De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke disneys/pixars horen een sleeve te hebben?

    Hoi,

    ik heb deze week hier op het forum enkele dvds gekocht die mijn vriendin ook al had,
    maar tot mijn verbazing hadden de dvds van mijn vriendin wel een sleeve en deze niet.

    De EAN code van de dvd cases zijn precies dezelde.
    Weet iemand of dit normaal is, en dat de ene wel met sleeve uitgegeven is en de andere niet? of horen ze gewoon een sleeve te hebben.

    Het gaat om de volgende dvds:

    The Incredibles 2-Disc Speciale Uitvoering R2NL (Disney)
    Finding Nemo 2-Disc Speciale Uitvoering R2NL (Disney)
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  2. #2

    Standaard

    Zijn vroeger met sleeve uitgekomen, tegenwoordig liggen ze zonder sleeve in de winkels.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  3. #3

    Standaard

    dankje
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  4. #4

    Standaard

    Ik kan bevestigen dat beiden een sleeve hebben gehad, want ik heb ze zo hier.
    Helaas is het gebruikelijk om bij herdrukken de uitgaven zonder de sleeves uit te brengen. In de meeste (niet alle) gevallen, is de sleeve/digipack al na een paar maanden na release vervangen voor een gewone keep case zonder sleeve.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •