, gaf toch iets extra's, omdat ze anders zo saai in de kast staan is het leuk om tegen op te kijken.

  24. #174

    Standaard

    als ze doorzetten met die nummertjes, gaan ze dan ook ALLE films uitbrengen? of dvd zijn er 2 nog steeds niet gereleased in de benelux...

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    als ze doorzetten met die nummertjes, gaan ze dan ook ALLE films uitbrengen? of dvd zijn er 2 nog steeds niet gereleased in de benelux...
    Neen niet allemaal, de 10 best verkochte...


Pagina 7 van 216 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •