De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: www.mymemory.com

  1. #1
    reveraert
    Guest

    Standaard www.mymemory.com

    heeft iemand op deze site al besteld ? de levering is gratis en het pond is bijna zoals een euro .

  2. #2

    Standaard

    Ik zou hier ook wel eens ervaringen van willen lezen! Iemand?


  3. #3

    Standaard

    Ik ben tot nog toe zeer tevreden over deze shop. Al een paar keer iets besteld. Bestellingen werden binnen 24 uur na aankoop verstuurd, levering duurde ongeveer een week. Op de verpakking (stevige enveloppe met binnenin bubbeltjesplastic) en de artikelen zelf was ook niks negatiefs aan te merken, gewoon goede kwaliteit.

    Houdt er wel rekening mee dat Mymemory.com buiten de belastinggrenzen van de EU is gevestigd (nl. het Kanaaleiland Jersey), wat betekent dat er eventueel BTW en inklaringskosten geheven kunnen worden als de bestelling boven de €22 uitkomt.
    Overigens wordt op de enveloppe de echte waarde minus 3 pond vermeld.

  4. #4

    Standaard

    Ik bestel al heel wat maanden bij deze shop, zie o.a. prijsreacties in de pricewatch (blu-ray) gewoon een top winkel. Je kan ook met Paypal betalen (alleen ben je dan iets duurder uit dan wanneer met je mastercard betaald) tegen Paypal koers...
    Just me...P12 :-)

  5. #5

    Standaard

    Kort geleden ook iets besteld, SDHC card 4 Gb extreme III. ! stuks besteld, 1 stuks betaald en kreeg er op twee achtereenvolgende dagen 2 stuks thuisbezorgd.
    Nog contact met ze opgenomen, maar ze vonden het de moeite niet waard om de zaak uit te zoeken. Dus ergo, 2 kaartjes voor de prijs van één en één was al veel voordeliger dan in Nederland.
    Voor de rest, snelle levering

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •