De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard INTERVIEW: Arian de Vries

    Hieronder volgt het interview met Arian de Vries

    De vragen staan hier. Deze kan de geinterviewde kopiëren naar zijn post.

    P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Arian de Vries zijn interview geplaatst heeft.

    Alhier staan de toelichtingen, vriendelijk verzoek aan iedereen die aan de beurt is of komt dit even door te lezen.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arian de Vries Bekijk bericht
    -Zou je graag (vaker) mede forumleden ontmoeten voor een meeting/gezellig samenzijn?
    Heb een aantal forumleden ontmoet, is natuurlijk altijd leuk en geeft toch weer een beter beeld over de persoon.
    Hopelijk heb je van mij ook een ander beeld...

    Je interview vond ik heel leuk om door te lezen. 2001: A Space Odyssey moet je eigenlijk een keer in de bioscoop zien dan kom je helemaal aan je trekken.

  3. #3

    Standaard

    Leuk stukje!

    Heb de eer gehad om je in het echte leven te mogen ontmoeten en dat was een plezierige dag toen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Hopelijk heb je van mij ook een ander beeld...

    Je interview vond ik heel leuk om door te lezen. 2001: A Space Odyssey moet je eigenlijk een keer in de bioscoop zien dan kom je helemaal aan je trekken.
    2001 wil ik inderdaad mog eens in de bioscoop zien, dat lijkt me een hemelse ervaring! Kun je hem niet eens een keer in Heerlen programmeren? :wink:


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Leuk stukje!

    Heb de eer gehad om je in het echte leven te mogen ontmoeten en dat was een plezierige dag toen
    Dank, en die eer was geheel wederzijds uiteraard!

  5. #5

    Standaard

    Gezien je WIW ben je lekker bezig trouwens
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arian de Vries Bekijk bericht
    2001 wil ik inderdaad mog eens in de bioscoop zien, dat lijkt me een hemelse ervaring! Kun je hem niet eens een keer in Heerlen programmeren? :wink:
    Een mega-meeting bij Verhoeen in de bios, en dan laat hij 2001 zien, lijkt mij een goed plan.

    Leuk interview weer, tof om meer jongeren te zien met echte interesse in de klassiekers.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  7. #7

    Standaard

    Interessant leesvoer weer
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Een mega-meeting bij Verhoeen in de bios, en dan laat hij 2001 zien, lijkt mij een goed plan.
    Het zal een moeilijke worden maar ik zal mijn best doen.

    Mocht ik hem kunnen programmeren verwacht ik wel van jullie twee dat jullie ook écht komen. Zal sowiezo op een zondag zijn.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Het zal een moeilijke worden maar ik zal mijn best doen.

    Mocht ik hem kunnen programmeren verwacht ik wel van jullie twee dat jullie ook écht komen. Zal sowiezo op een zondag zijn.
    Als je het voor elkaar krijgt zal ik m'n uiterste best doen om te komen. Moet wel van de andere kant van het land komen en ben volledig ov afhankelijk. Maar zal zeker proberen te komen.

  10. #10

    Standaard

    Leuk om te lezen! Heb sinds IFFR dit jaar ook enige persoonlijke ervaringen met je mogen delen (wijn tot half zeven 's ochtends was een goede binnenkomer ) en dat was me prima bevallen! Het was me natuurlijk al eerder opgevallen dat we meerdere raakvlakken hebben qua interesses. En ik zag net in je last.fm dat je de muziek van William Shatner grijsgedraaid hebt de afgelopen dagen. Hulde!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •