De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Lasagne

  1. #1

    Standaard Lasagne

    Graag zou ik jullie hulp willen vragen.
    Voor een opdracht op school moet ik op zoek naar films waarin lasagne voorkomt. Het hoeven niet direct films te zijn, het mag ook een televisieserie of clip zijn. Het moet in ieder geval bewegend zijn.

    Een ander vereiste is dat de lasagne niet prominent aanwezig is. Wanneer de film dus om de lasagne draait bijvoorbeeld. Stel dat er in een film geld gestolen is en die uiteindelijk in lasagne gevonden wordt, dan is de lasagne te prominent aanwezig. Is er een diner tussen twee maffia bazen en wordt er lasagne gegeten? Dat is geen probleem.

    Kennen jullie toevallig films of bewegende beelden waarin lasagne voorkomt? Zelf heb ik Friends en Garfield al.

    Ik stel jullie hulp zeer op prijs en alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Is de lasagne in Garfield niet prominent aanwezig?
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor de reacties!

    Ik dacht eerst ook dat in Garfield de lasagne te prominent aanwezig was. Docent vond van niet want het had nooit voor echte belangrijke plotwendingen gezorgd.

    A Lasanha Assassina is iets te prominent ja, maar bedankt voor de input. Ik ga de films van IMDB zeker even checken

  5. #5

    Standaard

    In Garfield 2 speelt de lasagne toch een vrij belangrijke rol in het verhaal eigenlijk

  6. #6

    Standaard

    The Simpsons: Treehouse Of Horror 18, sectie "Mr. And Mrs. Simpsons". Marge heeft voor Homer haar "killer lasagna" gemaakt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •