De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: scart past niet!

  1. #1

    Standaard scart past niet!

    Hai allen,

    Heb mijn flat screen tv opgehangen op nieuw tv meubel. Twee horizontale beugels op de tv geschroefd. Nu zit 1 van die twee beugels echter gedeeltelijk voor de scart poort op de tv! Eerst geprobeerd met scartstekker met een schuin gemonteerd snoer. Stekker zou passen maar het schuine afloopstuk zit in de weg. Als die stekker nou op de kop zou kunnen, zou het passen. Maar ja, scart stekker is asymetrisch.. Toen een scart kabel gekocht met rechte uitgang maar daarvan is de stekker zo groot dat die helemaal niet past.
    Nu zit ik dus met een mooi meubel maar niet aangesloten apparatuur.. (video, home cinema). Wie o wie kan mij helpen met een oplossing?

    Groetjes

  2. #2

    Standaard

    SCART kabel?? Ik dacht dat al die flat screen tv's met HDMI kabels aangesloten werden?
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  3. #3

    Standaard

    Als je een bron hebt die alleen scart aan kan zul je toch wel moeten.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  4. #4

    Standaard



    Wel een K.. TV, als ze er al niet eens rekening mee hebben gehouden dat als hij opgehangen wordt je er niet fatsoenlijk een scartstekker op aan kunt sluiten. Heeft hij niet meer scartaansluitingen die wel bereikbaar zijn?
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Philips heeft met zijn nieuwe modellen hier ook niet echt rekening mee gehouden. Als je een Vogels beugel pakt is dit ook handig.

    Hang je hem te laag op, dan zit de steunbalk voor de scart aansluitingen, hang je hem hoger, dan kun je geen HDMI kabels meer kwijt, en hang je hem op maximale hoogte dan kom je niet meer bij de antenne / audio uitgangen.

    ERG handig gemaakt. Philips is hier overigens niet de enige in hoor.

    Lindah
    Het slimste om te doen is om voor je beugel iets langere schroeven te gebruiken en "spacers" tussen je TV en het hangmeubel. zijn ronde aluminium buisjes die je wat meer ruimte geven. Dit kan net hetgeen zijn wat een oplossing biedt.

    DVDProfilersFilmgek, dat ding wat jij laat zien werkt niet, want dat is nog steeds dieper dan een normale scartkabel

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk Bekijk bericht
    DVDProfilersFilmgek, dat ding wat jij laat zien werkt niet, want dat is nog steeds dieper dan een normale scartkabel
    Die is meer voor om een bochtje.... maar het blijft op dat het gebied van aansluiten dus wel een K.. TV en daarmee bedoelde ik niet een Kleuren TV
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Spacers zijn erg goed tip als ik dit zo lees. Brakke bak die tv dan als je niet bij de ingangen kan, maar daar kom je altijd te laat achter.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •