Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 33 van 33 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RRR Bekijk bericht
    dat je een bovenmatige interesse zou hebben etc is gwoon een onzin standaard marketing praatje hoor..zodat je je bij de schare club van filmliefhebbers wordt geschoven
    je ontvangt het puur en alleen omdat ze je gegevens ergens vandaan hebben (die moviemax site e.d.) en je dus een abo willen laten nemen..
    Ik weet in elk geval zeker dat wanneer ze het zonder na te denken willekeurig versturen minder kans maken dan het versturen naar mensen die deze hobby echt ambieëren.

    Mijn ouders zullen zich bijvoorbeeld nooit abboneren voor zoiets, ik zal er op zijn minst goed over na denken.
    Het enige dat mij weerhoudt is het feit dat je in een keer 100,- (dvd) / 200,- euro (BD) moet neerleggen. Dat voel je natuurlijk even in je portemonee

    Doe het ook een stuk rustiger aan dan vroeger, als je eenmaal een leuke basis verzameling hebt staan kan dat ook niet anders, want wij hebben in elk geval niet onbeperkt de ruimte, er staan al drie Ikea-Billy kasten naast elkaar.

    Denk dat ze het toch wel bewust en goed georiënteerd hebben laten versturen.

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  2. #27

    Standaard

    Ik heb ook het intro blad gekregen mét dvd. Girl With a Pearl Earring QFC zat er bij. Die staat dan ook gelijk in mijn verkoop topic

    Ik heb alleen interesse in het BR abonnement en dat is gewoon te duur om in 1x te betalen (199 euro!). Dus ik word geen abonnee. Dat moge duidelijk zijn.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Ik weet in elk geval zeker dat wanneer ze het zonder na te denken willekeurig versturen minder kans maken dan het versturen naar mensen die deze hobby echt ambieëren.

    Mijn ouders zullen zich bijvoorbeeld nooit abboneren voor zoiets, ik zal er op zijn minst goed over na denken.
    Ja dat snap ik, het is niet willekeurig. Het is gewoon op basis van een aankoop via moviemax of een gerelateerde site. Dat zegt verder niets in hoeverre je een filmliefhebber bent of hoeveel dvd's je hebt, dat is gewoon een leuk verkooppraatje erbij.
    Maargoed, tis ook niet zo heel boeiend
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  4. #29

    Standaard

    ook gekregen met gratis dvd, Hotel Babylon Seizoen 1, geen idee wat het is en heb het ook nog nooit gezien dus ik ben wel benieuwd, leuke actie in ieder geval
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    ook gekregen met gratis dvd, Hotel Babylon Seizoen 1, geen idee wat het is en heb het ook nog nooit gezien dus ik ben wel benieuwd, leuke actie in ieder geval
    Die serie zonden/zenden ze uit op NET5, gaat over een groepje werknemers zoals een manager, cipier en barman in een luxe hotel met allemaal vreemde, rijke hotelgasten. Wel leuke serie vind ik.
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  6. #31

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RRR Bekijk bericht
    Die serie zonden/zenden ze uit op NET5, gaat over een groepje werknemers zoals een manager, cipier en barman in een luxe hotel met allemaal vreemde, rijke hotelgasten. Wel leuke serie vind ik.
    Cipier ? Leuk hotel (zeker met spijlen voor de ramen en tussentijds uitchecken behoort niet tot de mogelijkheden) !

  7. #32

    Standaard

    Hehe, you got me there..



    Portier uiteraard
    Laatst aangepast door RRR : 03-03-2009 om 21:46
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  8. #33

    Standaard

    Vorige maand kreeg ik op mijn huidige adres een FilmValley ter promotie (terwijl ik net een abbo genomen had); viel vorige week bij mijn moeder thuis een FilmValley op de mat (deze keer hebben ze dus kennelijk een redelijk gedateerd bestand gebruikt aangezien mijn laatste bestelling op dat adres bijna twee jaar geleden is geplaatst).

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •