Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 101 worden weergegeven.
  1. #51

  2. #52

    Standaard

    Ziet er mooi uit!
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  3. #53

    Standaard

    ziet er zeker mooi uit
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #54

    Standaard

    Ben benieuwd naar de andere versies..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Ralfers misschien kan je The Last Samurai nemen,kan je ons meteen vertellen of de dvd's nu wel of niet gelijk zijn en of die Charlie Wilson War er bij zit of niet.
    Sorry...?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chagnee Bekijk bericht
    Zeker...

    *foto's*
    Ziet er goed uit. Maar waar staat het nummer?


  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ziet er goed uit. Maar waar staat het nummer?
    Staat er nergens duidelijk op. Toch niet zoiets als xxxx / 10.000. Boven de streepjescode staat wel 1000093071, maar ik weet niet of dit iets met het oplagenummer te maken heeft. Ach, het blijft een mooie uitgave.

  7. #57
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Die persberichten hebben ons duidelijk weer bij de poot genomen. Met hun oplage tot 10.000 stuks. En allemaal individueel genummerd.

  8. #58

    Standaard

    Heeft iemand ze al in de winkels (Van Leest, Freerecordshop, MM, Saturn) zien liggen? Misschien heb ik vandaag niet goed rond gekeken, ik heb ze in ieder geval niet. zien liggen.

  9. #59

    Standaard en dan gaat filmvalley failliet ????

    ik zie dat er in de usa 3 disk collectors edition worden uitgegeven incl digital copy



    zo wie wordt er weer gen..id

    (het wordt niks zonder aaaaaaa`s)

  10. #60

    Standaard

    Die digitale kopie mis ik niet echt, maar wat is dat doosje dat van voren staat?
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  11. #61

    Standaard

    Gisteren Zodiac gekocht. Erg mooie versie. Ze zijn wel genummerd, alleen niet op een 1/10.000 manier. Op de spine staat een nummer, bij Zodiac bv. is het nummer 3
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #62

    Standaard

    Ook evt fotos hiervan?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #63

    Standaard

    Zal ze later vanavond uploaden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Heeft iemand ze al in de winkels (Van Leest, Freerecordshop, MM, Saturn) zien liggen? Misschien heb ik vandaag niet goed rond gekeken, ik heb ze in ieder geval niet. zien liggen.
    Heb ze afgelopen woensdag iig al bij MM R'dam zien liggen in een speciale display daarvoor. Ze hadden alleen 2 displays en ongeveer 5 exemplaren per titel. Geen idee of het bijgevuld wordt indien uitverkocht.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Gisteren Zodiac gekocht. Erg mooie versie. Ze zijn wel genummerd, alleen niet op een 1/10.000 manier. Op de spine staat een nummer, bij Zodiac bv. is het nummer 3
    Als ze dit hebben bedoelt met genummerde gelimiteerde uitgave, dan vind ik dat erg slecht. Ik neem aan dat dat gewoon nummer 3 van de 10 films is... Zo zag ik geloof ik op Batman Begins nummer 6 staan op de zijkant.

    Ik heb ze bij de Saturn en MM Groningen zien liggen gisteren voor €14,99 per stuk.


  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Gisteren Zodiac gekocht. Erg mooie versie. Ze zijn wel genummerd, alleen niet op een 1/10.000 manier. Op de spine staat een nummer, bij Zodiac bv. is het nummer 3
    Past ie een beetje normaal in je kast ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Past ie een beetje normaal in je kast ?
    Nee
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #68

    Standaard

    lol, daarom hoef ik ze eigenlijk niet zo nodig. Heb sowieso de meeste titels al.
    Maar vind ze verder wel mooi.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #69

    Standaard

    Zucht...je wordt er wel eens zat van, steeds maar weer dat uitmelken van dezelfde films. Breng liever wat mooiere versies uit op bluray.

    Mooie verpakkingen hoor, maar de gene die ik wil heb ik al. Ik wissel geen dvd's in voor bluray laat staan dvd voor dvd.
    Laatst aangepast door Pulse : 03-04-2009 om 21:14

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pulse Bekijk bericht
    Zucht...je wordt er wel eens zat van, steeds maar weer dat uitmelken van dezelfde films. Breng liever wat mooiere versies uit op bluray.

    Mooie verpakkingen hoor, maar de gene die ik wil heb ik al. Ik wissel geen dvd's in voor bluray laat staan dvd voor dvd.
    Nou ja uitmelken: in nederland was er alleen pas een kale versie van Zodiac uit, zonder extra`s. En aangezien die bij Fincher films altijd meer dan de moeite waard zijn wilde ik deze toch zeker hebben.
    De foto`s:











    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #71

    Standaard

    Zeer gaaf

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Sorry...?



    Ziet er goed uit. Maar waar staat het nummer?
    Je zij dat je niet wist welke je nu zou nemen,vandaar.

  23. #73

    Standaard

    Erg jammer dat we zo'n edities niet krijgen bij de blu-ray versies, want ook al zien ze er mooi uit toch zou ik ze niet kopen, is DVD xD
    BD (1243) What i Watch

  24. #74

    Standaard

    Die Zodiac ga ik echt aanschaffen, erg gaaf

  25. #75

    Standaard

    Ik heb ze net in mijn handen gehad, vond ze er nogal cheapy uitzien, en aangezien ik ze al allemaal heb in 1 of andere mooie editie, heb ik ze dan ook maar teruggelegd.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •