De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard All the Boys Love Mandy Lane [DVD]

    All the Boys Love Mandy Lane

    Dertien in het dozijn tienerslasher.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Zomaar even een hersenscheet... Gebruiken de jongeren toevallig veel Marijuana in de film? Dan is de link met Mary Jane snel gemaakt (andere benaming voor wiet).
    Dan kan de film net zo goed All the Boys Love Mary Jane heten
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  3. #3

    Standaard

    Er wordt inderdaad aardig wat geblowd in de film, maar of jouw hersenscheet ook de intentie van de makers was, laat ik in het midden...

  4. #4

    Standaard

    Effectief, gebruiksonvriendelijk, onconventioneel en origineel! Wat wil een mens nog meer?

  5. #5

    Standaard

    Aardig maar niet meer dan dat. Het verhaal is erg leuk en origineel maar de uitvoering liet toch wat te wensen over. Vooral de overdaad aan sex en innuendo's vond ik storend en afleidend van het hoofdverhaal. Ach ja, Hollywood teen horror, je veranderd het toch niet.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •