Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 31 van 31 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Vandaag gezien. Knappe film. Beeld is zeer netjes!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  2. #27

    Standaard

    Gisteravond eveneens The Bank Job gekeken op Blu-ray. Leuke, onderhoudende film, maar de beeldkwaliteit vond ik zwaar tegenvallen. Matige scherpte (de meeste geupscalede DVD's zien er bij mij beter uit), fletse kleuren, veel te oranje huidtinten. Geluid was wel o.k.
    Nee, kwa beeldkwaliteit geen aanrader op Blu-ray.

  3. #28

    Standaard

    Eerste maal volledig bekeken. Vond het beeld ineens er schokkerig uitzien. Ben dan uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat deze film 1080i is. Geen 24P.

    Enige release waar ik tot nog toe echt tevreden over ben bij DFW is 3:10 To Yuma. Alle andere films vallen tegen of zijn toch niet echt top te noemen.

  4. #29

    Standaard



    Ik heb gisteren de UK-versie van "The Bank Job" bekeken, in Engeland op de markt gebracht door Lionsgate, en het verschil met de Dutch Film Works-uitgave vond ik toch wel opmerkelijk. Het beeld van UK-versie is namelijk een stuk scherper dan de DFW-uitgave en is meer in overeenstemming met de lovende internationale reviews en mijn eigen verwachtingen. Zie ook mijn eerdere post hierboven.

    Normaal koop ik niet zo gauw een andere versie, maar mijn ontevredenheid over de beeldkwaliteit van de DFW-uitgave en de lage prijs op Amazon UK hebben mij daar in dit geval wel toe verleid. En, zo blijkt, niet ten onrechte.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Eerste maal volledig bekeken. Vond het beeld ineens er schokkerig uitzien. Ben dan uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat deze film 1080i is. Geen 24P.

    Enige release waar ik tot nog toe echt tevreden over ben bij DFW is 3:10 To Yuma. Alle andere films vallen tegen of zijn toch niet echt top te noemen.
    Hier op deze recentie melden ze toch dat het Resolutie:1920 x 1080p is en niet 1080i
    Edit: ik heb net even even mijn blu-ray bekeken , maar het is gewoon 1080P
    Laatst aangepast door De_Hollander : 29-04-2011 om 17:39

  6. #31

    Standaard

    Al mijn DFW Blu-rays stotteren ook als mijn Samsung speler op 24p staat:

    -Rambo 4
    -War, inc.
    -Labor pains

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •