De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Geen signaal dus niets opnemen... Help!

    Vorige week heb ik een samsung DVD-HR775 gekocht samen met een Samsung LCD TV. Omdat ik tevens een digitale televisiedecoder van Samsung (ZIGGO) heb, heeft de aardige verkoper een plaatje getekend van hoe ik de boel aan moet sluiten. Zo geschiedde... En niets ! Met de handleiding erbij (met dezelfde aansluitingsinstructies) lukt het ook niet. Als de decoder met Plug en Play gaat installeren en zenders gaat zoeken, gebeurt er vervolgens niets. Er komen geen zenders naar boven. Ik heb nogmaals geprobeerd om automatisch te installeren en weer niets. Wie weet wat er mis zou kunnen zijn?

    Excuses als de vraag al eens gesteld is, maar ik zag 'm er niet tussen staan.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aaikje Bekijk bericht
    Vorige week heb ik een samsung DVD-HR775 gekocht samen met een Samsung LCD TV. Omdat ik tevens een digitale televisiedecoder van Samsung (ZIGGO) heb, heeft de aardige verkoper een plaatje getekend van hoe ik de boel aan moet sluiten. Zo geschiedde... En niets ! Met de handleiding erbij (met dezelfde aansluitingsinstructies) lukt het ook niet. Als de decoder met Plug en Play gaat installeren en zenders gaat zoeken, gebeurt er vervolgens niets. Er komen geen zenders naar boven. Ik heb nogmaals geprobeerd om automatisch te installeren en weer niets. Wie weet wat er mis zou kunnen zijn?

    Excuses als de vraag al eens gesteld is, maar ik zag 'm er niet tussen staan.
    De vraag staat er reeds in allerlei verschillende varianten.

    Kan je niet helpen met de informatie die je hebt gegeven, te warrig, en je hebt vergeten te vermelden welke Samsung decoder je hebt. Ook dien je te vermelden welke aanluitingen je hebt gebruikt en hoe je het aan elkaar hebt aangesloten, wat je bedoeld met plug en play de decoder gaan installeren is me een raadsel.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Ja sorry! Maar is inmiddels geregeld. Het apparaat had een febrieksfout en ik heb een nieuwe gekregen... In ieder geval bedankt!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aaikje Bekijk bericht
    Ja sorry! Maar is inmiddels geregeld. Het apparaat had een febrieksfout en ik heb een nieuwe gekregen... In ieder geval bedankt!
    Gelukkig goed voor je geregeld, nu maar hopen dat deze wel blijft spelen
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •