Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Van PC naar Mediacenter

    Hallo..hallo!

    Ik zal mij even voorstellen.

    Ik ben Jeroen ik kom uit het prachtige silvolde en ben al enkele jaren geintereseerd in dvds en alles wat er bij hoort. Nadat ik blu ray ontdekt heb en op jullie forum al een paar interesante berichten heb gelezen wil ik eingelijk nu ook wel een media center

    Echter heb ik als student zijnde niet al te veel geld te besteden.
    Mijn ouders zijn echter op zoek naar een laptop, waardoor onze computer die beneden staat overbodig wordt. Deze kan ik voor een paar tientjes overnemen.

    Echter is deze computer al wat enkele jaren oud. Mijn idee was om van deze computer een media center te bouwen wie het volgende kan:

    -Blu rays afspelen (denk aan een interne blu ray brander) het zou mooi zijn als deze ook hd dvds afspeelt aangezien ik wat hd dvds heb, echter ben ik ook al in bezit van een xbox 360 hdddvd speler. Deze heb ik momenteel aangesloten op mijn laptop, echter zou ik die dan via de usb aansluiting eventueel aan mijn media center willen koppelen.

    -Verder wil ik ook hd materiaal van de harde schijf af willen spelen

    -Internetten

    - Tv kijken en opnemen op harde schrijf (Ook een tv programma kijken en een ander programma op een andere zender opnemen)

    - 5.1 aansluiting. Ik wil graag een mooi 5.1 setje in de toekomst er op aansluiten misschien zie ik wat moois voorbij komen op marktplaats.

    -Spellen spelen heeft niet echt een hoge prioriteit, echter af een toe een keer een spel spelen lijkt me wel wat.

    - Het liefst wil ik ook een hdmi aansluiting!. op de huidige computer zit nu een dvi aansluiting.

    - Ook wil ik alle onderdelen ombouwen in een mooie media center kast (als het er maar compact en een beetje stijl heeft, hoeft niet overdreven luxe te zijn) Ik zit te denken aan een zwarte, met de nodige usb aansluitingen (voor externe hardeschijf) en een dubbele drive. (blu ray rw en een dvd rw) de dvd rw zit al in dit huidige systeem en wil ik dan overplaatsen. Hetzelfde geld voor de cardreader die ik over wil plaatsen na mediacenter


    De huidige computer heeft de volgende specificaties:

    - Amd Athlon 64 processor 3000+
    DDR 400 Dual Sata Raid type: K8V SE

    ik denk dat deze dat is:
    http://www.kieskeurig.nl/moederbord/...caties/131350/

    -1GB RAM GEHEUGEN
    -Kloksnelheid 2.00GHZ

    - Geforce FX 5200 128mb Tv out and DVI

    ik denk dat deze dat is:
    http://www.kieskeurig.nl/3d_videokaa...mb_agp/315245/

    - Cardreader

    - Floppy drive

    - dvd rom

    -dvd rw

    Ik weet niet of dit voldoende informatie is, ik zou eventueel nog wat dingen na kunnen kijken met enig zoekwerk

    Graag wil ik graag wat advies over wat voor een onderdelen ik moet vervangen (en door wat voor een type). zodat ik aan al mijn wensen hierboven kan voldoen.
    Het liefst zo goedkoop mogelijk!!!

    Hij moet zobiezo sneller worden, ik denk aan 4gb werkgeheugen alleen ik heb geen idee of mijn moederbord enz. dat allemaal aankan daarvoor heb ik allemaal te weinig verstand!....

    Verder zal er ook een tv kaart inmoeten etc.

    Misschien kunnen jullie mij helpen met advies over componenten die ik aan moet brengen.

    Alvast vriendelijk bedankt

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroentje1989 Bekijk bericht
    Hallo..hallo!

    Ik zal mij even voorstellen.

    Ik ben Jeroen ik kom uit het prachtige silvolde en ben al enkele jaren geintereseerd in dvds en alles wat er bij hoort. Nadat ik blu ray ontdekt heb en op jullie forum al een paar interesante berichten heb gelezen wil ik eingelijk nu ook wel een media center

    Echter heb ik als student zijnde niet al te veel geld te besteden.
    Mijn ouders zijn echter op zoek naar een laptop, waardoor onze computer die beneden staat overbodig wordt. Deze kan ik voor een paar tientjes overnemen.

    Echter is deze computer al wat enkele jaren oud. Mijn idee was om van deze computer een media center te bouwen wie het volgende kan:

    -Blu rays afspelen (denk aan een interne blu ray brander) het zou mooi zijn als deze ook hd dvds afspeelt aangezien ik wat hd dvds heb, echter ben ik ook al in bezit van een xbox 360 hdddvd speler. Deze heb ik momenteel aangesloten op mijn laptop, echter zou ik die dan via de usb aansluiting eventueel aan mijn media center willen koppelen.

    -Verder wil ik ook hd materiaal van de harde schijf af willen spelen

    -Internetten

    - Tv kijken en opnemen op harde schrijf (Ook een tv programma kijken en een ander programma op een andere zender opnemen)

    - 5.1 aansluiting. Ik wil graag een mooi 5.1 setje in de toekomst er op aansluiten misschien zie ik wat moois voorbij komen op marktplaats.

    -Spellen spelen heeft niet echt een hoge prioriteit, echter af een toe een keer een spel spelen lijkt me wel wat.

    - Het liefst wil ik ook een hdmi aansluiting!. op de huidige computer zit nu een dvi aansluiting.

    - Ook wil ik alle onderdelen ombouwen in een mooie media center kast (als het er maar compact en een beetje stijl heeft, hoeft niet overdreven luxe te zijn) Ik zit te denken aan een zwarte, met de nodige usb aansluitingen (voor externe hardeschijf) en een dubbele drive. (blu ray rw en een dvd rw) de dvd rw zit al in dit huidige systeem en wil ik dan overplaatsen. Hetzelfde geld voor de cardreader die ik over wil plaatsen na mediacenter


    De huidige computer heeft de volgende specificaties:

    - Amd Athlon 64 processor 3000+
    DDR 400 Dual Sata Raid type: K8V SE

    ik denk dat deze dat is:
    http://www.kieskeurig.nl/moederbord/...caties/131350/

    -1GB RAM GEHEUGEN
    -Kloksnelheid 2.00GHZ

    - Geforce FX 5200 128mb Tv out and DVI

    ik denk dat deze dat is:
    http://www.kieskeurig.nl/3d_videokaa...mb_agp/315245/

    - Cardreader

    - Floppy drive

    - dvd rom

    -dvd rw

    Ik weet niet of dit voldoende informatie is, ik zou eventueel nog wat dingen na kunnen kijken met enig zoekwerk

    Graag wil ik graag wat advies over wat voor een onderdelen ik moet vervangen (en door wat voor een type). zodat ik aan al mijn wensen hierboven kan voldoen.
    Het liefst zo goedkoop mogelijk!!!

    Hij moet zobiezo sneller worden, ik denk aan 4gb werkgeheugen alleen ik heb geen idee of mijn moederbord enz. dat allemaal aankan daarvoor heb ik allemaal te weinig verstand!....

    Verder zal er ook een tv kaart inmoeten etc.

    Misschien kunnen jullie mij helpen met advies over componenten die ik aan moet brengen.

    Alvast vriendelijk bedankt
    De basis is goed, plaats alleen wat meer geheugen. Meer dan 3 GB heeft geen zin, want een 32 bit besturingssysteem herkend niet meer dan dat. 2 GB is voldoende. Plaats wel een recentere videokaart. Ga in dat geval voor een ATi Radeon. Die bieden net wat meer waar voor je geld.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    voor 'n HDMI aansluiting heb je simpelweg 'n DVI -> HDMI kabel nodig;


    en welkom op het forum
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #4

    Standaard

    Oke, oke bedankt.
    Maar is de computer dan krachtig genoeg om hd files af te spelen?

    Welke video kaart raad u aan, omdat ik tv wil kijken en iets van een andere zender tegelijk wil opnemen.

    En dvi is alleen beeld toch, moet ik dan ook nog een andere geluidskaart aanschaffen.. er zit nu een creative 5.1 setje aan.
    en wat voor een kabel heb ik nodig als ik het geluid wil laten lopen via een home cinema set??,,


    Ik heb net even rondgekeken op www.gistron.com

    en ik zag dit:

    4096MB DDR2/ 800 Kingston CL5 KIT

    en

    Asus nVi EN9500GT 1024

    Ik weet niet of deze componenten passen... of dat dat geod gaat,

    Ook moet ik nog een tv kaart hebben.. en een mooie design kast, (mediacenter behuizing)

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen
    Laatst aangepast door jeroentje1989 : 25-02-2009 om 21:30

  5. #5

    Standaard

    Geluid kan je gewoon doorverbinden via 'n Toslink of 'n Spdif kabel, betreffende de behuizing, hier staan 'n aantal mooie htpc behuizingen.

    Betreffende de hardware weet ik niet of het geheugen 'n beetje overkill is, zoals hierboven ook al omschreven werd. 'n nieuwe GPU is altijd welkom al weet ik niet of jouw mainboard PCI-e ondersteund, anders zou je voor 'n AGP versie moeten gaan. Je huidige videokaart kan volgens mij geen 1080p aan.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #6

    Standaard

    Oke,,,

    Ik heb net geprobeerd een hd file af te spelen, echter vlc player en mediaplayer classic liepen vast.
    De huidige videokaart trekt het dus niet.

    Ik moet dus op zoek naar een geschikte video kaart, en er wat meer geheugen erin gooien.

    Ik denk dat het verstandig is om met de computer een keer na een computerbedrijf te gaan, en te vragen wat er mogelijk is. Aangezien ik niet weet wat wel en wat niet kan.
    Laatst aangepast door jeroentje1989 : 26-02-2009 om 20:34

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroentje1989 Bekijk bericht
    Oke,,,

    Ik denk dat het verstandig is om met de computer een keer na een computerbedrijf te gaan, en te vragen wat er mogelijk is. Aangezien ik niet weet wat wel en wat niet kan.
    Ik denk dat het heel verstandig is om je oude computer met rust te laten, en hem gebruiken voor internet toegang om aldaar wat van je gading te downloaden.

    Een apparaatje als dit kan je misschien van dienst zijn:

    http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/wd-tv-...ayer-20081115/
    Have fun and enjoy your collection

  8. #8

    Standaard

    Oke, maar deze ondersteunt geen dts...dus dat is een minpunt.
    Kan je wel een sub (srt) bestand bij een film laden


    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik denk dat het heel verstandig is om je oude computer met rust te laten, en hem gebruiken voor internet toegang om aldaar wat van je gading te downloaden.

    Een apparaatje als dit kan je misschien van dienst zijn:

    http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/wd-tv-...ayer-20081115/

  9. #9

    Standaard

    De wd geeft wel dd en dts weer.

    Maar verkijk je er niet op. De wd geeft hd perfect weer! echt een top apparaat voor het geld.
    Laatst aangepast door Albert Kostwinder : 10-03-2009 om 15:57
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #10

    Standaard

    Oooh oke!

    Ik heb even op www.opus.nl gekeken en daar staat die voor 99 euro inderdaad geen geld .

    Alleen er staat dat die 2 kannaals output heeft, maar dit is toch niet het geval al ik hem via de optische kabel aansluit op mijn home cinema set?

    Dan heb ik toch wel gewoon surround?

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    De wd geeft wel dd en dts weer.

    Maar verkijk je er niet op. De wd geeft hd perfect weer! echt een top apparaat voor het geld.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroentje1989 Bekijk bericht
    Oooh oke!

    Ik heb even op www.opus.nl gekeken en daar staat die voor 99 euro inderdaad geen geld .

    Alleen er staat dat die 2 kannaals output heeft, maar dit is toch niet het geval al ik hem via de optische kabel aansluit op mijn home cinema set?

    Dan heb ik toch wel gewoon surround?

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen
    Vind wel dat je gelijk hebt, het staat er weer eens lekker onduidelijk, misschien kun je het hier tussen de regels doorlezen.... heb zelf even geen tijd:

    http://www.winkelvergelijker.nl/revi...2100383041.htm
    Have fun and enjoy your collection

  12. #12

    Standaard

    Ik denk dat ik voor dit WD apparaat ga!
    Wij hebben een mx 3800d home cinema set http://www.p4c.philips.com/files/m/m...2s_pss_nld.pdf

    Ik wil dit apparaat dan aansluiten op de home cinema set zodat ik mooi geluid krijg in surround via de home cinema set, de WD heeft dus een optische uitgang, allleen kan ik die aansluiten via een kabel op mijn home cinema set??


    Aansluitingen home cinema set
    Audio in/uit
    - TV-in : 2 x cinch
    - AUX-in : 2 x cinch
    - Subwoofer-out : 1 x cinch
    Audio in/uit (digitaal)
    - Optisch-uit : 1 x toslink
    - Coax-uit : 1 x cinch
    Video-in/uit
    - TV SCART uit : SCART
    - VCR (CVBS) : 1 x cinch
    - Monitor-uit (Y/C) : 1x hosiden
    Luidsprekers
    - Front L/R : 4 x click-fit
    - Centre : 2 x click-fit
    - Surround L/R : 4 x click-fit
    Overige
    - Hoofdtelefoon : 1 x jack/6,3 mm (front)
    - Antenne 75 ohm : IEC (coax)


    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroentje1989 Bekijk bericht
    Oooh oke!

    Ik heb even op www.opus.nl gekeken en daar staat die voor 99 euro inderdaad geen geld .

    Alleen er staat dat die 2 kannaals output heeft, maar dit is toch niet het geval al ik hem via de optische kabel aansluit op mijn home cinema set?

    Dan heb ik toch wel gewoon surround?

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen

  13. #13

    Standaard

    hoi, ik heb uit je eerdere verhaal begrepen dat je ook tv wilde gaan opnemen met je eventuele mediacenter pc. Volgens mij kan dit niet met die WD. Ik heb zelf een computer met vista mediacenter. Het is wel een grotere uitgave maar als je de pc goed configureert is het echt helemaal top. Plus de grafische interface van vista mce is helemaal geweldig. Al met al een super aankoop. om je een indruk te geven ik heb deze kast waar alle pc componenten inzitten http://ahanix.com/products/mce/mce_d5.php

    Is heel mooi geintegreerd bij de rest van mijn hifi spulletjes.

    groet,

    Jeroen.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroentje1989 Bekijk bericht
    Ik denk dat ik voor dit WD apparaat ga!
    Wij hebben een mx 3800d home cinema set http://www.p4c.philips.com/files/m/m...2s_pss_nld.pdf

    Ik wil dit apparaat dan aansluiten op de home cinema set zodat ik mooi geluid krijg in surround via de home cinema set, de WD heeft dus een optische uitgang, allleen kan ik die aansluiten via een kabel op mijn home cinema set??


    Aansluitingen home cinema set


    Audio in/uit
    - TV-in : 2 x cinch
    - AUX-in : 2 x cinch
    - Subwoofer-out : 1 x cinch
    Audio in/uit (digitaal)
    - Optisch-uit : 1 x toslink
    - Coax-uit : 1 x cinch
    Video-in/uit
    - TV SCART uit : SCART
    - VCR (CVBS) : 1 x cinch
    - Monitor-uit (Y/C) : 1x hosiden
    Luidsprekers
    - Front L/R : 4 x click-fit
    - Centre : 2 x click-fit
    - Surround L/R : 4 x click-fit
    Overige
    - Hoofdtelefoon : 1 x jack/6,3 mm (front)

    - Antenne 75 ohm : IEC (coax)


    Sorry, je set schijnt zichzelf niet als zodanig te beschouwen, hij heeft coax en optisch... maar vreemd genoeg zijn dat uitgangen. Je kunt alleen gebruik maken van de analoge ingangen van je set, DTS wordt dan wel een probleem, en het "echte" surround zul je er niet mee krijgen.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #15

    Standaard

    Dat is het nare van die all in one meuk...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Sorry, je set schijnt zichzelf niet als zodanig te beschouwen, hij heeft coax en optisch... maar vreemd genoeg zijn dat uitgangen. Je kunt alleen gebruik maken van de analoge ingangen van je set, DTS wordt dan wel een probleem, en het "echte" surround zul je er niet mee krijgen.
    Klopt, pas als je hem via hdmi aansluit kun je keizen voor digital out en dan heb je een partij gaaf surround!. Heb hem zelf nog niet zo lang en ben nog aan het stoeien maar het geluid scheelt niet veel van mijn blu ray met thrue hd en dts ma hoor... ben reuze tevreden met dit kastje. 99 euro is veel te goedkoop.... Hd beeld is ook aanstvallig close vergeleken met een blu ray..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #17

    Standaard

    Ik kan van een klasgenoot dit overkope voor 270 euro!!
    Dit is toch een top apparaat die HD bestanden en Blu ray bestanden moeiteloos afspeelt??
    • AMD64 X2 6000+ Dual-Core (2 x 3.0Ghz)
    • 2GB DDR2 Geheugen
    • Geforce x1250 Video
    • 500GB Harde Schijf
    • HDMI aansluiting voor lcd/plasma
    • Ingebouwde Cardreader
    • USB 2.0
    • Dual-DVD Brander
    • Optische Uitgang om hem op een audio systeem aantesluiten DTS
    • 5.1 Audio uitgang
    • Firewire aansluiting
    Ik gooi er alleen dan 2 gig er bij in!

    Is dit wat??

    Ik moet snel beslissen
    Laatst aangepast door jeroentje1989 : 11-03-2009 om 12:35

  18. #18

    Standaard

    Voor dat geld 'n mooie setup, en als het 'n klasgenoot is is het ook wel redelijk betrouwbaar mocht er iets mis mee zijn...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Klopt, pas als je hem via hdmi aansluit kun je keizen voor digital out en dan heb je een partij gaaf surround!. Heb hem zelf nog niet zo lang en ben nog aan het stoeien maar het geluid scheelt niet veel van mijn blu ray met thrue hd en dts ma hoor... ben reuze tevreden met dit kastje. 99 euro is veel te goedkoop.... Hd beeld is ook aanstvallig close vergeleken met een blu ray..
    Weet er alles van, heb een soortgelijk apparaatje, heb er een 1,5 TB schijfje inzitten en het speelt met prachtige resultaten, beeld en geluid....

    http://reviews.cnet.co.uk/accessorie...9298605,00.htm
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 11-03-2009 om 17:21 Reden: link vergeten
    Have fun and enjoy your collection

  20. #20

    Standaard

    Na lang zoeken informatie inwinnen is het dit systeem geworden die ik zelf in elkaar ga zetten.

    De dvdrw wil ik als de bluray rw goedkoper zijn geworden daardoor laten vervangen.

    Bedankt voor jullie hulp en advies.

    Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

    Eisen:
    - Hdmi uitgang
    - Optische uitgang zodat ik hem aan kan sluiten op home cinema set
    - Min 5.1 uit zodat ik hem aan kan sluiten aan logitech speaker set
    - Moet HD bestanden (mkv, .ts) van 20 gig moeiteloos zonder schokken kunnen afspelen
    - Wil nu een dvd rw maar moet in de toekomst ook een blu ray rw kunnen ondersteunen en dus ook blu ray dvds kunnen afspelen





    Asus AM2+ M3A78 S/R/GBL/F/ATX
    AM2 AMD Athl64 X2 6000+ 89W 3.10/BOX
    4096MB DDR2/ 800 Kingston CL5 KIT
    320GB Samsung HD322HJ 16/S
    Sony/NEC AD7200A 20x P/b zwart
    Asus nVi EN9500GT 1024
    Codegen 201CA 400W zwart-zilver

    371.3 euro

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen
    Laatst aangepast door jeroentje1989 : 12-03-2009 om 16:20

  21. #21

    Standaard

    Mooizo, zelf knoop doorgehakt dus... Deel ons je ervaringen
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Mooizo, zelf knoop doorgehakt dus... Deel ons je ervaringen

    Haha komt goed

    Morgen kan ik de onderdelen ophalen alles is op voorraad dus morgen alles in elkaar knutselen en savonds maar een filmpje kijken he haha

  23. #23

    Standaard

    XP of linux?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroentje1989 Bekijk bericht
    Na lang zoeken informatie inwinnen is het dit systeem geworden die ik zelf in elkaar ga zetten.

    De dvdrw wil ik als de bluray rw goedkoper zijn geworden daardoor laten vervangen.

    Bedankt voor jullie hulp en advies.

    Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

    Eisen:
    - Hdmi uitgang
    - Optische uitgang zodat ik hem aan kan sluiten op home cinema set Ga je een andere home cinema set aanschaffen?
    - Min 5.1 uit zodat ik hem aan kan sluiten aan logitech speaker set Leuke set , had je die al?
    - Moet HD bestanden (mkv, .ts) van 20 gig moeiteloos zonder schokken kunnen afspelen
    - Wil nu een dvd rw maar moet in de toekomst ook een blu ray rw kunnen ondersteunen en dus ook blu ray dvds kunnen afspelen





    Asus AM2+ M3A78 S/R/GBL/F/ATX
    AM2 AMD Athl64 X2 6000+ 89W 3.10/BOX
    4096MB DDR2/ 800 Kingston CL5 KIT
    320GB Samsung HD322HJ 16/S
    Sony/NEC AD7200A 20x P/b zwart
    Asus nVi EN9500GT 1024
    Codegen 201CA 400W zwart-zilver

    371.3 euro

    Met vriendelijke groet,
    Jeroen
    In zwart aangevuld....
    Have fun and enjoy your collection

  25. #25

    Standaard

    Ja mijn vader gaat binnekort een nieuwe home cinema set kopen!..

    Maar tot me grote verbazing heb ik de set geassambleerd en al langs mij staan hahah!!
    De winkel was tot kwart over 6 los en ben er snel nog met een goede kennis heengegaan en hebben we alles gehaald.

    Thuisgekomen heeft hij mij geholpen met et assambleren van mijn media center echt super ziet die er uit!!!

    Morgen moet ik echter de kabels nog wegwerken vanwege de ventilators!.
    Verder heb ik al wel Vista Ultima geinstaleeerd, en deze is echt super super snel!!.

    De kast is echter wel wat groter dan verwacht, echter is dit geen probleem.

    Ik zal jullie morgen fotos laten zien hoe die zowel van de binnekant als van de buitekant eruit ziet.


    Morge moet ik verder ook nog eerst het moederbord en de grafische kaart instaleren, en dan is die gerreed voor gebruik.

    Ik ben er super blij mee!!!

    Groeten,
    Jeroen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •