De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Problemen met Sony RDR-HX825

    Ik heb zo'n twee jaar een Sony RDR-HX825 Harddiskrecorder. Tot vandaag heb ik er geen problemen mee ondervonden. Nu staat er alleen 'WELCOME' op m'n display. Verder branden er geen lampjes en reageert de speler nergens op. Noch met de afstandsbediening, noch op het apparaat zelf. Ook de aan- en uitknop werkt niet meer. Ik heb de stekker uit het stopcontact getrokken en na 10 min. er weer ingestoken. Weer hetzelfde resultaat...

    Wie kan mij helpen?
    Laatst aangepast door nendm00 : 28-02-2009 om 19:05

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nendm00 Bekijk bericht
    Ik heb zo'n twee jaar een Sony RDR-HX825 Harddiskrecorder. Tot vandaag heb ik er geen problemen mee ondervonden. Nu staat er alleen 'WELCOME' op m'n display. Verder branden er geen lampjes en reageert de speler nergens op. Noch met de afstandsbediening, noch op het apparaat zelf. Ook de aan- en uitknop werkt niet meer. Ik heb de stekker uit het stopcontact getrokken en na 10 min. er weer ingestoken. Weer hetzelfde resultaat...

    Wie kan mij helpen?
    De reparatuur waarschijnlijk wel.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Daar had ik natuurlijk zelf ook al aan gedacht, maar wie weet had iemand daar al ervaring mee en had ik daar iets van kunnen leren. Daar is dit forum toch voor, of niet?

    Een harddiskrecorder is natuurlijk wel een bijzonder apparaat. Zowel een harddisk (met software) en een DVD-speler. Een gewone DVD-speler zou ik naar de TV-radio-cd-speler reparateur brengen. Een apparaat met een harddisk (computer) zou ik naar een computerreparateur brengen. Maar ja, wie is er al deskundig op het gebied van deze apparaten?
    Iemand die daar ervaring mee heeft, wil die s.v.p. reageren?

    Alvast bedank!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nendm00 Bekijk bericht
    Ik heb zo'n twee jaar een Sony RDR-HX825 Harddiskrecorder. Tot vandaag heb ik er geen problemen mee ondervonden. Nu staat er alleen 'WELCOME' op m'n display. Verder branden er geen lampjes en reageert de speler nergens op. Noch met de afstandsbediening, noch op het apparaat zelf. Ook de aan- en uitknop werkt niet meer. Ik heb de stekker uit het stopcontact getrokken en na 10 min. er weer ingestoken. Weer hetzelfde resultaat...

    Wie kan mij helpen?
    Ik heb dezelfde HD recorder met precies het zelfde probleem. Op div. sites kom ik dit probleem tegen, echter er wordt nooit over een oplossing gesproken.

    Mijn vraag is: hoe is het met jouw HD recorder afgelopen? Is het probleem opgelost, door jezelf of moest hij (voor deze klacht die veel vuldig blijkt voor te komen!) terug naar SONY?

    Bij voorbaat dank en groeten.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb precies hetzelfde probleem. We kunnen hem alleen gebruiken als we de aan/uitknop net zolang indrukken tot hij weer opstart, soms moet dat wel 3/4/5 keer. Hij is inderdaad steeds data aan het downloaden, dat gaat de hele nacht door. Ik ben het zat, naar Sony brengen, nou, dan weet je het wel, ben je 120 euro verder en dan hebben ze nog niets gedaan! Ik knal hem bij het groot vuil en koop een nieuwe, NOOIT meer een Sony, dit is de zoveelste zeper die ik met Sony meemaak

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •