Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star trek (TOS) seizoen 1 op Blu-ray

    Ik zag bij www.blu-rayaanbieding.nl dat Tos op blu-ray uit komt op 29-april

    Prijzen:
    bij NL store 23,27
    Bij Bol.com 24,99
    Bij frs 74,99

    Ik weet niet of met Nederlandse ondertitel is
    Blu-ray = Future

  2. #2

    Standaard

    Die prijzen kunnen nooit juist zijn.
    Ik denk dat FRS er nog het dichts bij zit. M.a.w. importeren die hap, dat scheelt je de heflt van het geld...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  3. #3

    Standaard

    Ik denk eerlijk gezegd dat Bol.com er dicht bij zit. Series op Blu-Ray zijn altijd vrij duur geweest. Maar hopen dat Paramount ze regiovrij uitbrengt.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ik denk eerlijk gezegd dat Bol.com er dicht bij zit. Series op Blu-Ray zijn altijd vrij duur geweest. Maar hopen dat Paramount ze regiovrij uitbrengt.
    24,99 duur?
    Dat is toch geen geld voor een heel seizoen op blu-ray

  5. #5

    Standaard

    Sorry, ik dacht dat Bol.com de duurste was in plaats van de FRS. Ik bedoelde dus dat het waarschijnlijk 74.95 zou worden.
    Maar 25 euro zou inderdaad geen geld zijn voor een heel seizoen .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Sorry, ik dacht dat Bol.com de duurste was in plaats van de FRS. Ik bedoelde dus dat het waarschijnlijk 74.95 zou worden.
    Maar 25 euro zou inderdaad geen geld zijn voor een heel seizoen .
    Zeker het eerste seizoen die heeft 29 afleveringen. Ik hou het wel bij mij dvd's.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Sorry, ik dacht dat Bol.com de duurste was in plaats van de FRS. Ik bedoelde dus dat het waarschijnlijk 74.95 zou worden.
    Maar 25 euro zou inderdaad geen geld zijn voor een heel seizoen .
    Bol.com heeft laagste prijs garantie, je krijgt TOS voor de prijs waarvoor je hem besteld. Ik heb het al vaker meegemaakt, onlangs heb ik nog Man on Fire op blu-ray ontvangen voor € 8,99
    "A census taker once tried to test me.
    I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti."
    (Dr. Hannibal Lecter - The Silence of the Lambs)


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PLAGU3LORD Bekijk bericht
    Bol.com heeft laagste prijs garantie, je krijgt TOS voor de prijs waarvoor je hem besteld. Ik heb het al vaker meegemaakt, onlangs heb ik nog Man on Fire op blu-ray ontvangen voor € 8,99
    bij lost op blu-ray was frs goedkoper dan bol.com
    Blu-ray = Future

  9. #9

    Standaard

    Weet iemand of dit de versie is waar het nieuw gemonteerd filmmateriaal is bijgevoegd, zoals special effects die toen onmogelijk waren enz enz?

    Anders kan ik het bij mijn dvd's houden......zag ook dat de eerste 6 films in een box uitkomen in april op blu ray....pfffff word weer moeilijk,Blu Ray blijft toch wel erg mooi, en Star Trek mijn all time favourit.....maar heb er ondertussen al zoveel geld aan uitgegeven, eerst video, toen Laserdisc, toen dvd en nu weer Blu Ray.......maar ja kans is groot dat ik toch weer overstag ga, wil dit toch ook weer ultiem beleven........
    Grtz Ron

  10. #10

    Standaard

    Beide versies staan er gelukkig erop. Zowel de originele versies als de Special Editions. Ook zijn beide versies gewoon in HD, dus wat kwaliteit betreft verschilt het weinig.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #11

    Standaard

    Deze versie zou normaal gezien zowel de "originele" als de "geremasterde" afleveringen moeten bevatten. Dat is heel intelligent gezien want op de HD DVD box stonden alleen de geremasterde afleveringen. De prijs voor de boxen zal nu ook een stuk lager zijn en dat is ook weer goed nieuws. Toen de HD box destijds uitkwam kostte deze in de VS 217 dollar! Zelfs voor Star Trek een absoluut belachelijke prijs!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Egon Bekijk bericht
    bij lost op blu-ray was frs goedkoper dan bol.com
    Ik bedoel dat als je een product besteld (reserveert) voor een bepaalde prijs, je hem ook voor die prijs krijgt, ook al stijgt de prijs.

    Eigenlijk bedoelde ik pre-order garantie ipv laagste prijs garantie. Foutje
    "A census taker once tried to test me.
    I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti."
    (Dr. Hannibal Lecter - The Silence of the Lambs)


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Egon Bekijk bericht
    Ik zag bij www.blu-rayaanbieding.nl dat Tos op blu-ray uit komt op 29-april

    Prijzen:
    bij NL store 23,27
    Bij Bol.com 24,99
    Bij frs 74,99

    Ik weet niet of met Nederlandse ondertitel is
    De US/UK release is een 8 disk release. Bij BOL is het een 2 disk release...

  14. #14

    Standaard

    Ik heb hem toch maar besteld voor die prijs bij Bol. Die site staat altijd vol fouten bij pre-orders en de titel zegt dat het seizoen 1 van TOS. Het aantal schijven enzo zal later wel aangepast worden. Zo niet, is hij altijd nog te cancellen. In ieder geval voor die prijs geen geld.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel d.H. Bekijk bericht
    Ik heb hem toch maar besteld voor die prijs bij Bol. Die site staat altijd vol fouten bij pre-orders en de titel zegt dat het seizoen 1 van TOS. Het aantal schijven enzo zal later wel aangepast worden. Zo niet, is hij altijd nog te cancellen. In ieder geval voor die prijs geen geld.
    Je kunt hem natuurlijk ook gewoon op acceptgiro bestellen (of heb je dat gedaan?), kost niets.

    Ik heb hem overigens ook bij Bol.com besteld (op acceptgiro), als het niet de 6-disc versie is dan gaat die gewoon retour. Als je overigens naar de EAN kijkt dan is deze gelijk aan die van de FRS, dus waarschijnlijk is het gewoon een prijsfout van Bol.com. We zullen zien.
    Laatst aangepast door PLAGU3LORD : 21-02-2009 om 15:35 Reden: typo
    "A census taker once tried to test me.
    I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti."
    (Dr. Hannibal Lecter - The Silence of the Lambs)


  16. #16

    Standaard

    Ze zijn de laatste tijd slordig met prijzen, maar tot nu toe alles geleverd gekregen (Rocky Balboa, Man on Fire, etc)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Ze zijn de laatste tijd slordig met prijzen, maar tot nu toe alles geleverd gekregen (Rocky Balboa, Man on Fire, etc)
    Mij hoor je niet klagen, mogen ze wel vaker doen.
    "A census taker once tried to test me.
    I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti."
    (Dr. Hannibal Lecter - The Silence of the Lambs)


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PLAGU3LORD Bekijk bericht
    Je kunt hem natuurlijk ook gewoon op acceptgiro bestellen (of heb je dat gedaan?), kost niets.
    Dat heb ik uiteraard gedaan...
    Het enige nadeel is dat als ik dit seizoen heb, de rest ook moet kopen en die zullen wel duurder zijn dan dit. Wat een luxeprobleem....

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel d.H. Bekijk bericht
    Dat heb ik uiteraard gedaan...
    Het enige nadeel is dat als ik dit seizoen heb, de rest ook moet kopen en die zullen wel duurder zijn dan dit. Wat een luxeprobleem....
    Inderdaad

    Misschien dat dezelfde kluns ook voor de rest van de seizoenen de prijzen mag vaststellen.
    "A census taker once tried to test me.
    I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti."
    (Dr. Hannibal Lecter - The Silence of the Lambs)


  20. #20

    Standaard

    Hij staat er nu weer voor 80 euro, ik heb hem voor 25 euro besteld dus hopelijk krijg ik hem ook voor die prijs .

  21. #21

    Standaard

    ik heb hem net bij nl store besteld voor nog geen 24 euro. Ik hoop dat het voor die prijs doorgaat, zal erg mooi prijsje zijn
    En filmbox van star trek 1 t/m 6 is binnenkort ook verkrijgbaar voor ongveer 100 euro
    Blu-ray = Future

  22. #22

    Standaard

    Hij staat er nu weer voor 80 euro, ik heb hem voor 25 euro besteld dus hopelijk krijg ik hem ook voor die prijs
    Bij bol.com houden ze prijs aan waarvoor je 'm hebt besteld. Heb 'm ook daar besteld en in mijn overzicht van bestellingen staat ie dan ook gewoon voor de €24,99. Heb zo'n foutje daar al eerder meegemaakt (€8 ipv €60 :wink, maar dat betrof geen pre-order.
    ik heb hem net bij nl store besteld voor nog geen 24 euro. Ik hoop dat het voor die prijs doorgaat, zal erg mooi prijsje zijn
    Ik dacht op de NL store te hebben gelezen (in de algemene voorwaarden) dat de prijzen onder voorbehoud zijn, even in de gaten houden lijkt me.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  23. #23

    Standaard

    Persbericht Paramount

    Star Trek: The Original Series - Season 1

    Reis mee met de oorspronkelijke bemanningsleden Kirk & Spock van de U.S.S Enterpise op hun moedige vijfjarige missie… naar plekken waar niemand ooit geweest is. Met klassieke afleveringen zoals 'Balance of Terror', 'Arena', 'Devil in the Dark' en de populaire 'City on the Edge of Forever'.

    U kunt het eerste seizoen van deze serie, die aan de basis stond van het wereldwijde fenomeen, nu ervaren als nooit tevoren... Volledig digitaal remastered in beeld & geluid!

    Specificaties
    Leeftijdscertificering: 12 Jaar
    Drager: Blu-Ray
    Regio: Gehele Benelux
    Aantal: discs 8

    Release datum 29-04-2009
    "A census taker once tried to test me.
    I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti."
    (Dr. Hannibal Lecter - The Silence of the Lambs)


  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel d.H. Bekijk bericht
    Het enige nadeel is dat als ik dit seizoen heb, de rest ook moet kopen en die zullen wel duurder zijn dan dit. Wat een luxeprobleem....
    Ik hoop alleen dat ze nog gaan komen in HD op Blu-ray. Op HD-DVD is alleen het eerste seizoen verschenen. Als seizoen 2+3 op blu-ray gaan verschijnen, zullen de HD transfers gemaakt moeten worden. Seizoen 1 was natuurlijk al beschikbaar vanwege de HD-DVD.

  25. #25

    Standaard

    Er zijn allang HD-transfers van elk seizoen gemaakt, vanwege de restauratie van een tijd geleden. Inmiddels zijn ze ook al in HD op televisie uitgezonden (in Amerika, dan) dus natuurlijk komt de rest ook, en waarschijnlijk binnen redelijk korte tijd.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •