De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.

Discussie: Plasma of LCD TV ?

  1. #1

    Thumbs up Plasma of LCD TV ?

    Welke TV hebben jullie in huis ?
    Plasma of LCD. Welke Merk/Type. Hoe Groot ( inch ).

    Welke zijn momenteel de Beste uit de winkels en zouden jullie mij Aanraden ?

  2. #2

    Standaard

    Ik heb zelf een plasma. De Panasonic 42PZ80. Dat is dus een 42 inch/107 cm tv. Geweldig mooi apparaat. Ik had eerst een Sony Bravia LCD besteld, maar die was telkens niet leverbaar dus toen heb ik deze besteld en ik heb er geen moment spijt van gehad. Zwart is echt zwart en de kleuren zijn werkelijk prachtig.

    Ik adviseer dus plasma en dan Panasonic als merk. Mijn tv kostte bij plasma-discounter.nl 955 euro. Dat is niet veel voor dit prachtapparaat...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Als eerste welkom op het forum.

    Er is al veel gesproken over lcd/plasma op het forum, gebruik de zoekfunctie maar eens.
    Ik heb zelf ook de nodige tabellen en info geplaatst.

    Wij hebben een 50 inch Plasma van LG, kostte eind 2006 helaas nog 2300,- euro

    Nu koop ik er daar 2 van, grrrrr

    Ook erg tevreden al zal een Pioneer Kuro het nog wel een stukje beter doen, maar daar is de prijs dan ook naar.

    LCD lijkt in de winkel wat helderder over te komen, dat komt door het "absorberen" van het vele omgevingslicht. In de thuissituatie zul je merken dat een plasma over het algemeen in de thuissituatie net wat helderder zal zijn. Al zijn de lcd's van nu natuurlijk ook om te kwijlen.

    En kijkafstand ? Dat hangt ervan af wat je gaat kijken, om van FullHD optimaal te genieten zul je dichterbij of een groter scherm moeten hebben dan bij een "ordinair" pal signaal.

    Het hangt ervan af, Hoeveel heb ik te besteden, hoeveel ruimte heb ik, hoeveel ruimte wil ik er eigenlijk aan toewijzen, en in welke mate ambieer ik de hobby (hoe belangrijk zijn alle eisen die er officieel voor staan) Voor een 42 inch is bij het kijken naar FullHD content een afstand van ongeveer 1,70 aan te bevelen (afhankelijk van de ogen kan dat wat hoger of lager uitvallen)

    Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je niet verder af kunt zitten, je zult echter op een gegeven moment iets van de scherpte gaan missen.

    Wij zitten van onze 50 inch (127 cm) zo'n 3,5 Meter, deze is echter HDReady (1366 X 768 ) en hier is het weer net iets minder belangrijk dan bij een FullHD.

    Een paar voorbeelden,(aan de hand van een zelf afgedrukte foto) een foto geprint met weinig puntjes ziet er op grote afstand ook best goed uit. (720 X 576 (PAL) en bijvoorbeeld 1366 X 768 (HDReady)
    De scherpte van een foto die je afdrukt met veel pixels (veel detail) (FullHD) moet je niet te ver van je afhouden om dit ook daadwerkelijk te kunnen onderscheiden.(of je moet het groter afdrukken) Toch best logisch ? niet ?

    En inderdaad, Pioneer en Panasonic komen goed uit de bus, en ik las laatst een magazine waar LG er ook goed uit kwam en zo zullen er vast meer merken zijn.

    Grt Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 18-02-2009 om 18:24
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  4. #4

    Standaard

    Plasma of LCD is heel persoonlijk.
    Niet alleen vanwege prijs of spec maar ook ivm eigen beleving.

    Persoonlijk vind ik het LCD beeld in veel gevallen te "statisch".
    Plasma, ook de PZ85 van Panasonic zoals ik gezien heb, kan inbranden. Hiermee moet je rekening houden als je juist net vaak langere tijd iets statisch in beeld hebt. Bijv. een heads up display bij een spel als je hem als game monitor gebruikt.

    Zo zijn er nog heel wat punten die je echt voor je zelf moet mee wegen bij de keuze.
    Op het gebied van Plasma zijn er 2 merken die over het algemeen aangeraden worden.
    Panasonic en Pioneer. De laatste gaat er mee stoppen, met de gehele tv divisie zelfs.
    Pioneer is nog zwarter en natuurlijker in kleuren dan Panasonic momenteel, maar daar betaal je dan ook duidelijk voor. Of dit het je waard is kun je echt alleen zelf bepalen.

    Bij LCD is het lastiger om aanraders te geven. Dit hangt nl heel sterk samen met je smaak in soort beeld.
    Philips blinkt over het algemeen uit in beeldverbeteringstechnieken, zoals HD natural motion etc (vergelijkbaar met kreten als motionflow bij sony etc..). Hecht je hier zelf echter geen waarde aan en kijk je liever naar onbewerkt beeld zijn er andere merken die "beter" beoordeelt worden. Zo hoor ik dan juist over Sony positieve geluiden. Ik dacht verder ook van Sharp en Samsung maar pin me svp niet vast op merken.

    Persoonlijk heb ik dan nog een aspect dat ik mee weeg: design.
    Helaas slaat Panasonic daar naar mijn smaak volledig de plank mis. Pioneer doet het weer goed.
    Philips vind ik ook erg strak, maar sony bij de top lijn weer niet.

    Formaat is ook weer persoonlijk.
    Er zijn tal van rekenmodellen afhankelijk van de resolutie van de bron en de tv. THX adviseert bij Full HD 1080i/p bronnen bijvoorbeeld een kijkafstand van 1,7m voor een 42". Dit geeft een heel leuk bioscoop gevoel maar is mij toch echt te dichtbij.
    Daarnaast staat een tv ook wel eens uit, hoe groter de tv hoe groter dan het zwarte vlak aan de muur...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker Bekijk bericht
    .
    Daarnaast staat een tv ook wel eens uit, hoe groter de tv hoe groter dan het zwarte vlak aan de muur...
    Als de tv niet aanstaat dan ben je toch niet thuis ?

  6. #6

    Standaard

    Zit wat in, maar toch is dit ook af en toe anders.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker Bekijk bericht
    Zit wat in, maar toch is dit ook af en toe anders.
    Doet me denken aan een doos in de winkel>>>> ik wil ook nog een beetje muur overhouden<<<<< (staan ze bij de afdeling slaapkamer grootte van 32inch)

    Disign is meegenomen, maar voor mij het minst belangrijke.

    1 Full HD
    2 Beeldkwaliteit
    3 Schermgrootte >55inch
    4 Aansluitmogelijkheden
    5 Instelmogelijkheden
    6 Bedieningsgemak
    7 Goed luisteren naar de AB- snel reageren op commando's
    8 Logische AB indeling
    9
    10
    11
    12
    13
    14 kleur van de kast
    15 vormgeving
    16 design

    Zoals al gezegd, als hij uit staat ben ik niet in die kamer of zit achter de PC, en als ik naar muziek luister staat de TV niet in de weg. En als de TV wel aanstaat, dan geniet ik van de film, serie en het daarbij behorende beeld en geluid..... de buitenkant van die kast, die zie ik dan helemaal niet meer.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChrisC Bekijk bericht
    Ik twijfel om een PlasmaTV aan te schaffen vanwege de inbrandingsgevaar,
    en heb begrepen dat het ook meer kost qua energie/stroom.
    Ik denk dat ik toch maar voor een LCDTV ga.
    Weet alleen nog niet welke type momenteel de best beoordeelde is,
    ( meest verkochte etc. )
    Ik zal ook de site van Kieskeurig even in de gaten houden.
    2 vooroordelen die niet helemaal meer van deze tijd zijn.

    Plasma's hebben idd een hoog maximum verbruik, maar het gemiddeld verbruik van een plasma ligt rond hetzelfde niveau als van een LCD. Bij plasma schommelt het verbruik namelijk. Dit vanwege het feit dat wanneer op een plasma een zwart of donker beeld wordt weergegeven, er ook geen 'licht' aan is. Bij een LCD brandt het backlight altijd...

    Bovendien is het gevaar van inbranden wel aanwezig, maar lang niet meer zo erg als dat vroeger bij de projectie televisies en eerste plasma's was. Ik heb er mijn pc en xbox op aangesloten en ik heb nergens last van. Je moet het wel echt bont maken wil een beeld inbranden.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gideon Markus Bekijk bericht
    Als de tv niet aanstaat dan ben je toch niet thuis ?


    Idd.

    En als ik geen tv kijk doet mijn Kuro dienst als schilderij, dankzij Webshots!
    Het is tevens mijn PC monitor!

    Verder beaam ik wat Michael H hierboven zegt!
    En eigenlijk ook met wat de rest zegt!

    Maar stel ik zou voor LCD moeten gaan, dan ben ik steeds onder de indruk van de laatste Samsung LCD's met Smart LED backlighting.

    Ook niet onbelangrijk is de diepte van sommige nieuwe TV modellen en hun wandbeugels.
    Deze liggen steeds vlakker tegen de muur, wat een groot pluspunt is.
    (Als je hem tenminste wilt ophangen)

    Maar ik moet er niet aan denken afscheid te moeten nemen van mijn Kuro plasma!
    Dat is echt the bomb
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChrisC Bekijk bericht
    Ik twijfel om een PlasmaTV aan te schaffen vanwege de inbrandingsgevaar,
    en heb begrepen dat het ook meer kost qua energie/stroom.
    Ik denk dat ik toch maar voor een LCDTV ga.
    Weet alleen nog niet welke type momenteel de best beoordeelde is,
    ( meest verkochte etc. )
    Voor een 3m kijkafstand hou ik het op een 40/42 inch, lijkt me voldoende.
    Ik zal ook de site van Kieskeurig even in de gaten houden.


    Dat stroomverbruik is allang niet meer van deze tijd en ik kan het weten. Wij krijgen namelijk ook een energierekening. O ja, en wat spaarlampjes doen wonderen. (Zo heb ik zelf ruim 200 Watt kunnen besparen !)

    Lees de onderstaande thread ook eens door......

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...65#post1436865

    Wat betreft inbranden durf ik te zeggen dat dit tegenwoordig "bullshit" is.
    Je ziet wanneer je langdurig een zelfde beeld gebruikt hebt wellicht het na-ijlen van de "plasma bulbs"

    Wanneer je echter na het gebruik van je ps3 (je hebt muziek afgespeeld en heb een vrij statisch beeld gehad gedurende langere tijd) en je kijk daarna een film of zoiets, zul je daar niets van merken. Dus ook niet storend.

    Wij hebben al 2,5 een plasma en hier ondervindt je dus zeker geen problemen mee (ook de logo's waar ze het wel eens over hadden, Nergens te zien)

    Tja de grote van een tv. Voor een FullHD uitzending op een 42 inch is 170 cm een ideale kijkafstand.(Dat wil niet zeggen dat het verboden is om op 2 - 2,5 Mtr te kijken) Voor een PAL SD uitzending mag dat gerust verder af zijn. Het gaat er maar om wat jij met je tv gaat doen. Kijk je alleen het nieuws en Lingo of wil je dagelijks optimaal naar Blu-Ray's kijken ? Dan mag ie best wat groter of zou je wat dichter bij kunnen gaan zitten.

    Kijk je alleen het nieuws ben je ook klaar met een HDReady.

    Wij kijken btw op 3,5 Meter naar een HDReady van 50 inch, en de volgende mag best een maat groter. Niets vermoeiend aan en zeker niet te groot. Er zijn mensen die net doen alsof je last van je nekspieren krijg. Neem van mij aan dat het zeer ontspannen en lekker kijkt. Ik krijg pas hoofdpijn als ik weer naar een 32 inch moet zitten turen.

    How far should i sit from my tv ??????

    http://www.hdtvtest.co.uk/Article/Ho...ould-I-Sit.php

    Grt Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 23-02-2009 om 07:35
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  11. #11

    Standaard

    42 inch op 3 meter afstand is misschien aan de kleine kant. Denk er aan, het wendt ontzettend snel. In het begin had ik ook iets van 'Ahum, dat is wel erg groot.' Maar nu na een maandje heb ik al iets van 'Ja, de volgende wordt nog groter'. Ik zit bovendien 2.20 meter af van m'n Panasonic 42PX80.
    Ik moet wel zeggen dat ik iets meer last van image retention heb. Zwarte balken na een film blijf je een tijdje zien (met tv-kijken is dat zo over) en ook witte teksten in menu's blijf je soms zien als het iets langer heeft aangestaan. Verder is het een toptv.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChrisC Bekijk bericht
    En hoe zit het dan met vermoeide ogen / hoofdpijn etc.
    Mijn vriendin zegt dat TV kijken van te dichtbij niet echt goed kan zijn voor je ogen.
    En sommige mensen heb ik horen klagen over bepaalde TV's dat ze hoofdpijn van kregen
    ( misschien niet goed ingesteld, of te grote scherm van te dichtbij, of teveel ambilight ??? ).

    Maar goed, daar heeft RogerW geen last van, zal wel persoonsgebonden zijn, of type TV.
    Wat moet je hier nou mee , Ik zou je graag eens uitnodigen om in een huiskamersituatie op 3,5 Mtr naar een 50 inch te kijken.
    Je zal hooguit in het begin enigzins onder de indruk zijn, na enkele dagen weet je niet meer beter en zoek je het internet af naar een grotere !

    Ik heb het mijn collega's zo vaak horen zeggen ; "Dat is veel te groot zus en zo". Na een filmpje praten ze wel anders.

    Als je van een te grote tv hoofpijn krijgt, zou je die van een te kleine (lees: te zeer concentreren op ondertitels bijvoorbeeld) dan niet krijgen.

    Gewoon een 32 inch kopen, dan krijg je in elk geval geen hoofdpijn van je vriendin en van een te lege portemonnee.

    Grt Roger.

    Mhhh zouden die berekeningen door zatlappen gedaan zijn ? (Zeg Claudio, hoeveel paracetamolletjes slik jij wel niet op een dag met je 60 inch )

    http://www.hdtvtest.co.uk/Article/Ho...ould-I-Sit.php
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 23-02-2009 om 16:52
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChrisC Bekijk bericht
    En hoe zit het dan met vermoeide ogen / hoofdpijn etc.
    Mijn vriendin zegt dat TV kijken van te dichtbij niet echt goed kan zijn voor je ogen.
    En sommige mensen heb ik horen klagen over bepaalde TV's dat ze hoofdpijn van kregen
    ( misschien niet goed ingesteld, of te grote scherm van te dichtbij, of teveel ambilight ??? ).

    Maar goed, daar heeft RogerW geen last van, zal wel persoonsgebonden zijn, of type TV.
    Dat het niet goed is voor je ogen is onzin. Dat is echt een fabeltje wat vroeger door onze ouders in de wereld is geholpen om lang tv kijken te voorkomen. Dan zouden er erg veel blinde of zeer slechtziende mensen op de wereld rondlopen. Denk maar eens aan al die kantoren waar iedereen dag in dag uit van ochtend tot avond naar een pc scherm zit te staren. Iedereen zijn ogen gaan gedurende de jaren achteruit, maar dat komt echt niet door een meter dichter of verder van een tv af te zitten.

    Dat je hoofdpijn van een tv krijgt is puur het teken dat ie vreselijk is afgesteld. Bovendien werkt het ook mee als je een 100Hz tv koopt. Kijkt veel rustiger weg.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Wat moet je hier nou mee , Ik zou je graag eens uitnodigen om in een huiskamersituatie op 3,5 Mtr naar een 50 inch te kijken.
    Je zal hooguit in het begin enigzins onder de indruk zijn, na enkele dagen weet je niet meer beter en zoek je het internet af naar een grotere !

    Ik heb het mijn collega's zo vaak horen zeggen ; "Dat is veel te groot zus en zo". Na een filmpje praten ze wel anders.

    Als je van een te grote tv hoofpijn krijgt, zou je die van een te kleine (lees: te zeer concentreren op ondertitels bijvoorbeeld) dan niet krijgen.

    Gewoon een 32 inch kopen, dan krijg je in elk geval geen hoofdpijn van je vriendin en van een te lege portemonnee.

    Grt Roger.

    Mhhh zouden die berekeningen door zatlappen gedaan zijn ? (Zeg Claudio, hoeveel paracetamolletjes slik jij wel niet op een dag met je 60 inch )

    http://www.hdtvtest.co.uk/Article/Ho...ould-I-Sit.php
    Ik mag niet veel zeggen, heb maar een 55inch Full HD, Kijkafstand 2,5 tot 3 meter en als ik al eens een paracetamolletje neem, dan komt dat echt niet van de TV.... eerder van de Heineken

    Ouwe wijfe praatjes..... hoofdpijn krijgen van een te grote TV, ik krijg eerder hoofdpijn van ouwewijfepraatjes.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha.., geheel geen hoofdpijn!
    tip: neem niet een paracetamolletje, maar nog een

    En wat mij betreft is zelfs 60" nog niet groot genoeg voor de "echte" ervaring!
    Het is gewoon behelpen
    Nou moet ik wel zeggen dat mijn allereerste 50" RPJ alweer 14 jaar geleden was!
    Sindsdien ben ik nooit kleiner gegaan............., in de huiskamer althans!

    Wel is het natuurlijk even wennen voor je ogen!
    Er komt opeens een bak licht op je af!
    Vaak kan de juiste kamer belichting het wat rustiger voor je ogen maken!
    Maar meestal is het van korte duur!
    Het is gewoon even wennen!

    Wat de groote betreft:
    In de bioscoop heb je waarschijnlijk ook geen hoofdpijn!
    Meestal is het de eerste 10 minuten wat overweldigend, maar halverwege de film heb je het niet eens meer echt in de gaten!
    The brain is a mighty tool!

    En idd. een juiste afstelling van je tv, draagt per defintie bij aan een optimale (hoofdpijn vrije) kijkervaring
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 23-02-2009 om 22:04
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChrisC Bekijk bericht
    Jullie hebben gelijk, ik hou het gewoon op een 40/42inch. Laat anderen maar praten.
    Ik kijk even rond naar de nieuwste modellen, die extra dunne / platte schermen :
    de Slimline TV met zeer slank design, die vind ik mooi ! :razz:
    Laat even weten als je uhm weg doet.

    Ik zoek nog iets kleins voor op de kinderkamer

    Houdt er even rekening mee dat wanneer je hem zou willen ophangen je de kabels eerst insteekt ! Bij een slimline is het niet of vrijwel niet mogelijk dit achteraf te doen

    Ik heb je gewaarschuwd.

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  17. #17

    Standaard

    Ik heb zelf een Panasonic TH-37PX80. Idd een plasmascherm. Groter past bij ons niet in de kast. Qua prijs meer dan goed te doen en het beeld is fantastisch. Had hiervoor een Loewe CRT en was bang dat ik in beeldkwaliteit erg achteruit zou gaan, maar niets is minder waar!

    Via internetwinkels voor 659 euro te krijgen. Wil je een maatje groter, kan ik je de TH-42PZ80 aanbevelen.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChrisC Bekijk bericht
    Jullie hebben gelijk, ik hou het gewoon op een 40/42inch. Laat anderen maar praten.
    Als je met "anderen" de mensen bedoeld die jou advies geven waar je zelf om vroeg en nu zegt "laat ze maar kletsen" (zo vat ik het een beetje op)

    Koop dan zondermeer wat jezelf goed en het beste lijkt want wij kunnen die tijd die we besteden goed gebruiken om te ontspannen. We moeten immers die hoofdpijn weer kwijt zien te raken. Die paracetamolletjes worden immers niet vergoed.

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  19. #19

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Als je met "anderen" de mensen bedoeld die jou advies geven waar je zelf om vroeg en nu zegt "laat ze maar kletsen" (zo vat ik het een beetje op)

    Koop dan zondermeer wat jezelf goed en het beste lijkt want wij kunnen die tijd die we besteden goed gebruiken om te ontspannen.
    Grt Roger.

    Nee joh, dat bedoel ik er zeker niet mee !
    Het gaat om de mensen die ik persoonlijk ken, die mij in verwarring brengen/brachten.
    Niet om de mensen hier op het forum, ik ben zeker niet ondankbaar !

    Ik denk dat we er zo verder wel uitkomen, dus iedereen hier hartelijk dank voor alle goede adviezen
    wat dit betreft !
    Laatst aangepast door ChrisC : 02-06-2009 om 12:06

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChrisC Bekijk bericht
    Nee dat bedoel ik er zeker niet mee !
    Het gaat om de mensen die ik persoonlijk ken, die mij in verwarring brengen/brachten.
    Niet om de mensen hier op het forum, ik ben zeker niet ondankbaar !

    En trouwens voor degenen met de opmerking "oude wijfenpraat" wil ik alleen even zeggen dat ik & mijn vriendin zeker niet oud zijn, maar rond de 25 jaar pas. :razz:
    Daarom kunnen we onze centjes maar 1 keer goed besteden !
    Oke, dan begreep ik het een beetje verkeerd

    Ben benieuwd wat je gaat kopen, en in elk geval alvast veel plezier ermee.

    En inderdaad, koop binnen je budget, dat is in elk geval verstandig.

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •