De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Donnie Brasco: Extended Cut

    Volgens de site van Van Leest vanaf 26 februari verkrijgbaar.

    Weet iemand of deze dezelfde extras heeft als de R1 versie? Geloof dat de R1 versie wel het audiocommentaar van Mike Newell mist die op de SE stond.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  2. #2

    Standaard

    Als het persbericht klopt dan missen we het volgende:

    - Audiocommentaar
    - Verwijderde scènes
    - Geïsoleerde soundtrack
    - Bioscooptrailer

  3. #3

    Standaard

    Jammer genoeg heeft deze alleen maar een stereo track volgens de hoesje .
    What ?

  4. #4

    Standaard

    Voegt deze veel toe dan het orginele (de 21 min verwijderde scenes?)

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #5

    Standaard

    Vanmiddag toch maar even gekocht, ook al had ik liever het audiocommentaar van Mike Newell erbij gehad.

    Maar die zit dus sowieso ook niet op de R1 extended cut, alleen op de R1 SE.

    Moet de film overigens nog kijken, en heb em al zo lang niet meer gezien dat me waarschijnlijk niet op gaat vallen wat er nu precies extended aan is.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Voegt deze veel toe dan het orginele (de 21 min verwijderde scenes?)
    Als je het mij vraagt wel,meer diepgang,vooral in de Miami scenes, de extended editie is een must have voor elke maffia liefhebber,voor mij was donnie brasco een ware topper, en deze editie maakt hem alleen maar beter,let vooral op die extra tijger scenes(hilarisch)

  7. #7

    Standaard

    Thanks voor de info! Dan zal ik deze maar eens inruilen voor mijn oude versie. Donnie Brasco is zoiezo al een klassieker voor mij!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •